Je hebt gelijk ze moeten nog een lang kwartiertje ééntje van 21 minutenIk hoop nog wel iets langer.
Jep, denk het ook ja.Over en uit.
Ik baalde van de zomer dat die niet naar ons kwam maar naar Ajax ging. Hoorde toch goede berichten over hem uit Frankrijk, toch geen misselijke competitie. Als ik hem nu zo bezig zie ben ik dolblij dat Ajax hem gehaald heeftBranco heeft de handelingssnelheid van een veteraan.
Van de week vond ik hem echt heel sterk spelen bij het Kroatische elftal. Maar ik moet zeggen dat ik vooralsnog niet ontevreden ben met de verdeling van de Kroatische internationals bij Nederlandse topclubs.Die Sutalo zou heel goed zijn werd gezegd. Logisch, speelt in het Kroatische team, toch geen misselijke ploeg. Maar die speelt echt dramatisch vandaag...
Hou je de competitiestand op de kop?Gelukkig zien we een stijgende lijn bij ons
Van de week vond ik hem echt heel sterk spelen bij het Kroatische elftal. Maar ik moet zeggen dat ik vooralsnog niet ontevreden ben met de verdeling van de Kroatische internationals bij Nederlandse topclubs.
Ik las tot mijn grote schrik dat Mannsverk ook meedeed. Die had ik graag naar Feyenoord zien komen. Maar goed dat dat ook niet doorging dus.Ik baalde van de zomer dat die niet naar ons kwam maar naar Ajax ging. Hoorde toch goede berichten over hem uit Frankrijk, toch geen misselijke competitie. Als ik hem nu zo bezig zie ben ik dolblij dat Ajax hem gehaald heeft