Normaal echt nooit zo hoor, lopen nu allemaal gefrustreerd over het veld. Dom, hopelijk in de rust de koppen weer rustig.Cambuur kan wel goed trappen op de tegenstander zeg. Wat een gefrustreerde schopploeg.
En dan 10 seconden later voor een duwtje wel fluiten.🙃Ook rood voor Bangura en dat is terecht. Maar die mafkees gaf in eerste instantie niet eens een overtreding.
Inderdaad, die vent is aan het marchanderen.En dan 10 seconden later voor een duwtje wel fluiten.🙃
Hoeft niet perse te degraderen. Zijn ook nog andere clubs die niet goed draaien.Tja, hou maar op. Wij gaan degraderen.
Het is v/d Eijk(el) wat verwacht je?Inderdaad, die vent is aan het marchanderen.
Ik had tot vandaag eerlijk gezegd nog nooit van die vent gehoord. Kan zeker komen omdat ik wie de scheidsrechter is het minst interessant aan het hele voetbal vind.Het is v/d Eijk(el) wat verwacht je?
V/d Graaf en Blank ken ik ook niet.Oh, ik heb een lijstje van scheidsrechters die ik wel kan pruimen. (B)lindhout, v/d Graaf, Makkelie, Nijhuis, Van Boekel en een lijstje van afgrijselijke scheidsrechters (Blank, Ruperti, v/d Eijk)
Tja Nijhuis is hier ook een lul hoor. Die roept de scheidsrechter bij die penalty, roept iemand anders hem dan is ie altijd op zijn teentjes getrapt bij zulke momenten.Oh, ik heb een lijstje van scheidsrechters die ik wel kan pruimen. (B)lindhout, v/d Graaf, Makkelie, Nijhuis, Van Boekel en een lijstje van afgrijselijke scheidsrechters (Blank, Ruperti, v/d Eijk)
Ja je moet wat als het voetbal van je favoriete club verder niet om aan te gluren is.(assistent) Scheidsrechters volg ik altijd met interesse.