Seizoensgidsen 20/21

de waan

Well-known member
Ja, maar daar is de kaart verdeeld over een hele serie pagina's. Ik had het idee er een posterontwerp van te maken.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb de Sonderheft nu ook, goed om te lezen! Helaas is er hier niet echt een goede seizoensgids van het Schotse voetbal.
 

Joost

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Unregistere

Well-known member
Vandaag zou je de gids van VI al in de bus kunnen krijgen. Al sluit men niet uit dat sommige postbodes hem pas morgen bezorgen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb de VI seizoensgids al binnen. Veel aandacht voor Eredivisie en Eerste divisie en van tweede en derde divisie alleen de speelschema's. Verder veel aandacht voor een aantal buitenlandse competities waaronder ook de 2e niveau's van Duitsland en Engeland.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb 'm ook binnen. Prima dat ze de clubpagina's compacter hebben gemaakt en wat meer inhoud geven aan de clubs met een korte analyse. Op zich ook wel leuk dat ze wat aandacht besteden aan de topcompetities. Al hadden ze daar vroeger aparte gidsen voor, zoals ze bijvoorbeeld in Duitsland nog steeds doen.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb 'm ook binnen. Prima dat ze de clubpagina's compacter hebben gemaakt en wat meer inhoud geven aan de clubs met een korte analyse. Op zich ook wel leuk dat ze wat aandacht besteden aan de topcompetities. Al hadden ze daar vroeger aparte gidsen voor, zoals ze bijvoorbeeld in Duitsland nog steeds doen.

Ja, der Kicker. Die is veel beter, lees ik al jaren.
 

JMD

Well-known member
Ronald ging gisteren al weer los tegen Michel Abbink van de VI. Maar over 1 ding moet ik hem gelijk geven: 12,99 voor die special is echt schandalig.

Om toch even met Kicker te vergelijken: die is in Duitsland 6,20 euro. In NL betaalde ik iets van 8,00 ofzo...
 
Bovenaan