Ook al zouden ze iedere wedstrijd iedereen van de mat spelen, dan check ik toch wie waar is aangesteld.Ja je moet wat als het voetbal van je favoriete club verder niet om aan te gluren is.
Ook al zouden ze iedere wedstrijd iedereen van de mat spelen, dan check ik toch wie waar is aangesteld.Ja je moet wat als het voetbal van je favoriete club verder niet om aan te gluren is.
Ach ja, sommige mensen zijn nu al bezig met een wedstrijd van volgende week van een club waarvan het voetbal niet om aan te gluren is.Ja je moet wat als het voetbal van je favoriete club verder niet om aan te gluren is.
Volgende week is er geen clubvoetbal.Ach ja, sommige mensen zijn nu al bezig met een wedstrijd van volgende week van een club waarvan het voetbal niet om aan te gluren is.
Herstel: speelronde.Volgende week is er geen clubvoetbal.
Ik zou niet weten waar je het over hebt.Herstel: speelronde.
Ik zou niet weten waar je het over hebt.
Ach over twee weken win je in ieder geval…Ik ben klaar met dit seizoen.
Toe ff juh calimero. 16 wedstrijden tegen PSV speelt in Eredivisie, 2 puntjes pakt.Ach over twee weken win je in ieder geval…
Hoppa! Gelijkspel was enige terechte geweest! Nog bij Janssen?Verdomme.
Als een scheidsrechter dit soort onzin gaat roepen na afloop.Wat is eigenlijk het probleem met die penalty van RKC? Jacobs steekt gewoon z’n arm uit, als ie er dan tegenaan komt is het hands.
Meneer doet het voorkomen alsof er sprake is van een bewuste handeling. Alsof Jacobs die al in zijn beweging zat de tijd had om na te denken 'Ik steek mijn klauw uit om dat schot te stoppen.' Het was een volstrekt natuurlijke houding, want 99% van de mensen die in een draaibeweging zaten steken hun arm uit.'Het is geen natuurlijke houding. Jacobs heeft maar één doel en dat is het blokken van de bal met zijn linkerhand. Dit is een honderd procent penalty, daar zijn we duidelijk over. We zijn in de zomer weer langs de clubs gegaan en dit soort voorbeelden hebben we laten zien.'
Ging uiteindelijk door omstandigheden niet door, helaas.Hoppa! Gelijkspel was enige terechte geweest! Nog bij Janssen?
Dat is inderdaad een nogal matige uitleg.Als een scheidsrechter dit soort onzin gaat roepen na afloop.
Meneer doet het voorkomen alsof er sprake is van een bewuste handeling. Alsof Jacobs die al in zijn beweging zat de tijd had om na te denken 'Ik steek mijn klauw uit om dat schot te stoppen.' Het was een volstrekt natuurlijke houding, want 99% van de mensen die in een draaibeweging zaten steken hun arm uit.
Het zal spelregeltechnisch vast allemaal kloppen, maar ik vind het lachwekkend.