Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
En dan nu het moment waar iedereen op gewacht heeft, ook live op CNN, BBC World, Rai Uno, ABU TV, NOS, RTL, SBS, FOX, ABC, NBC, ARD, ZDF, TV5, Canvas, TVE etc.

De bekendmaking van de 18 deelnemers aan de Sat?kroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2017/2018

1. Excelsior 334-74 238-182 (Kralinger)
2. Go Ahead Eagles 34-62 221-213 (SC Heerenveen)
4. Feyenoord 34-53 231-220 (Susa)
5. NEC 34-52 230-234 (De Groene Scout)
6. PEC Zwolle 34-52 225-222 (FC Zwolle Ol?)
7. Heerenveen 34-52 214-210 (PES5)
8. Ajax 33-51 207-208 (Abubakari)
9. Willem II 34-48 207-216 (Pascallovic)
10. FC Utrecht 34-50 213-203 (Reinoud)
11. FC Groningen 34-49 206-216 (Kielse Rat)
12. VVV Venlo 34-48 214-206 Maasveld)
13. Heracles 34-47 227-238 (fortuna1987)
14. ADO 34-47 212-216 (Banshee)
15. Sparta 34-46 229-219 (Simon)

De promovendi:
Hankie
Marinos
Go Ahead Kampen

De Wildcard:
Jef400. Vierde in de Hoofdklasse geworden en mag de plaats in nemen van Wezeper88 omdat Wezeper88 als sinds 31 oktober 2016 niks (en dan ook echt helemaal niks!:devil:) heeft gepost in dit topic. Ja, dan kun je wat mij betreft derde worden, maar dit is natuurlijk niet best W88!

Zwammy een wildcard? Ha, iemand die elk jaar met zijn ogen dicht, twee handen op de rug met losse handen kampioen wordt heeft geen wildcard nodig lijkt mij. Die promoveert wel gewoon even om dan de titel te pakken en de beker weer te winnen.

Hebben we Go Ahead Kampen nog, ook niet echt spraakzaam, laatste bericht hier stamt van februari. Kan eigenlijk ook niet maar ik vind het ook wat lullig om iemand die een heel jaar voor promotie speelt direct terug te zetten naar de Hoofdklasse. Maar het mag (moet!) wel wat meer zijn Kampen. Als je alleen de toto wil voorspellen heb je dit spel niet nodig. Geldt ook voor Wezeper88.

Andre gaf in het laatste kwart van het seizoen aan te willen stoppen wegens tijdgebrek, hij heeft het seizoen nog afgemaakt. Maar dat houdt dus in dat we een oneven aantal deelnemers hebben. Kortom, er is een plek vrij. Of drie plekken. Of vijf.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Kunnen we dus heersen, verdelen en kiezen.

In het kader van Eigen fans eerst zijn er al wat contracten getekend.
De Groene Scout krijgt als prijs voor zijn zege in Frieslands Eredivisie Toto FC Twente weer terug in de Sat?kroketten Competitie.

Mag PES5 nu kiezen welke club hij wil.
En daarna Reinoud enzovoort.


Excelsior (Kralinger)
sc Heerenveen (SC Heerenveen)
Feyenoord (Susa)
PEC Zwolle (FC Zwolle Ol?)
Ajax (Abubakari)
VVV Venlo (Maasveld)
FC Twente (De Groene Scout)
PSV (Banshee)
Heracles (PES5)
FC Utrecht (Reinoud)
FC Groningen (Kielse Rat)
Willem II (Pascallovic)
Sparta (fortuna1987)
(Simon)
Hankie
Marinos
Go Ahead Kampen
Jef400.

ADO, AZ, Vitesse

NEC of NAC
MVV of Roda JC
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Graag gedaan.

De Hoofdklassers:

Bernardo-Amelandia
JMD-Hillegom
Satyr-Delfstrahuizen
zwammy-GUDOK
Mario-Leonidas
Magikan-Mamio
Wezeper88-WHC Wezep

Mocht je alsnog een andere amateurclub willen dan moet je het maar even zeggen.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Zo is dat!! Veel dank aan de organisatie voor dit onderhoudende en zeer spannende spel :duim:

Het was voor voor Susa en Feyenoord zeker in de beginfase even wennen en ploeteren. Zo op het eind ging het allemaal een stuk soepeler!!!

Komend seizoen leggen we het latje een stukkie hoger:duim:
 

Reinoud

Well-known member
Uiteindelijk toch nog in het linkerrijtje ge?indigd en na Abu tweede Ajacied. Hoger kon ik dus niet eindigen ;-)
 

Bernardo

Well-known member
MKV'29 wou mij nadat ik opgestapt was na promotie niet meer terug hebben. Heb zojuist een contract getekend bij Amelandia, voor 12 wedstrijden.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Uiteindelijk toch nog in het linkerrijtje ge?indigd en na Abu tweede Ajacied. Hoger kon ik dus niet eindigen ;-)

Oei, dat gaat Pascallo niet leuk vinden wat je nu zegt. Wij Ajacieden trouwens wel netjes op een rijtje. En ook alle3 weinig gescoord, weinig tegen. Kortom ,het seizoen van de gemiste kansen.

Volgens mij heb ik eerder in de Hoofdklasse gespeeld, dus dat ? zou je toch kunnen invullen ;)

Daar wordt mijn geheugen ernstig overschat. Maar ik zoek het wel op en anders verzin ik zelf wel een mooie club voor jou.

edit: Ik heb het al opgelost. Ik had geen zin in zoeken. Maar je hebt een club die dit seizoen glorieus kampioen is geworden.
 

Reinoud

Well-known member
Oei, dat gaat Pascallo niet leuk vinden wat je nu zegt. Wij Ajacieden trouwens wel netjes op een rijtje. En ook alle3 weinig gescoord, weinig tegen. Kortom ,het seizoen van de gemiste kansen.

Kijk puur naar het puntenaantal, heb meer punten dan Pascallo. Mocht ik terecht achter hem zijn ge?indigd heb ik uiteraard niets gezegd en is derde Ajacied ook gewoon prima.
 

Abubakari

Well-known member
Oei, ik zie dat ik niet echt scherp was met de stand, jij bent gewoon boven Pascallo geeindigd, sterker nog, Pascallo is niet negende maar twaalfde geworden. Maar even aangepast. Houdt ook in dat jij dus na PES5 een club mag kiezen. Zo te zien heeft PES5 nog geen aanbiedingen gehad want die heeft nog geen nieuwe club.
 
Laatst bewerkt:
Jongens ik ga stoppen met de sat? kroketten, ben tot de conclusie gekomen dat ik op mijn hoogtepunt (Promotie) moet gaan stoppen.
Ik ga alleen de eredivisie nog voorspellen op dit forum.

Iedereen bedankt voor alles!!! :duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan