Herkenbaar, sneu en heftig. Jammer dat het bestuur boter op het hoofd heeft.Dit is mij uit het hart gegrepen. Het zijn gewoon criminelen, je kunt ze één voor één zo aanwijzen en de club doet niks omdat ze niet durven.
Supporter op de Noordtribune: 'Onze veiligheid is in het geding'
Woede en verbazing strijden om voorrang bij supporter Bas. Hij staat al zeventien jaar met een groep vrienden op de Noordtribune, maar twijfelt of hij ooit nog voet zet in de Euroborg na de gestaakte wedstrijd van zondag tegen Ajax.www.rtvnoord.nl
Jep. Goed geschreven. Ook dat stuk over dat die biergooiende jongen van 10 wel opgepakt worden en dit tuig laten ze lopen... Maar goed, dat is eigenlijk Nederland in een notendop de laatste jaren, het is gewoon het probleem van NL dat je nu ook in de stadions ziet.Dit is mij uit het hart gegrepen. Het zijn gewoon criminelen, je kunt ze één voor één zo aanwijzen en de club doet niks omdat ze niet durven.
Woede en verbazing strijden om voorrang bij supporter Bas. Hij staat al zeventien jaar met een groep vrienden op de Noordtribune, maar twijfelt of hij ooit nog voet zet in de Euroborg na de gestaakte wedstrijd van zondag tegen Ajax.www.rtvnoord.nl
Vraagje aan de Feyenoorders, hoe is het om achter dat net te zetten? Heb je er last van, irriteert het je? Of is het net als dat je in een stadion achter een paal zit dat je het op een gegeven moment niet meer merkt?
Spot on!Dit is mij uit het hart gegrepen. Het zijn gewoon criminelen, je kunt ze één voor één zo aanwijzen en de club doet niks omdat ze niet durven.
Dat filmpje van die mevrouw over haar overleden zoon is heftig, wat een verdriet.Zo, vanochtend helaas vroeg moeten werken. Dat was pittig. Vanmiddag na thuiskomt nog een paar uurtjes kunnen slapen en nu wel weer behoorlijk het mannetje. Topdag gisteren! Intens genoten van een fantastische sfeer in de meetingkroeg op Zuid met vrienden (o.a. Fabian, Max, Jozsef en Inhethoekje) en mijn vader. Na de wedstrijd met een kleiner gezelschap richting Coolsingel gegaan en daar een uurtje in de fontein gestaan en heerlijk genoten van de uitgelatenheid, het zingen en alle blije gezichten. Zal wellicht later vanavond of anders morgenavond wel een uitgebreidere reportage plaatsen. Voor nu plaats ik drie filmpjes van fans die vandaag bij de huldiging waren en die in alles laten zien wat het voor mensen betekent. Sprakeloos en een traan bij de beelden van vandaag.
Werk je bij service & veiligheid?Ik was nog gevraagd om die gasten te gaan begeleiden op Rotterdam CS vanmiddag. Ik heb geen zin om op eieren te gaan lopen voor die gasten.
Ja, ongelooflijk. Kan me amper voorstellen hoeveel verdriet die mevrouw de afgelopen maanden heeft moeten ondergaan.Dat filmpje van die mevrouw over haar overleden zoon is heftig, wat een verdriet.
Ik heb jarenlang in Aken achter het doel gestaan en in Duitsland zijn netten achter het doel gemeengoed. Maar dat zijn netten van dunner materiaal zodat je er gewoon doorheen kijkt en nergens last van hebt.Vraagje aan de Feyenoorders, hoe is het om achter dat net te zetten? Heb je er last van, irriteert het je? Of is het net als dat je in een stadion achter een paal zit dat je het op een gegeven moment niet meer merkt?
In Rotterdam spring ik erin. Alle andere fonteinen: kijk uit!
Nee buitendienst. Dus dan krijgen wij het vragenvuur en het begeleiden naar ons toe. Zodat v & s zich op de orde kan focussen.Werk je bij service & veiligheid?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Zelden zo gesnakt naar het einde van een seizoen. Wat een prutsploeg hebben we.Trekt Groningen alles uit de kast omdat ze tegen Ajax spelen of zijn wij nou gewoon weer heerlijk slecht, ik neig naar het laatste.
Dit seizoen gaat als een nachtkaars uit, je zou denken dat ze alles op alles zetten om iig PSV onder druk te houden voor plek 2 maar het is weer heerlijk zomeravondvoetbal, het is dat Groningen net blundert want het had gewoon 2-1 moeten staan.