Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

  • Uldrikis (Yeah right)

  • Bergwijn

  • Odgaard

  • Guus Til

  • Gimenez

  • Noppert

  • Vlappie

  • Pepi

  • Burak Yilmaz

  • Gözöbüyük

  • Tadic

  • Karlsson

  • Xavi S

  • Bijlow

  • Muhren

  • Lidberg

  • Kramer

  • Boere


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
631e68f52df20-krakers.png


Sodeju, een ronde om je vingers bij af te likken, toppers van de bovenste plank en onvervalste krakers onderin.
Ik kan persoonlijk prima leven met het door JMD geschetste scenario.
PSV - Feyenoord 0-3
SC Heerenveen - FC Twente 1-1
AZ - Ajax 1-4
Ik ga mij veiligheidshalve niet meer aan weddenschappen wagen.
 

JMD

Well-known member
Allard Lindhout fluit voor het eerst een topper, PSV - Feyenoord. Hopelijk is hij beter in vorm dan bij Fortuna - FC Utrecht, want dat leek helemaal nergens op (kreeg een 2 van VI)....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Allard Lindhout fluit voor het eerst een topper, PSV - Feyenoord. Hopelijk is hij beter in vorm dan bij Fortuna - FC Utrecht, want dat leek helemaal nergens op (kreeg een 2 van VI)....

Wonderlijke aanstelling. Maar goed, al lang blij dat het geen Higler wordt. Dat was statistisch de meest ongunstige scheidsrechter voor Feyenoord afgelopen seizoen. Kwamen in zijn statistieken er ook slecht af.

Verder zijn de door JMD voorspelde uitslagen acceptabel en wil ik daar best voor tekenen.
 

Jef400

Well-known member
Hele wonderlijke aanstellingen weer. En waarom staat Makkelie wat toch onze beste scheidsrechter zou moeten zijn op het relatieve niemendalletje Sparta-Groningen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hele wonderlijke aanstellingen weer. En waarom staat Makkelie wat toch onze beste scheidsrechter zou moeten zijn op het relatieve niemendalletje Sparta-Groningen?

Kennelijk ziet de KNVB Sparta-Groningen als zes punten duel. Terwijl ik Sparta niet in de problemen zie komen dit jaar.
 

JMD

Well-known member
Hele wonderlijke aanstellingen weer. En waarom staat Makkelie wat toch onze beste scheidsrechter zou moeten zijn op het relatieve niemendalletje Sparta-Groningen?
Over een paar weken is het Ajax - PSV, ik denk dat ze Makkelie daar op willen gaan zetten en dus niet nu Ajax of PSV willen laten fluiten in een topper.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opvallen dat de 8 puntjes wel is aangewezen komend weekend. Krijgt wel het minst aansprekende duel (Kowet-Emmen), maar potje KKD of vrij weekend was beter geweest.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gaat om zijn arrogantie. Hij maakt een verkeerde inschatting en daar ontstaat dan uiteraard tumult over. Dan ga je ten eerste wel even kijken op het schermpje en als er dan nog steeds commotie is ga je achteraf wel even voor een camera dat uitleggen / toelichten.
Grote lafbek is het die wegloopt als het een beetje spannend wordt voor hem en alleen maar populair gevonden wil worden.
 

Maasveld

Well-known member
Gaat om zijn arrogantie. Hij maakt een verkeerde inschatting en daar ontstaat dan uiteraard tumult over. Dan ga je ten eerste wel even kijken op het schermpje en als er dan nog steeds commotie is ga je achteraf wel even voor een camera dat uitleggen / toelichten.
Grote lafbek is het die wegloopt als het een beetje spannend wordt voor hem en alleen maar populair gevonden wil worden.
Jij vindt dat hij een verkeerde inschatting maakt, dat is heel wat anders.
 

stc

Well-known member
Gezien de huidige situatie zal PSV zwaar verliezen aankomende zondag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
Gezien de huidige situatie zal PSV zwaar verliezen aankomende zondag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Geen doordeweekse wedstrijd gehad, spelen thuis, de grote winnaar op de transfermarkt, meer te besteden dan Feyenoord, sterkhouders als Gapko, Sangare, Ramalho en Veerman gebleven, goeie nieuwe keeper er bij, er is geen enkel excuus, PSV moet toch gewoon winnen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Nee, gaat moeilijk worden. Zal een wonder zijn als PSV gaat winnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd naar de aanpak van PSV. Als Van Nistelrooy verstandig is, dan kijkt hij naar de eerste helft Feyenoord - PSV vorig jaar toen een uitgerust PSV tegen een Feyenoord speelde met Marseille - Feyenoord in de benen. Volle druk op het hele veld. Zo’n Til die alsmaar blijft gaan tegenover Timber en Kökçu die nog niet volledig comfortabel zijn in de meest verdedigende rol. Sowieso zal PSV beter zijn ingespeeld gezien de selectie al begin juli rond was en de Europese voorronde wedstrijden. Ik zou niet met het behoudende Europese middenveld aan komen zetten als PSV zijnde.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom plannen we de laatste jaren eigenlijk telkens 2 grote wedstrijden op een zondag, zodat we 4 leuke zondagen hebben in een jaar en voor de rest geen topwedstrijden meer hebben om uit te zenden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom plannen we de laatste jaren eigenlijk telkens 2 grote wedstrijden op een zondag, zodat we 4 leuke zondagen hebben in een jaar en voor de rest geen topwedstrijden meer hebben om uit te zenden?

Spreiden zou inderdaad beter zijn. Daarnaast sluiten ze veelal aan op een Europese week dat je toch al die ploegen in actie hebt gezien in grotere wedstrijden.
 

Hankie

Well-known member
Waarom plannen we de laatste jaren eigenlijk telkens 2 grote wedstrijden op een zondag, zodat we 4 leuke zondagen hebben in een jaar en voor de rest geen topwedstrijden meer hebben om uit te zenden?
Anders kan je geen Super Sunday promoten he.
 

Pascallovic

Well-known member
Anders kan je geen Super Sunday promoten he.
Ze kunnen alles promoten bij ESPN (Behalve PSV). Maak je er een Super sunday van met een Friese derby of Gelderse derby of zo. Je moet alleen zorgen dat je PSV niet nodig hebt voor je promotie. Aan de 'welkom terug' reclame werkte men immers ook niet mee, waarne ESPN uit armoede maar een knakker een shirtje met Veerman achterop hebben aangetrokken.
 
Bovenaan