Abubakari
Well-known member
Daar was toch sprake van? De bal wordt van dichtbij hard tegen hem aan geschoten.Alleen wanneer de verdediger geen tijd heeft kunnen hebben om zijn arm weg te halen is er een uitzondering.
Daar was toch sprake van? De bal wordt van dichtbij hard tegen hem aan geschoten.Alleen wanneer de verdediger geen tijd heeft kunnen hebben om zijn arm weg te halen is er een uitzondering.
Daar was toch sprake van? De bal wordt van dichtbij hard tegen hem aan geschoten.
Dan moet je de beelden nog eens terugkijken. Op moment van schieten is zijn arm nog omlaag.
Ik hoop dat jij gelijk hebt, maar ik ben er totaal niet gerust op. PSV heeft de wapens in huis om onze zwaktes pijnlijk bloot te leggen. Met name in de ruimte tussen centrale verdediging en middenveld. En met Veerman hebben ze iemand die bij uitstek in staat is om het spel met één pass te verleggen.Ik vind het een matige opstelling. Als Feyenoord geen gekke dingen doet moeten ze toch wel een resultaat kunnen halen.
Daar is 'ie weer met een goal!Die Edvardsen is best een aardige speler.
PSV is in toppers al 4 jaar tandenloos, de laatste zege in een topper was in september 2018, en voor de laatste zege op Feyenoord moeten we nog 1 seizoen terug, en die was nog eens zwaar onverdiend. (oke, het seizoen daarvoor was dan de 0-1 nederlaag weer zwaar onverdiend, dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen).Ik hoop dat jij gelijk hebt, maar ik ben er totaal niet gerust op.
Ja en hadden we de beker gewonnen en Europees succes gehad.Met hem speelden jullie nu in de Eredivisie toch?
Het is maar de vraag of Feyenoord echt heel veel beter ingespeeld is. Tegen Sparta en Sturm Graz ging het erg goed, maar met name tegen de Oostenrijkers zat het ook wel mee. Daarentegen kregen we tegen Eagles en Lazio wel erg makkelijk de goals tegen. We lijken wel wat verder dan ik op voorhand dacht, maar of het genoeg is om ook in dit soort wedstrijden te excelleren, dat moet nog maar blijken. Bij aanvang van het seizoen was het wat mij betreft vooral belangrijk dat we tot aan PSV de puntjes binnen zouden sprokkelen, zodat we een klein buffertje hebben naar plek 4. Door de laatste resultaten (en ook het spel) zijn de verwachtingen omhoog geschoten, maar ik blijf op voorhand blij met een puntje vandaag.PSV is in toppers al 4 jaar tandenloos, de laatste zege in een topper was in september 2018, en voor de laatste zege op Feyenoord moeten we nog 1 seizoen terug, en die was nog eens zwaar onverdiend. (oke, het seizoen daarvoor was dan de 0-1 nederlaag weer zwaar onverdiend, dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen).
Feit blijft dat de laatste 6 PSV-Feyenoord's 1x een thuiszege opleverde, 2x een uitzege en 3x een 1-1...
Vandaag wordt het 1-3. Feyenoord is veel beter ingespeeld, en als je zo de ploeg (en met de name de bank) bekijkt heeft PSV gewoon een heel matig team.
Het enige voordeel wat we kunnen hebben is dat Feyenoord ook altijd komt om te voetballen, waardoor ruimtes ontstaan en er kansen komen. Maar bv Gakpo, de man met een actie, is al wekenlang hopeloos uit vorm.
Ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als PSV verliest, ben bang dat dan ouderwets de pleuris kan gaan uitbreken.
Dat zal wel meevallen toch? De kop van jut John de Jong die al jaren een matige selectie neerzet is al weg. Marcel Brands zit er net, evenals Ruud van Nistelrooy. Er zijn er maar weinig die logischerwijs kunt wegsturen.Ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als PSV verliest, ben bang dat dan ouderwets de pleuris kan gaan uitbreken.
Mooi, dit zijn ook de potjes die ze moeten winnen.En 2-0 in Deventer.