Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

  • Uldrikis (Yeah right)

  • Bergwijn

  • Odgaard

  • Guus Til

  • Gimenez

  • Noppert

  • Vlappie

  • Pepi

  • Burak Yilmaz

  • Gözöbüyük

  • Tadic

  • Karlsson

  • Xavi S

  • Bijlow

  • Muhren

  • Lidberg

  • Kramer

  • Boere


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bernardo

Well-known member
Goedmakertje voor vorige week, zullen wij de volgende wedstrijd wel een goedmakertje krijgen. Oh wacht, tegen topclub.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook rood voor Bangura en dat is terecht. Maar die mafkees gaf in eerste instantie niet eens een overtreding.
 

Jef400

Well-known member
Oh, ik heb een lijstje van scheidsrechters die ik wel kan pruimen. (B)lindhout, v/d Graaf, Makkelie, Nijhuis, Van Boekel en een lijstje van afgrijselijke scheidsrechters (Blank, Ruperti, v/d Eijk)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh, ik heb een lijstje van scheidsrechters die ik wel kan pruimen. (B)lindhout, v/d Graaf, Makkelie, Nijhuis, Van Boekel en een lijstje van afgrijselijke scheidsrechters (Blank, Ruperti, v/d Eijk)
V/d Graaf en Blank ken ik ook niet.
 

Jef400

Well-known member
Scheidsrechters die je vaker bij Sparta ziet. Wat met alle respect andere wedstrijden zijn dan Feyenoord
 

Bernardo

Well-known member
Oh, ik heb een lijstje van scheidsrechters die ik wel kan pruimen. (B)lindhout, v/d Graaf, Makkelie, Nijhuis, Van Boekel en een lijstje van afgrijselijke scheidsrechters (Blank, Ruperti, v/d Eijk)
Tja Nijhuis is hier ook een lul hoor. Die roept de scheidsrechter bij die penalty, roept iemand anders hem dan is ie altijd op zijn teentjes getrapt bij zulke momenten.
 
Bovenaan