Seizoensgidsen 20/21

Batigoal

Well-known member
Ik heb 'm hier ook nog niet in de winkel gezien. Komende week nog maar een poging doen en daarna dan bestellen.
 

JMD

Well-known member
Ik heb hem vandaag in Noordwijk gehaald, waar ik toch moest zijn...
Noordwijk is in de zomer half Duits (sterker nog: bij mijn winkelstraatloopje hoorde ik bijna alleen maar Duits), dus logisch dat die daar al zeer snel lag... :)

Meestal haal ik de seizoensgids op Schiphol, ga ik op een zomeravondje even heen en weer, maar dat leek me nu niet zo'n goed idee... (En vorig jaar was ik tijdens het verschijnen in Duitsland, dat is helemaal makkelijk... :) )
 

JMD

Well-known member
Kunnen we nu al vaststellen dat Kicker weer veel beter is dan VI?
Nee. Dat is al jaren niet meer zo. Een jaar of 10-15 terug. Het is momenteel een kwestie van smaak vooral, maar die van VI is inmiddels zo ongeveer net zo uitgebreid als die van de Kicker.

Alleen staan in de Kicker wel veel verhalen en minder feitjes en in de VI juist praktisch geen verhalen. Maar nogmaals, dat is net waarvoor je kiest.

Grote pluspunt van de Kicker zal echter wel altijd de 'stecktabelle' blijven... :)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb die van Der Kicker ook besteld, ook voor mij opvallend genoeg zonder verzendkosten.
 

Unregistere

Well-known member
De Nationale Voetbal Gids is hedenmorgen naar de drukker gegaan. Vanaf 11 september in de winkel te vinden.
 

stc

Well-known member
De Sonderheft heb ik nu ook in mijn bezit. Ik heb hem gehaald op Rotterdam Centraal.
Nu nog wachten op de seizoensgidsen van VI en ELF.
 

Deathprod

Active member
Ik vind die posters uit Engeland altijd tof. Ik hoop dat ze zoiets ook ooit in Nederland gaan maken.

HZbmB9WRs3zq.jpg


england_map_2018-19_attendance_all-133-clubs-drawing-over-1k-per-game_n_.gif
 

de waan

Well-known member
Ik vind die posters uit Engeland altijd tof. Ik hoop dat ze zoiets ook ooit in Nederland gaan maken.

HZbmB9WRs3zq.jpg


england_map_2018-19_attendance_all-133-clubs-drawing-over-1k-per-game_n_.gif

Ik heb ooit eens een beginnetje gemaakt van zo'n landkaart met clublogo'tjes, maar in Nederland zijn er daarvoor simpelweg veel te veel clubs.
 

stc

Well-known member
Ik heb ooit eens een beginnetje gemaakt van zo'n landkaart met clublogo'tjes, maar in Nederland zijn er daarvoor simpelweg veel te veel clubs.

Je hebt de bosatlas van het Nederlands voetbal waar alle clubs op kaart in staan, maar deze is al van een paar jaar geleden.
 
Bovenaan