Speelronde 5

Waarom zo laat een speeldag-topic openen?

  • Geen idee...............

    Stemmen: 2 25,0%
  • Luiheid!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Waarom? Kan toch ook in andere topics!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Gezien het open spel aan beide kanten en de wiebeligheid van de verdedigingen bij beide teams kan ik me niet voorstellen dat het bij 3 doelpunten blijft vanmiddag.
 

JMD

Well-known member
Jemig wat een geklooi bij Ajax daar op het middenveld. Uit het niets de 3-1
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Branco heeft de handelingssnelheid van een veteraan.

Mooi, die ontlading bij Unuvar.
 

JMD

Well-known member
Die Sutalo zou heel goed zijn werd gezegd. Logisch, speelt in het Kroatische team, toch geen misselijke ploeg. Maar die speelt echt dramatisch vandaag...
 

JMD

Well-known member
Branco heeft de handelingssnelheid van een veteraan.
Ik baalde van de zomer dat die niet naar ons kwam maar naar Ajax ging. Hoorde toch goede berichten over hem uit Frankrijk, toch geen misselijke competitie. Als ik hem nu zo bezig zie ben ik dolblij dat Ajax hem gehaald heeft
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Sutalo zou heel goed zijn werd gezegd. Logisch, speelt in het Kroatische team, toch geen misselijke ploeg. Maar die speelt echt dramatisch vandaag...
Van de week vond ik hem echt heel sterk spelen bij het Kroatische elftal. Maar ik moet zeggen dat ik vooralsnog niet ontevreden ben met de verdeling van de Kroatische internationals bij Nederlandse topclubs.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Overigens nog steeds 0-0 in Kralingen, voor Almere zou dat het eerste punt zijn in de eredivisie. Voor Excelsior eigenlijk te weinig, dit soort duels moet je als Excelsior zijnde winnen wil je niet in de problemen komen
 

JMD

Well-known member
Van de week vond ik hem echt heel sterk spelen bij het Kroatische elftal. Maar ik moet zeggen dat ik vooralsnog niet ontevreden ben met de verdeling van de Kroatische internationals bij Nederlandse topclubs.
:)

Dat je tactisch e.d. moet wennen aan een andere club, ok. Maar hij gaat gewoon vandaag met basiszaken de mist in, en die zijn bij Kroatië echt niet anders dan bij Ajax.
 

Miramar

Well-known member
Ik baalde van de zomer dat die niet naar ons kwam maar naar Ajax ging. Hoorde toch goede berichten over hem uit Frankrijk, toch geen misselijke competitie. Als ik hem nu zo bezig zie ben ik dolblij dat Ajax hem gehaald heeft
Ik las tot mijn grote schrik dat Mannsverk ook meedeed. Die had ik graag naar Feyenoord zien komen. Maar goed dat dat ook niet doorging dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Als PSV volgende week wint in Almere en Ajax verliest van Feyenoord (beide zou zomaar kunnen gebeuren), dan is het gat tussen PSV en Ajax 10 punten na 5 duels... Ongelooflijk

Manmanman wat speelt Twente dit slecht uit
 
Bovenaan