gevegt
Well-known member
Hup Almere City!Ach hou op met dat indekken. Dit Ajax heeft het al moeilijk met Almere City.
Hup Almere City!Ach hou op met dat indekken. Dit Ajax heeft het al moeilijk met Almere City.
Komend weekend?Hup Almere City!
Speelt jou clubje er tegen dan?Komend weekend?
Je hebt net 5x gelezen dat het colgende week Ajax-Feyenoord is, dus een hele domme vraag weer.Speelt jou clubje er tegen dan?
Dat wist ik oprecht niet.Je hebt net 5x gelezen dat het colgende week Ajax-Feyenoord is, dus een hele domme vraag weer.
Je mag niet liegen.Dat wist ik oprecht niet.
Dat doe ik ook niet.Je mag niet liegen.
Je kunt het indekken noemen, maar zo onrealistisch vind ik het scenario niet dat diverse Feyenoorders de hele week Ajax uitlachen, Ajacieden met stront tussen de benen naar die wedstrijd toeleven en Ajax uiteindelijk toch wint. Tuurlijk zijn we favoriet en zou ik balen van elk ander resultaat dan een overwinning. Maar het verleden heeft al zo vaak bewezen dat vorm in de aanloop naar zo'n wedstrijd en de stand op de ranglijst geen garantie is voor een voorspelbare wedstrijd.Ach hou op met dat indekken. Dit Ajax heeft het al moeilijk met Almere City.
Ik gun Almere City ook dat tweede puntDoe maar een gelijkspel dan, iedereen blij 👍
Ik snap wat je zegt maar dat was wel een andere manier van niet in vorm zijn. Ik denk dat Steijn nog weken elke keer met een andere opstelling gaat beginnen zodat het nog langer duurt voor we ingespeeld raken en dat zowel Marseille als Feyenoord te vroeg komt, kansloze nederlagen. En dan ben ik over het algemeen optimistisch.Je kunt het indekken noemen, maar zo onrealistisch vind ik het scenario niet dat diverse Feyenoorders de hele week Ajax uitlachen, Ajacieden met stront tussen de benen naar die wedstrijd toeleven en Ajax uiteindelijk toch wint. Tuurlijk zijn we favoriet en zou ik balen van elk ander resultaat dan een overwinning. Maar het verleden heeft al zo vaak bewezen dat vorm in de aanloop naar zo'n wedstrijd en de stand op de ranglijst geen garantie is voor een voorspelbare wedstrijd.
Is waar, vanuit jullie oogpunt snap ik de negativiteit. Het lijkt echt helemaal nergens op. Op alle fronten ondermaats en ik zie ook niet echt aanknopingspunten om het snel om te draaien. Maar hoogmoed komt altijd voor de val. In de aanloop naar de Cruijff schaal las ik ook allemaal Feyenoorders zeggen dat het een makkie zou worden. Ik hou daar helemaal niet van.Ik snap wat je zegt maar dat was wel een andere manier van niet in vorm zijn. Ik denk dat Steijn nog weken elke keer met een andere opstelling gaat beginnen zodat het nog langer duurt voor we ingespeeld raken en dat zowel Marseille als Feyenoord te vroeg komt, kansloze nederlagen. En dan ben ik over het algemeen optimistisch.
Wow, wat origineel.Tegenwoordig wordt hij Misluktat genoemd.
Wow, wat origineel.
Blijft Valentijn DWow, wat origineel.