Seizoensgidsen 20/21

Batigoal

Well-known member
Het is wel jammer dat de foto's bij de spelerspaspoorten in de Eerste Divisie zijn verdwenen. Aangezien er ook geen teamfoto's zijn heb je geen idee wie er op het veld staan in de KKD. Hopelijk komen die volgend jaar weer terug.
 

stc

Well-known member
Dat staat ook in het voorwoord. Daardoor kwamen pagina's vrij voor de buitenlandse competities. In de Kicker staan bij een aantal clubs wel gewone selectie-foto's. Maar er staan ook foto's die volgens mij gefotoshopt zijn.

Bedankt voor de info. Ik had het voorwoord nog niet gelezen.

Ik vraag mij af wanneer de seizoensgids gedrukt is. Bij bijvoorbeeld Jong PSV gaat de clubarts deze maand al weg naar een andere club, terwijl ze nog als dokter gemeld staat bij dit team. Dit was vorige week bekend gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Wat mij betreft mag dat buitenlands voetbal wel blijven... 10 pagina's per club vond ik altijd vrij overdreven...
 

stc

Well-known member
Ik heb zojuist de Elf seizoensgids gehaald. Ziet er op het eerste gezicht weer goed uit.
 

stc

Well-known member
Het valt mij trouwens op als ik door de seizoensgids van Elf blader dat bijvoorbeeld een vv Goes en een HSV Hoek met relatief weinig leden tov andere clubs toch in de derde divisie zaterdag spelen.
 

de waan

Well-known member
Het valt mij trouwens op als ik door de seizoensgids van Elf blader dat bijvoorbeeld een vv Goes en een HSV Hoek met relatief weinig leden tov andere clubs toch in de derde divisie zaterdag spelen.

Je weet een beetje hoe het werkt met voetbal op dat niveau?
 

SanMark.

Well-known member
Het valt mij trouwens op als ik door de seizoensgids van Elf blader dat bijvoorbeeld een vv Goes en een HSV Hoek met relatief weinig leden tov andere clubs toch in de derde divisie zaterdag spelen.
Waarschijnlijk hebben die een goede lichting.
 

Unregistere

Well-known member
Kleine provincie, dat scheelt ook wel natuurlijk. Maar een club als SteDoCo heeft ook niet zo veel leden.
 

stc

Well-known member
Je weet een beetje hoe het werkt met voetbal op dat niveau?

Ja ik weet ongeveer hoe het werkt daar op dat niveau (ken sowieso voorbeelden met voormalig voetbalclubs pvv Doto en Zwart-Wit'28). Alleen ik weet dat bv een Hoek jarenlang op een hoog niveau acteert. Kan niet alleen aan de zo gezegde goede jeugd opleiding liggen.
 
Bovenaan