Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

  • Uldrikis (Yeah right)

  • Bergwijn

  • Odgaard

  • Guus Til

  • Gimenez

  • Noppert

  • Vlappie

  • Pepi

  • Burak Yilmaz

  • Gözöbüyük

  • Tadic

  • Karlsson

  • Xavi S

  • Bijlow

  • Muhren

  • Lidberg

  • Kramer

  • Boere


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ze kunnen alles promoten bij ESPN (Behalve PSV). Maak je er een Super sunday van met een Friese derby of Gelderse derby of zo. Je moet alleen zorgen dat je PSV niet nodig hebt voor je promotie. Aan de 'welkom terug' reclame werkte men immers ook niet mee, waarne ESPN uit armoede maar een knakker een shirtje met Veerman achterop hebben aangetrokken.

Serieus?!
 

Hankie

Well-known member
Ze kunnen alles promoten bij ESPN (Behalve PSV). Maak je er een Super sunday van met een Friese derby of Gelderse derby of zo. Je moet alleen zorgen dat je PSV niet nodig hebt voor je promotie. Aan de 'welkom terug' reclame werkte men immers ook niet mee, waarne ESPN uit armoede maar een knakker een shirtje met Veerman achterop hebben aangetrokken.
Is dat echt zo? Dat is mij niet opgevallen. Dat ze maar flink mogen verliezen het weekend.....
 

Bernardo

Well-known member
Wat een kut poll, iedere Cambuur supporter weet dat Uldrikis geblesseerd is. Alle ballen op BOERE BOERE BOERE
 

Jef400

Well-known member
Rust in Utrecht. De sfeer is goed en het spel okayish. Al kan ik me voorstellen dat fräserlijk vinden
 

Batigoal

Well-known member
Met een uitblinkende Cillessen. Die zit opvallend lekker in zijn vel sinds hij terug is bij NEC. Zou me niets verbazen als we later horen dat hij nooit echt gelukkig is geweest in het buitenland.
 

JMD

Well-known member
Ze kunnen alles promoten bij ESPN (Behalve PSV). Maak je er een Super sunday van met een Friese derby of Gelderse derby of zo. Je moet alleen zorgen dat je PSV niet nodig hebt voor je promotie. Aan de 'welkom terug' reclame werkte men immers ook niet mee, waarne ESPN uit armoede maar een knakker een shirtje met Veerman achterop hebben aangetrokken.
Heb ik iets gemist? Wilde PSV niet meewerken? Hoezo dan? Zwak...
 
Bovenaan