Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

• Uldrikis (Yeah right)

• Bergwijn

• Odgaard

• Guus Til

• Gimenez

• Noppert

• Vlappie

• Pepi

• Burak Yilmaz

• Gözöbüyük

• Tadic

• Karlsson

• Xavi S

• Bijlow

• Muhren

• Lidberg

• Kramer

• Boere

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Joost

Well-known member

Misschien moet je zelf de beelden eens terugkijken. Als je het beeld op 31 seconden (moment van schieten) stilzet, dan zie je dat op dat moment die linkerarm al in de lucht hangt.

Moment van schiet hand naar beneden;

Moment van raken, hand naar boven;

Bijlagen

• D541068F-EB74-4054-9FF2-6EE8FA615E32.jpeg
    D541068F-EB74-4054-9FF2-6EE8FA615E32.jpeg
    34,3 KB · Weergaven: 2
  • ED91ACC1-85FD-4A7D-81EF-086A582BFE00.jpeg
    ED91ACC1-85FD-4A7D-81EF-086A582BFE00.jpeg
    42,4 KB · Weergaven: 2

JMD

Well-known member
Verder is het ingespeeld zijn neem ik aan onzin. PSV heeft haar selectie al 2,5 maand rond. Staan er vier in die niet vorig jaar een contract hadden bij PSV? Zou toch bijzonder zijn als Feyenoord beter zou zijn ingespeeld met vijf spelers die al een contract hadden vorig jaar. Restant van de spelers zijn er een paar toch erg laat komen aanwaaien. Doet Van Nistelrooy iets erg verkeerd. Notabene ook nog eens vier extra officiële duels gespeeld.
Eens. Maar dat is dus ook het probleem, we hadden de selectie snel rond en nog ben je half september niet ingespeeld. Komt ook omdat de basiself volgens mij nog geen duel hetzelfde is gebleven.

Max

Administrator
Forumleiding
Eens. Maar dat is dus ook het probleem, we hadden de selectie snel rond en nog ben je half september niet ingespeeld. Komt ook omdat de basiself volgens mij nog geen duel hetzelfde is gebleven.

Feyenoord heeft ook alleen tegen Sparta en Sturm Graz met deze elf gespeeld. Het zou helpen als PSV een duidelijke speelstijl zou hebben.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Sinds 2016 speelt PSV half september steeds thuis tegen Feyenoord of Ajax (met uitzondering van het coronajaar 2020 toen de toppers pas in januari gepland werden), kan me niet herinneren dat het ooit in die duels zo slecht weer geweest is als nu...

stc

Well-known member
PSV gaat in een regenachtig Eindhoven gewoon keihard onderuit. Is een matige opstelling en Feyenoord is veel beter.

Ik denk 0-7

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Pascallovic

Well-known member
Moment van schiet hand naar beneden;

Moment van raken, hand naar boven;
Oh het wordt een woordspelletje, leuk. Je begint zelf over een arm die omlaag zou zijn op het moment van schieten, terwijl die op het moment van schieten al uitgestoken van het lichaam is. Nu die totale onzin van je ontkracht wordt, gaat het plotseling niet meer om de arm, maar om de hand en gaat het niet meer op het moment van schieten, maar om het moment dat de hand geraakt wordt. Dit alles als rookgordijn om maar niet te hoeven reageren op de stelling dat er mogelijk sprake is van de door jou genoemde uitzondering.

Alleen wanneer de verdediger geen tijd heeft kunnen hebben om zijn arm weg te halen is er een uitzondering.
Daar reageer totaal niet op. Los van dat die hand ook omhoog kan staan omdat er net een bal met 80 km per uur tegenaan is geschoten.

Batigoal

Well-known member
Die Max is zo waanzinnig slecht geworden he, onbegrijpelijk. Zat in zijn eerste seizoen nog bij Die Mannschaft.

JMD

Well-known member
Lekker begin! Dat PSV achterin, dat kan toch niet.
Nee inderdaad. Maar ja, dat krijg je als je gelooft dat alleen Drommel het probleem is en je een keeper koopt en je denkt dat dan alleen middenveld en aanval versterking nodig heeft.

JMD

Well-known member
Die Max is zo waanzinnig slecht geworden he, onbegrijpelijk. Zat in zijn eerste seizoen nog bij Die Mannschaft.
Jep. Werkelijk niks lukt hem meer, de problemen zitten niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend. Was in dat seizoen ook goed voor flink wat assists, daar zie je nu ook niks meer van.

Bovenaan