De nieuwe fusieclub in Helmond (Helmondia&MULO) heeft zo'n 1200 leden en 17 seniorenteams.
In Limburg was Venray de grootste maar een bevestiging daarvan kan ik nergens vinden. Zou mij verbazen als ze dat niet nog steeds zijn.
Verder is het aantal grote clubs in Limburg heel beperkt, SHH zat heel erg hoog met tegen de 1000 leden en wellicht Venlosche Boys of FCV in Venlo die heel groot zijn? In Zuid Limburg ken ik geen immense verenigingen.
De zoekterm brengt nog wel wat verrassende namen naar boven; Spero uit Elst met 1442 leden in 2018.
Voorschoten’97 komt met 100 veldvoetbalteams uit in de competitie 2017-2018. Daarmee is de club van Adegeest voor het eerst de grootste voetbalvereniging van het district West 2 c.q. van de provincie Zuid-Holland. Zoals bij de meeste verenigingen het geval is, is circa driekwart van de leden in...
leidenamateurvoetbal.nl
De provincie Utrecht heeft opvallend veel voetbalclubs met veel teams die competitievoetbal spelen. Maarliefst acht clubs uit de provincie hebben meer dan 75 competitieteams. Ook UVV scoort goed, met 69. Dat heeft VV De Meern, dat zelf op de tweede plaats staat, becijferd op basis van gegevens...
www.rtvutrecht.nl