Speelronde 5

Waarom zo laat een speeldag-topic openen?

  • Geen idee...............

    Stemmen: 2 25,0%
  • Luiheid!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Waarom? Kan toch ook in andere topics!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach hou op met dat indekken. Dit Ajax heeft het al moeilijk met Almere City.
Je kunt het indekken noemen, maar zo onrealistisch vind ik het scenario niet dat diverse Feyenoorders de hele week Ajax uitlachen, Ajacieden met stront tussen de benen naar die wedstrijd toeleven en Ajax uiteindelijk toch wint. Tuurlijk zijn we favoriet en zou ik balen van elk ander resultaat dan een overwinning. Maar het verleden heeft al zo vaak bewezen dat vorm in de aanloop naar zo'n wedstrijd en de stand op de ranglijst geen garantie is voor een voorspelbare wedstrijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Feyenoord vind ik achterin ook niet geweldig. Is meer het gebrek van de tegenstander geweest (uitzondering Sparta) dat ze dat niet hebben afgestraft.
 

Abubakari

Well-known member
Je kunt het indekken noemen, maar zo onrealistisch vind ik het scenario niet dat diverse Feyenoorders de hele week Ajax uitlachen, Ajacieden met stront tussen de benen naar die wedstrijd toeleven en Ajax uiteindelijk toch wint. Tuurlijk zijn we favoriet en zou ik balen van elk ander resultaat dan een overwinning. Maar het verleden heeft al zo vaak bewezen dat vorm in de aanloop naar zo'n wedstrijd en de stand op de ranglijst geen garantie is voor een voorspelbare wedstrijd.
Ik snap wat je zegt maar dat was wel een andere manier van niet in vorm zijn. Ik denk dat Steijn nog weken elke keer met een andere opstelling gaat beginnen zodat het nog langer duurt voor we ingespeeld raken en dat zowel Marseille als Feyenoord te vroeg komt, kansloze nederlagen. En dan ben ik over het algemeen optimistisch.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap wat je zegt maar dat was wel een andere manier van niet in vorm zijn. Ik denk dat Steijn nog weken elke keer met een andere opstelling gaat beginnen zodat het nog langer duurt voor we ingespeeld raken en dat zowel Marseille als Feyenoord te vroeg komt, kansloze nederlagen. En dan ben ik over het algemeen optimistisch.
Is waar, vanuit jullie oogpunt snap ik de negativiteit. Het lijkt echt helemaal nergens op. Op alle fronten ondermaats en ik zie ook niet echt aanknopingspunten om het snel om te draaien. Maar hoogmoed komt altijd voor de val. In de aanloop naar de Cruijff schaal las ik ook allemaal Feyenoorders zeggen dat het een makkie zou worden. Ik hou daar helemaal niet van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap wat je zegt en volkomen terecht dat je er weinig vertrouwen in hebt, maar deze eeuw zoveel edities gezien met de bekende afloop…

Steijn gaat natuurlijk niet meer goedkomen. Als hij echt een duidelijke voetbalvisie had gehad, dan had hij bij de voorbereiding met de spelers die er wel al waren een duidelijk tactisch plan kunnen implementeren. Vervolgens had hij de spelers die allemaal last minute kwamen geleidelijk kunnen invoegen. Op die manier heeft Slot het de afgelopen twee seizoenen ook gedaan. Alleen heeft Steijn niet zo’n voetbalvisie en braakt hij voetbal clichés waarvoor Arthur Numan zich zou schamen. Totaal geen verhaal of spelontwikkeling. Zonder een tactisch plan en een wekelijkse tombola met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft. Komt ook niet zo bezeten over van het spelletje zoals Slot, Bosz of Ten Hag. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat niemand bij Ajax Mislintat heeft gestopt bij het laten aanstellen van Steijn. Daar was hij schijnbaar al sinds april mee bezig.
 

De Wolf

Well-known member
Tegenwoordig wordt hij Misluktat genoemd.

Buiten dat. Twente heeft ook een goed team. Die kunnen zelfs van PSV winnen.
 
Bovenaan