Bernardo
Well-known member
Maar dan is Cambuur al bezet.
Nou ja, mocht Cambuur promoveren dan zal ik wel even zien of ik nog een wildcard in de la heb liggen met de combinatie Bernardo/Cambuur.
Eerst maar zien of Cambuur promoveert.
Maar dan is Cambuur al bezet.
Nou ja, mocht Cambuur promoveren dan zal ik wel even zien of ik nog een wildcard in de la heb liggen met de combinatie Bernardo/Cambuur.
Eerst maar zien of Cambuur promoveert.
De eerste geheime gesprekken hebben anders al plaats gevonden met Eisenga door ondergetekende. Er wordt de huidig trainer van Heerenveen verweten te veel in het verleden te blijven hangen, daar waar resultaten uit het verleden natuurlijk geen garantie blijken voor de toekomst. En dat is dit seizoen wel in het Friese Haagje gebleken. Een kopieerapparaat hebben we overigens nooit gehad, die konden we met het budget in Deventer nooit betalen. Het geld wat er over bleef werd rijkelijk besteed aan overheerlijke sat?kroketten voor het publiek. Want mede door dit enthousiaste publiek hebben we zowel in thuis- als uitwedstrijden veel punten binnen gehaald. Een overstap 4 kilometer vanaf huisadres wordt mij dus ook van harte gegund, zodoende gaan we met enorm goede gevoelens uit elkaar. Een oefenwedstrijd ligt al in het verschiet, dat is meteen al even besproken met Eisenga.Overigens heb ik begrepen dat Eisenga er geen moment aan denkt om dat kopieerapparaat uit De Knipe aan te stellen als trainer van Heerenveen. De titel van vorig jaar is men hier in ieder geval nog niet vergeten.
Kan PES5 mooi naar Cambuur om zich daar vuistdiep in de supporters te nestelen (schijnen ze daar van te houden) en we zijn klaar.Waarbij ik gok dat het contract van Kralinger bij Excelsior verlengd wordt, nummer twee SC Heerenveen het roer bij sc Heerenveen overneemt van PES5 en ik (beste Ajacied, hetgeen meer over de andere Ajacieden zegt dan over mijn karige prestatie) mijn contract voor het leven bij Ajax niet hoef te verlengen want ik ben Ajax Forever.
FC Zwolle Ol? zal wel PEC Zwolle Ol? blijven. Grote vraag is wie het verdoemde PSV krijgt nu heel PSV in de hoofdklasse zit. Oh nee, we hebben Banshee nog. Want Maasveld zal wel naar VVV gaan lijkt mij. Anyway, we zien het wel.
En toch die dekselse VVV-er banshee die je van een overwinning af houdt in de laatste wedstrijd
Ik weet hoe zeer je dat cluppie uit Venlo een hele snelle degradatie toe wenst
Kralinger, van harte met je kampioenschap; je hebt het verdiend !!
Mijn inkt was op dus ik heb wel voorspelt maar het was onleesbaar!Ook van mijn kant uit complimenten aan de organisatie. Ik ben benieuwd hoe dat verhaaltje met Marinos ontwikkeld, mij maakt het niet uit waar ik volgend jaar zal beginnen.