Speelronde 5

Waarom zo laat een speeldag-topic openen?

  • Geen idee...............

    Stemmen: 2 25,0%
  • Luiheid!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Waarom? Kan toch ook in andere topics!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij dat niet iedereen van Ajax bij de nationale elftallen hebben gezeten. Dan had Steijn met de overgebleven spelers reeds een x aantal dagen kunnen trainen en zijn zienswijze kunnen overbrengen.

Moet je wel een zienswijze hebben.
 

JMD

Well-known member
Weer een supporter van FC Twente opgepakt nav racistische uitlatingen richting Brobbey. Dader is opgepakt, Ajax heeft aangifte gedaan en FC Twente heeft de sukkel een stadionverbod gegeven. Mooi.

Ik snap racisme sowieso al niet, maar dat je na een nederlaag even 'de draad' kwijt bent, ok, kan ik nog een heel klein beetje inkomen. Maar je club wint vanmiddag dik verdiend van Ajax, wees daar dan blij om ipv dit soort idiote dingen te doen
 

Maasveld

Well-known member
Weer een supporter van FC Twente opgepakt nav racistische uitlatingen richting Brobbey. Dader is opgepakt, Ajax heeft aangifte gedaan en FC Twente heeft de sukkel een stadionverbod gegeven. Mooi.

Ik snap racisme sowieso al niet, maar dat je na een nederlaag even 'de draad' kwijt bent, ok, kan ik nog een heel klein beetje inkomen. Maar je club wint vanmiddag dik verdiend van Ajax, wees daar dan blij om ipv dit soort idiote dingen te doen
Wie zegt dat het een Twente-supporter was?
 

Mario

Well-known member
Weer een supporter van FC Twente opgepakt nav racistische uitlatingen richting Brobbey. Dader is opgepakt, Ajax heeft aangifte gedaan en FC Twente heeft de sukkel een stadionverbod gegeven. Mooi.

Ik snap racisme sowieso al niet, maar dat je na een nederlaag even 'de draad' kwijt bent, ok, kan ik nog een heel klein beetje inkomen. Maar je club wint vanmiddag dik verdiend van Ajax, wees daar dan blij om ipv dit soort idiote dingen te doen
Weinig IQ of een slechte opvoeding. Ik zie bij Feyenoord jongetjes van 10 jaar een middelvinger opsteken en gebaren maken na een 6-1 overwinning, maar ook 'volwassen' mannen, tsja ...
 

Batigoal

Well-known member
Volgende week verlies je waarschijnlijk ook. Dan hebben we 10 punten achterstand op PSV en 9 op Feyenoord. En dan is het nog niet eens oktober. Dat is best bizar.

Nieuw team maakt het lastig, maar kom op veel basiszaken gingen zelfs mis. En tactisch klopt er ook weinig van. Steijn is zoals gevreesd een trainer van niets. Maar goed, hem ontslaan gaat voorlopig ook niets helpen, dus laten we gewoon hopen dat het gauw klikt. In de winterstop maar proberen Knutsen te strikken.
 

stc

Well-known member
Volgende week verlies je waarschijnlijk ook. Dan hebben we 10 punten achterstand op PSV en 9 op Feyenoord. En dan is het nog niet eens oktober. Dat is best bizar.

Nieuw team maakt het lastig, maar kom op veel basiszaken gingen zelfs mis. En tactisch klopt er ook weinig van. Steijn is zoals gevreesd een trainer van niets. Maar goed, hem ontslaan gaat voorlopig ook niets helpen, dus laten we gewoon hopen dat het gauw klikt. In de winterstop maar proberen Knutsen te strikken.
Het ontslag bij een nederlaag tegen Feyenoord komt voor Steijn dichterbij.
 

Abubakari

Well-known member
Vrij logische nederlaag, je moet een hoop nieuwe spelers inpassen in een team zonder vertrouwen, ze moeten ingespeeld raken maar zijn allemaal op pad geweest met de interland week, dus heen tijd om aan elkaar te wennen. Verbaast me niks dat het nergens op lijkt. En voorlopig hoef je hier ook niks van te verwachten. Dit wordt het slechtste seizoen sinds hele lange tijd. Individueel zullen ze best goed zijn maar voor dit echt een team is, met het programma wat je hebt, dan lig je al een strastlengte achter op de top 5 en is je seizoen grotendeels naar de kloten.
Heel slecht gemanaged van Ajax. Je weet toch dat je beel kwijt raakt, haal je ten eerste veel te laat spelers, Ajax zit nu nog volop in de voorbereiding. Dan heb je het echt slecht aangepakt. Faal op alle fronten. En als je dan in deze situatie zit probeer dan in elk geval nieg alleen maar buitenlanders die niemand kent re halen maar haal ook wat Nederlanders uitvden vreemde die een Ajax verleden hebben zodat je niet een half jaar verder bent voor je iets hebt wat ingespeeld is. Genoeg mogelijkheden op dat gebied. Maar Mislintat haalt enkel groeibriljanten die het allemaal nog morten bewijzen. Die haalt liever een Duitse derde keeper voor 8 miljoen dan dat ie gewoon Olij haalt.
Dit kon je aan zien komen, ik heb me nog even tegen beter weten in zand in de ogen laten strooien door de eerste wedstrijd, maar wat er nu gaande is, tsja, da’s logisch. Ook geen ervaren trainer voor de groep zetten maar Steijn, net zoals Schreuder door Heitinga vervangen al een dikke misser was die je aan kon komen zien. In dit soort tijden moet je geen beginnelingen voor de leeuwen gooien, geldt voor zowel Heitinga en Steijn. Volgende week kun je ook al rustig invullen, niks “ je weet maar nooit”, dat zit er nu no way in. Zowel Olympique M als Feyenoord ga je net zo kansloos de boot in als tegen Twente vandaag. Nul komma nul houvast voor dit Ajax.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mwa, het blijft de klassieker. Die vloek is niet met een overwinning in Amsterdam opgeheven.
 

Abubakari

Well-known member
Begon best okay, eindelijk weer eens goeie corners maar dit soort spelers zijn in barre tijden ook de eerste die door het ijs zakken. Net zoals je niks aan Beeghuis hebt als het niet loopt. Zijn eerste seizoen deed ie het heel goed omdat hij in een goed team terecht kwam, maar nu is het ook gewoon middelmaat.
 
Bovenaan