Ik las Ronald het gister als opmerking maken, dacht dat ie een geintje maakte... Zie ik idd bovenaan de seizoensgids 12,99 staan...13 euro? Jezus, da's wel erg prijzig.
Ik ga maar weer gewoon voor de gids van Elf denk ik.
Ik las Ronald het gister als opmerking maken, dacht dat ie een geintje maakte... Zie ik idd bovenaan de seizoensgids 12,99 staan...13 euro? Jezus, da's wel erg prijzig.
Ik ga maar weer gewoon voor de gids van Elf denk ik.
Vrijdag. Voor €6,99.[...]
Wanneer komt de Elfspecial uit?
Dat laatste klopt natuurlijk, maar het verschil in prijs tussen Kicker en VI is nu wel erg groot.Drie euro meer dan vorig jaar maar nu met buitenlands voetbal erbij.
10 jaar geleden was het €5.50
20 jaar geleden was het fl8,95
de vergelijking met Kicker is lastig, die afzetmarkt is een veelvoud groter.
Drie euro meer dan vorig jaar maar nu met buitenlands voetbal erbij.
Zag die tweet gisteren ook. Wat is dat voor boek???
Een standaardwerk uit de Nederlandse voetballiteratuur. Gebundelde columns van Ronald Jager, die hij schreef voor Voetbal Nederland. Een beetje in de stijl die later door mensen als Michel van Egmond is gekopieerd.
Ja, in eigen beheer uitgegeven en daarna zeer zwaar gepromoot. Denk dat het een beetje een onderlinge grap is van en VOOR sportjournalisten die lastig gevallen worden door Ronald, dat iemand ooit zijn belabberde wannabe Johan Derksen columns gelezen heeft en dat aan zijn collegae doorgegeven heeft.
Iemand van Elf twitterde in een reactie dat een heel aantal clubs in het betaalde voetbal de foto (nog) niet hebben gemaakt. Vier in de Eredivisie, 8 in de Eerste Divisie meen ik me te herinneren.In de seizoensgids van VI mis ik alleen de elftalfoto's, maar misschien wegens de Corona zijn deze niet gemaakt.