Speelronde 5

Waarom zo laat een speeldag-topic openen?

  • Geen idee...............

    Stemmen: 2 25,0%
  • Luiheid!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Waarom? Kan toch ook in andere topics!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Levendige openingsfase, daar is de goal...
Daar ziet Gorter er tot 2x toe niet goed uit...
 

JMD

Well-known member
Dit kan weleens een historische week worden met 3 dikke nederlagen.
Normaal als je zo over Ajax post zou ik dan nu tegen je zeggen dat je niet zo negatief moet zijn over Ajax, maar dit keer zou je zomaar gelijk kunnen krijgen...
 

JMD

Well-known member
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Steijn lang trainer blijft van Ajax.
Ik denk ook niet, maar wie zou het beter kunnen doen met dit materiaal? Je haalt een stuk of 10 spelers (waar de trainer ook niet alles van af weet blijkbaar), sommige met het oog op de toekomst, dan jan je ook niet direct resultaten verwachten
 

JMD

Well-known member
Ajax komt wel iets beter in het duel, en als het 2-1 wordt dan kan er nog best veel natuurlijk...
 

JMD

Well-known member
Fraaie aanval Twente, bal op de lat...

Opvallend dat er steeds iemand van Twente van rand 16 kan uithalen, er klopt tactisch weinig van bij Ajax.
 

Reinoud

Well-known member
Binnenkort Ten Hag weer terug 🙈

Zelf zo richting AZ - Sparta, hopelijk een mooie pot.
 

stc

Well-known member
Ik denk ook niet, maar wie zou het beter kunnen doen met dit materiaal? Je haalt een stuk of 10 spelers (waar de trainer ook niet alles van af weet blijkbaar), sommige met het oog op de toekomst, dan jan je ook niet direct resultaten verwachten
Nee, maar je bent wel een topclub in Nederland. Je moet als technische staf en directie een team smeden wat direct mee kan doen voor de prijzen. Schijnbaar is dat niet helemaal gebeurt.
 

JMD

Well-known member
Nee, maar je bent wel een topclub in Nederland. Je moet als technische staf en directie een team smeden wat direct mee kan doen voor de prijzen. Schijnbaar is dat niet helemaal gebeurt.
Maar dat bedoel ik dus. De problemen zitten imo niet in eerste instantie bij Steijn...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind Twente eigenlijk nog lief voor Ajax na die snelle 2-0.

En daar is zelfs de 2-1.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is een strafschop, toch? Raar dat de VAR niet ingrijpt. Tahirovic speelde de bal niet.
 
Bovenaan