Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In Duitsland zijn de eerste seizoensgidsen verschenen. De sonderhefte van 11Freunde en Sportbild zijn er al en volgende week 28 augustus verschijnt de Kicker-sonderheft. Opvallend is dat 11Freunde ook een stecktabelle heeft.
De deadline voor het aanleveren van gegevens is 26 augustus, appte Sander mij enige tijd geleden. Dus dan ligt de gids vermoedelijk begin september in de winkels. Kan hem nog wel ff vragen of hij een wat preciezere datum heeft, maar reken hier maar even op.
Ik zie allemaal van die potsierlijke lange-afstand teamfoto's voorbij komen. Beetje raar, want na een doelpunt wordt er ook gewoon ge-high fived en geknuffeld. Bij ons is er wel gewoon een klassieke teamfoto gemaakt gelukkig.
Natuurlijk. Daarna zitten de spelers ook met elkaar in de kleedkamer enzovoort. Wat mij betreft was het ook de klassieke opstelling geworden. Enige voordeel was wel dat dit veel sneller ging, er hoefde niet met stoelen en banken gesleept te worden.
Die rare foto's zijn natuurlijk wel geweldig voor mensen die nog geboren moeten worden en in 2050 nog wat oude blaadjes van opa mogen inzien en dan de uitleg krijgen dat 2020-2021 het Corona-seizoen was en de spelers op 1,5 meter afstand moesten staan.
[VEENENDAAL] De jaarlijkse elftalfoto van voetbalvereniging GVVV is niet bij iedereen in de smaak gevallen. De ploeg uit de tweede divisie heeft ervoor gekozen om de spelers én bestuursleden dicht tegen elkaar aan te positioneren en daarbij is geen rekening gehouden met de anderhalve meterregel.
www.regiosportveenendaal.nl
Trouwens, @Fregge, de gids van Elf verschijnt op vrijdag 11 september. Toepasselijk.
Toch scoort Jeroen er goed mee op Twitter, qua 'verontwaardigdheidspunten'. Zie ook een reactie van een andere Jeroen, waar dan weer een andere Jeroen op reageert:
Vind ik niet. Want waar trek je dan de lijn? Dan is een teamuitje met bbq ook prima bij iemand in de tuin en na afloop kunnen ze ook gerust massaal pilsen op het terras. De 90 minuten binnen de lijnen zijn de uitzondering, laat het daar ook bij blijven en het niet als argument gebruiken om verder ook geen afstand te houden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.