Normaal als je zo over Ajax post zou ik dan nu tegen je zeggen dat je niet zo negatief moet zijn over Ajax, maar dit keer zou je zomaar gelijk kunnen krijgen...Dit kan weleens een historische week worden met 3 dikke nederlagen.
Ik denk ook niet, maar wie zou het beter kunnen doen met dit materiaal? Je haalt een stuk of 10 spelers (waar de trainer ook niet alles van af weet blijkbaar), sommige met het oog op de toekomst, dan jan je ook niet direct resultaten verwachtenIk denk eerlijk gezegd niet dat Steijn lang trainer blijft van Ajax.
Nee, maar je bent wel een topclub in Nederland. Je moet als technische staf en directie een team smeden wat direct mee kan doen voor de prijzen. Schijnbaar is dat niet helemaal gebeurt.Ik denk ook niet, maar wie zou het beter kunnen doen met dit materiaal? Je haalt een stuk of 10 spelers (waar de trainer ook niet alles van af weet blijkbaar), sommige met het oog op de toekomst, dan jan je ook niet direct resultaten verwachten
Maar dat bedoel ik dus. De problemen zitten imo niet in eerste instantie bij Steijn...Nee, maar je bent wel een topclub in Nederland. Je moet als technische staf en directie een team smeden wat direct mee kan doen voor de prijzen. Schijnbaar is dat niet helemaal gebeurt.
Jep. Kan ze nog wel duur komen te staan...Ik vind Twente eigenlijk nog lief voor Ajax na die snelle 2-0.