Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jef400

Well-known member
Ook van mijn kant uit complimenten aan de organisatie. Ik ben benieuwd hoe dat verhaaltje met Marinos ontwikkeld, mij maakt het niet uit waar ik volgend jaar zal beginnen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bedankt Abu en Zwolle Ol?!

Helaas geen titel dit jaar, maar wel keurig Europa in.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens heb ik begrepen dat Eisenga er geen moment aan denkt om dat kopieerapparaat uit De Knipe aan te stellen als trainer van Heerenveen. De titel van vorig jaar is men hier in ieder geval nog niet vergeten.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Overigens heb ik begrepen dat Eisenga er geen moment aan denkt om dat kopieerapparaat uit De Knipe aan te stellen als trainer van Heerenveen. De titel van vorig jaar is men hier in ieder geval nog niet vergeten.
De eerste geheime gesprekken hebben anders al plaats gevonden met Eisenga door ondergetekende. Er wordt de huidig trainer van Heerenveen verweten te veel in het verleden te blijven hangen, daar waar resultaten uit het verleden natuurlijk geen garantie blijken voor de toekomst. En dat is dit seizoen wel in het Friese Haagje gebleken. Een kopieerapparaat hebben we overigens nooit gehad, die konden we met het budget in Deventer nooit betalen. Het geld wat er over bleef werd rijkelijk besteed aan overheerlijke sat?kroketten voor het publiek. Want mede door dit enthousiaste publiek hebben we zowel in thuis- als uitwedstrijden veel punten binnen gehaald. Een overstap 4 kilometer vanaf huisadres wordt mij dus ook van harte gegund, zodoende gaan we met enorm goede gevoelens uit elkaar. Een oefenwedstrijd ligt al in het verschiet, dat is meteen al even besproken met Eisenga. :p
 

Reinoud

Well-known member
Kralinger gefeliciteerd! Oppermachtig dit seizoen. Abu bedankt voor de organisatie wederom, blijft het leukste spelletje van DVK. Zwolle bedankt voor de (tussen)standen.

Redelijk seizoen gedraaid met Utrecht, vrij grijze middenmoot. Had er meer van verwacht, maar nooit stabiel geweest.
 

Maasveld

Well-known member
Waarbij ik gok dat het contract van Kralinger bij Excelsior verlengd wordt, nummer twee SC Heerenveen het roer bij sc Heerenveen overneemt van PES5 en ik (beste Ajacied, hetgeen meer over de andere Ajacieden zegt dan over mijn karige prestatie) mijn contract voor het leven bij Ajax niet hoef te verlengen want ik ben Ajax Forever.
FC Zwolle Ol? zal wel PEC Zwolle Ol? blijven. Grote vraag is wie het verdoemde PSV krijgt nu heel PSV in de hoofdklasse zit. Oh nee, we hebben Banshee nog. Want Maasveld zal wel naar VVV gaan lijkt mij. Anyway, we zien het wel.
Kan PES5 mooi naar Cambuur om zich daar vuistdiep in de supporters te nestelen (schijnen ze daar van te houden) en we zijn klaar.

In ieder geval een grote chapeau en dank richting Abu en Zwolle Ol? en nogmaals felicitaties aan Kralinger (die het schijnbaar nogal lastig heeft met Venlo-minded trainers)!!!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En toch die dekselse VVV-er banshee die je van een overwinning af houdt in de laatste wedstrijd ;)
Ik weet hoe zeer je dat cluppie uit Venlo een hele snelle degradatie toe wenst :)

Kralinger, van harte met je kampioenschap; je hebt het verdiend !!

Dank je, en zoveel problemen heb ik niet meer met VVV hoor, tijd kan veel helen. Ik had slechte ervaringen overgehouden aan bezoekjes daar, maar ik zoon alweer zo lang niet meer in NL en het is zo lang geleden, dat ik daar nu wel over heen ben. ;)
 

Marinos

Well-known member
Ook van mijn kant uit complimenten aan de organisatie. Ik ben benieuwd hoe dat verhaaltje met Marinos ontwikkeld, mij maakt het niet uit waar ik volgend jaar zal beginnen.
Mijn inkt was op dus ik heb wel voorspelt maar het was onleesbaar!
 

Abubakari

Well-known member
De laatste ronde was een vrij overzichtelijke. In het linkerrijtje verloren alleen nummer 4 Heerenveen (van NEC, nummer 7) en nummer 8 Willem II verloor van nummer 9 Ajax die daardoor van plek ruilen. Heerenveen zakt daardoor na ronde 34 van 4 naar 7. Inmiddels is duidelijk geworden dat het Heerenveen bestuur gekozen heeft voor iemand die w?l een geweldige tweede seizoenshelft neer kan zetten, iets waar ze bij Heerenveen behoefte aan hebben, Read Swarte Gerke had een geweldige tweede seizoenshelft en werd van degradatiekandidaat de nummer twee. Op Kralinger stond geen maat, meeste goals voor en ook de minste tegen, dan word je kampioen. SC Heerenveen werd best of the rest en ook Wezeper88 kende een prima seizoen en eindigde op een mooie derde plaats.
De rest wisselde stuivertje in de nek aan race en daar zal de ??n wat blijer met zijn uiteindelijke eindstand zijn dan de ander.

Onderin pakte ADO een punt tegen de kampioen en dat bleek genoeg om de plewk onder de streep aan AZ over te doen. Bernardo verloor met AZ de degradatiefinale tegen Reinouds Utrecht en degradeerde op de valreep na een beroerde eindsprint. Ook alle lof voor Magikan, ik hou erg van tradities en waar Magikan PSV heeft geparkeerd, daar ben ik dik tevreden mee. Precies waar ze al jaren horen en meestal ook eindigen. Andre wist de puinhopen van Satyr ook niet meer op te ruimen en degradeerde met Roda JC. Moge dat in het echt ook gebeuren, niet omdat ik iets tegen Roda heb, maar omdat ze (wellicht) tegen Cambuur moeten.

Eredivisie :
ADO Den Haag - Excelsior (banshee-Kralinger) 5-5
AZ - FC Utrecht (Bernardo-Reinoud) 6-8
VVV Venlo - FC Groningen (Maasveld-Kielse Rat) 6-6
Feyenoord - Heracles Almelo (Susa-fortuna1987) 7-5
Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam (SC Heerenveen-Simon) 5-4
PSV - PEC Zwolle (Magikan-FC Zwolle Ole) 6-7
Vitesse - Roda JC (Wezeper88-Andre) 5-5
Willem II - Ajax (Pascallovic-Abubakari) 4-6
SC Heerenveen - NEC (PES5-De Groene Scout) 6-10

1. Excelsior 334-74 238-182 (Kralinger)
2. Go Ahead Eagles 34-62 221-213 (SC Heerenveen)
3. Vitesse 34-55 228-218 (Wezeper88)
4. Feyenoord 34-53 231-220 (Susa)
5. NEC 34-52 230-234 (De Groene Scout)
6. PEC Zwolle 34-52 225-222 (FC Zwolle Ol?)
7. Heerenveen 34-52 214-210 (PES5)
8. Ajax 33-51 207-208 (Abubakari)
9. FC Utrecht 34-50 213-203 (Reinoud)
10. FC Groningen 34-49 206-216 (Kielse Rat)
11. VVV Venlo 34-48 214-206 Maasveld)
12. Willem II 34-48 207-216 (Pascallovic)
13. Heracles 34-47 227-238 (fortuna1987)
14. ADO 34-47 212-216 (Banshee)
15. Sparta 34-46 229-219 (Simon)
------------------------------
16. AZ 34-46 222-230 (Bernardo)
17. Roda JC 34-44 222-224 (Andre)
18. PSV 34-39 223-223 (Magikan)



In de Hoofdklasse moest Go Ahead Kampen winnen om zeker te zijn van de derde promotieplek, dat deed hij en dus keert Go Ahead Kampen terug in de eredivisie. Hopelijk zegt hij dan wat meer, want het is wel stilletjes daar in Kampen.
zwammy. Tsja. zwammy. E?n na laatst. En dat zou wel even kampioen worden. Hel;aas, alle energie ging in de beker zitten. En in zuipen en kut roepen.
En... Jawel, ook in de Hoofdklasse een PSV' er allerlaatst! (En een inwoner van Eindhoven ??n na laatst). Sterker nog, de onderste 4 zijn allemaal of inwoner van Eindhoven of fan van PSV. Ja, jij ook Satyr (0verigens wel met doelsoelda 666!).
Wat schitterend dat dat zo gaat in het Sat? Universum!

Hoofdklasse :
Go Ahead Kampen at Sporting Andijk (Marinos) 6-(5)
DCV Krimpen (Hankie) at SV Hillegom (JMD) 5-3
Leonidas (Mario) at Delfstrahuizen (Satyr) 6-6
AVV Swift (Jef400) at EBOK (zwammy) 8-5


1. DVC Krimpen/Hankie 10-24 74-57
2. Sporting Andijk/Marinos 10-17 60-56
3. Go Ahead Kampen 10-15 69-66
--------------------------------------
4. AVV Swift/Jef400 10-14 70-69
5. SV Hillegom/JMD 10-12 57-63
6. Delfstrahuizen/Satyr 10-10 60-66
7. EBOK/zwammy 10-10 53-59
8. Leonidas/Mario 10-9 57-70



Rest mij nog een ieder te bedanken voor deelname en (hopelijk) het enthousiasme. Vanaf augustus weer een nieuw seizoen, de titelstrijd zal ook dan wel weer tussen Marinos en zwammy gaan.

En er zal wel weer heel iemand anders kampioen worden. Net zo'n zekerheidje als dat PSV laag eindigt in dit universum.
 
Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
Mooie nabeschouwing, Abubakari. Mijn complimenten over hoe je het dit seizoen weer bijgehouden hebt en ons van leuke verslagen hebt voorzien. Zwolle Ol? ook dank voor het bijhouden van de standen. Hulde! En op naar het nieuwe seizoen!
 

De Groene Scout

Well-known member
Het zal wel meer met mijn afkomst te maken hebben dat ik door de organisatorT op plek 6 ben geplaatst in plaats van op plek 5.
5 doelpuntjes meer Abu!!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
6e, 60-66 als doelsaldo. Komend seizoen 3x boven Bernahahahahardo eindigen en het seizoen is al geslaagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan