Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

• Uldrikis (Yeah right)

• Bergwijn

• Odgaard

• Guus Til

• Gimenez

• Noppert

• Vlappie

• Pepi

• Burak Yilmaz

• Gözöbüyük

• Tadic

• Karlsson

• Xavi S

• Bijlow

• Muhren

• Lidberg

• Kramer

• Boere

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pascallovic

Well-known member
Dan moet je de beelden nog eens terugkijken. Op moment van schieten is zijn arm nog omlaag.

Misschien moet je zelf de beelden eens terugkijken. Als je het beeld op 31 seconden (moment van schieten) stilzet, dan zie je dat op dat moment die linkerarm al in de lucht hangt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Interessante opstelling bij PSV. El Ghazi is geblesseerd, neem ik aan? Dat is niet ongunstig, voor hem was ik voorafgaand het meest bevreesd. Verder speelt Branthwaite achterin neem ik aan omdat hij wat verder vooruit durft te verdedigen en zo de ploeg in staat stelt om compacter te spelen. Dat moet ook wel, trouwens. Met de ruimtes die PSV de afgelopen wedstrijden weggaf, gaan ze door Feyenoord in fases overlopen worden. Verder is Til natuurlijk irritant te bespelen en ben ik benieuwd hoe het viertal Trauner, Hancko, Timber, Kokcu, dat gaat oplossen. De beweeglijke Simons in de punt, de lopende Til erachter en dan Gapko, die ook vaak naar binnen trekt. We gaan het zien! Zeker niet gerust op een goed resultaat, wel heel veel zin in de wedstrijd.

Fc7vHWFXoAMoIcq

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het een matige opstelling. Als Feyenoord geen gekke dingen doet moeten ze toch wel een resultaat kunnen halen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een matige opstelling. Als Feyenoord geen gekke dingen doet moeten ze toch wel een resultaat kunnen halen.
Ik hoop dat jij gelijk hebt, maar ik ben er totaal niet gerust op. PSV heeft de wapens in huis om onze zwaktes pijnlijk bloot te leggen. Met name in de ruimte tussen centrale verdediging en middenveld. En met Veerman hebben ze iemand die bij uitstek in staat is om het spel met één pass te verleggen.

• Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij Feyenoord trouwens, zoals verwacht, geen wijzigingen. Dus met Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Kokcu, Dilrosun, Timber; Jahanbakhsh, Danilo en Idrissi.

JMD

Well-known member
Ik hoop dat jij gelijk hebt, maar ik ben er totaal niet gerust op.
PSV is in toppers al 4 jaar tandenloos, de laatste zege in een topper was in september 2018, en voor de laatste zege op Feyenoord moeten we nog 1 seizoen terug, en die was nog eens zwaar onverdiend. (oke, het seizoen daarvoor was dan de 0-1 nederlaag weer zwaar onverdiend, dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen).
Feit blijft dat de laatste 6 PSV-Feyenoord's 1x een thuiszege opleverde, 2x een uitzege en 3x een 1-1...

Vandaag wordt het 1-3. Feyenoord is veel beter ingespeeld, en als je zo de ploeg (en met de name de bank) bekijkt heeft PSV gewoon een heel matig team.
Het enige voordeel wat we kunnen hebben is dat Feyenoord ook altijd komt om te voetballen, waardoor ruimtes ontstaan en er kansen komen. Maar bv Gakpo, de man met een actie, is al wekenlang hopeloos uit vorm.

Ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als PSV verliest, ben bang dat dan ouderwets de pleuris kan gaan uitbreken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
PSV is in toppers al 4 jaar tandenloos, de laatste zege in een topper was in september 2018, en voor de laatste zege op Feyenoord moeten we nog 1 seizoen terug, en die was nog eens zwaar onverdiend. (oke, het seizoen daarvoor was dan de 0-1 nederlaag weer zwaar onverdiend, dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen).
Feit blijft dat de laatste 6 PSV-Feyenoord's 1x een thuiszege opleverde, 2x een uitzege en 3x een 1-1...

Vandaag wordt het 1-3. Feyenoord is veel beter ingespeeld, en als je zo de ploeg (en met de name de bank) bekijkt heeft PSV gewoon een heel matig team.
Het enige voordeel wat we kunnen hebben is dat Feyenoord ook altijd komt om te voetballen, waardoor ruimtes ontstaan en er kansen komen. Maar bv Gakpo, de man met een actie, is al wekenlang hopeloos uit vorm.

Ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als PSV verliest, ben bang dat dan ouderwets de pleuris kan gaan uitbreken.
Het is maar de vraag of Feyenoord echt heel veel beter ingespeeld is. Tegen Sparta en Sturm Graz ging het erg goed, maar met name tegen de Oostenrijkers zat het ook wel mee. Daarentegen kregen we tegen Eagles en Lazio wel erg makkelijk de goals tegen. We lijken wel wat verder dan ik op voorhand dacht, maar of het genoeg is om ook in dit soort wedstrijden te excelleren, dat moet nog maar blijken. Bij aanvang van het seizoen was het wat mij betreft vooral belangrijk dat we tot aan PSV de puntjes binnen zouden sprokkelen, zodat we een klein buffertje hebben naar plek 4. Door de laatste resultaten (en ook het spel) zijn de verwachtingen omhoog geschoten, maar ik blijf op voorhand blij met een puntje vandaag.

Pascallovic

Well-known member
Dat zal wel meevallen toch? De kop van jut John de Jong die al jaren een matige selectie neerzet is al weg. Marcel Brands zit er net, evenals Ruud van Nistelrooy. Er zijn er maar weinig die logischerwijs kunt wegsturen.

• Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Jammer dat PSV niet met het Europese middenveld speelt. Til en Simons is veel lastiger te bespelen voor Hancko, Trauner, Kökçu en Timber. Dat kan tricky worden.

Verder is het ingespeeld zijn neem ik aan onzin. PSV heeft haar selectie al 2,5 maand rond. Staan er vier in die niet vorig jaar een contract hadden bij PSV? Zou toch bijzonder zijn als Feyenoord beter zou zijn ingespeeld met vijf spelers die al een contract hadden vorig jaar. Restant van de spelers zijn er een paar toch erg laat komen aanwaaien. Doet Van Nistelrooy iets erg verkeerd. Notabene ook nog eens vier extra officiële duels gespeeld.

Bovenaan