Seizoensgidsen 20/21

ALenstra

Well-known member
In Duitsland zijn de eerste seizoensgidsen verschenen. De sonderhefte van 11Freunde en Sportbild zijn er al en volgende week 28 augustus verschijnt de Kicker-sonderheft. Opvallend is dat 11Freunde ook een stecktabelle heeft.
 

de waan

Well-known member
Ik was gisteren in Duitsland (daar hoef je niet voor de lol heen te gaan nu trouwens) en zocht al tevergeefs naar de Kicker. Weekje te vroeg dus.
 

Unregistere

Well-known member
@Unregistere Weet je al wanneer Elf ongeveer uitkomt?

De deadline voor het aanleveren van gegevens is 26 augustus, appte Sander mij enige tijd geleden. Dus dan ligt de gids vermoedelijk begin september in de winkels. Kan hem nog wel ff vragen of hij een wat preciezere datum heeft, maar reken hier maar even op.
 

de waan

Well-known member
Ik zie allemaal van die potsierlijke lange-afstand teamfoto's voorbij komen. Beetje raar, want na een doelpunt wordt er ook gewoon ge-high fived en geknuffeld. Bij ons is er wel gewoon een klassieke teamfoto gemaakt gelukkig.
 

Unregistere

Well-known member
Natuurlijk. Daarna zitten de spelers ook met elkaar in de kleedkamer enzovoort. Wat mij betreft was het ook de klassieke opstelling geworden. Enige voordeel was wel dat dit veel sneller ging, er hoefde niet met stoelen en banken gesleept te worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Die rare foto's zijn natuurlijk wel geweldig voor mensen die nog geboren moeten worden en in 2050 nog wat oude blaadjes van opa mogen inzien en dan de uitleg krijgen dat 2020-2021 het Corona-seizoen was en de spelers op 1,5 meter afstand moesten staan.
 

Unregistere

Well-known member
Pas maar op dat Jeroen van der Veer jullie foto niet ziet, @de waan en @De Groene Scout!


Trouwens, @Fregge, de gids van Elf verschijnt op vrijdag 11 september. Toepasselijk.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Helemaal eens met Youri van Doorn.

En bestuursleden hebben sowieso niks te zoeken op een teamfoto.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar het is wel een beetje hypocriet toch allemaal?

Vind ik niet. Want waar trek je dan de lijn? Dan is een teamuitje met bbq ook prima bij iemand in de tuin en na afloop kunnen ze ook gerust massaal pilsen op het terras. De 90 minuten binnen de lijnen zijn de uitzondering, laat het daar ook bij blijven en het niet als argument gebruiken om verder ook geen afstand te houden.
 

ALenstra

Well-known member
Vandaag lag de sonderheft van Kicker in mijn brievenbus. Mooie gids weer. En altijd weer het betrouwde concept.
 
Bovenaan