Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Nog een week, dan gaan we alweer los.

OSCAR ZIJLSTRA SCHAAL
FEYENOORD (FABIAN) - AZ (MAASVELD)

RONDE 1

SC Heerenveen - De Graafschap (PES5-zwammy)
PEC Zwolle - SC Cambuur (SC Heerenveen-Abubakari)
Feyenoord - FC Utrecht (Fabian-Simon)
Roda JC - Heracles Almelo (Satyr-Banshee)
ADO Den Haag - PSV (Magikan-Mario)
AZ - Ajax (Maasveld-Marinos)
NEC - Excelsior (Susa-Kralinger)
FC Groningen - FC Twente (Kielse Rat-Groene Scout)
Willem II - Vitesse (fortuna1987- Pascallo)

Week #1
SKRC (Nik) - WHC (Wezeper88)
vv Hattem (FC Zwolle ole) - Xerxes (Reinoud)
't Peeske (Achterhoeker) - VSV (Mommiej)
OWIOS (Prume) - Go Ahead Kampen


Tijd om te ontwaken uit de zomerstop dus.

55bcd25035d93-fs.png


Groene Scout werd kampioen en streed het seizoen er op tegen degradatie, Donz werd kampioen en degradeerde het seizoen er op in de eerste periode al, Fabian kan dus zijn borst nat maken. Sommige ongeschreven wetten doe je nu eenmaal niks aan.
 

Mario

Well-known member
Deze coach gaat ook een poging doen om tradities te doorbreken. Meteen een duel tegen mijn oude werkgever en een mede PSV coach ...
 

Kielse Rat

Well-known member
Godgloeiende, beginnen we dit weekend eindelijk weer? Hoog tijd om nog wat extra frietvet bij te bestellen...
 

Fabian

Active member
Wat een gesat?krokut zeg. Beetje respect voor de kampioen!

Met zijn degradatieverhaaltjes...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een pallet cola, een container frituurvet en voor €25.000 aan sat?kroketten zijn in Kerkrade gearriveerd. We zijn klaar voor de degradatiestrijd!
 

Nik

Member
De flyers hangen door de stad, de krant staat er vol mee en in de plaatselijke supermarkt is het het gesprek van de dag; De eerste (thuis)wedstrijd voor SKRC !

Op naar de Eredivisie.
 

zwammy

Well-known member
Nou, de politie is er nu ook eindelijk achter gekomen dat NAC niet meer in de SL&GC zit dus ze gooien er maar gelijk een staking uit. Poeh poeh, wat een drama inderdaad. Zal ze straks eens bellen dat dit jaar de Graafschap kampioen mag worden, ik hoop dat ze dit genoeg vinden anders moet toch NAC weer terugkomen en dan gooien we Feyenoord of een ander nietszeggend clubje maar terug.
 

Fabian

Active member
Nou, de politie is er nu ook eindelijk achter gekomen dat NAC niet meer in de SL&GC zit dus ze gooien er maar gelijk een staking uit. Poeh poeh, wat een drama inderdaad. Zal ze straks eens bellen dat dit jaar de Graafschap kampioen mag worden, ik hoop dat ze dit genoeg vinden anders moet toch NAC weer terugkomen en dan gooien we Feyenoord of een ander nietszeggend clubje maar terug.

NAC blijft lekker waar het is (en ze horen) en anders opteer ik voor een afscheid van Ajax. Lijkt me wel redelijk. Die club doet er toch niet toe.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zometeen vanuit Crawley (Zuid Engeland), onder het genot van een satekroketje natuurlijk, kijken hoe ik het er in de Eredivisie met PEC van afbreng. In alle stilte die hier is geweest, is er keihard gewerkt met als doel om bovenin in de Eredivisie mee te draaien. Dat we de zwaarste tegenstander meteen hebben, zien we niet als nadeel. Eerder als een mooie uitdaging. Succes Abubakari, ik zie het over 8 dagen wel weer. Bye bye.
 

Marinos

Well-known member
NAC blijft lekker waar het is (en ze horen) en anders opteer ik voor een afscheid van Ajax. Lijkt me wel redelijk. Die club doet er toch niet toe.
bek-houden.jpg


Zometeen vanuit Crawley (Zuid Engeland), onder het genot van een satekroketje natuurlijk, kijken hoe ik het er in de Eredivisie met PEC van afbreng. In alle stilte die hier is geweest, is er keihard gewerkt met als doel om bovenin in de Eredivisie mee te draaien. Dat we de zwaarste tegenstander meteen hebben, zien we niet als nadeel. Eerder als een mooie uitdaging. Succes Abubakari, ik zie het over 8 dagen wel weer. Bye bye.
Je speelt toch niet tegen Ajax of de Graafschap? Overigens gaat je wedstrijd niet door. Just saying.

Gemeente verbiedt duel PEC Zwolle en Cambuur vanwege frituur-actie
Foto: NU.nl/Don Sanne
Gepubliceerd: 04 augustus 2015 10:47
Laatste update: 04 augustus 2015 11:07

Het Sateduel tussen PEC Zwolle en Cambuur gaat komende zaterdag niet door. Burgemeester Fred Kroket heeft dat besloten wegens de aangekondigde snackbarstaking rond het duel.
Kroket betreurt dat het tot een verbod moest komen: ''maar zonder de noodzakelijke inzet van de Kroketbakkers kan ik niet instaan voor de openbare orde en veiligheid rond het duel.''

De wedstrijd zou zaterdag om 18.30 worden gespeeld, maar wordt nu uitgesteld. Een nieuwe datum moet nog gevonden worden; de gemeente hoopt die "op zo kort mogelijke termijn" te vinden.

Kroket besloot maandag de politie te laten inschatten of er genoeg Frituurpannen beschikbaar zouden zijn voor de wedstrijd van zaterdag. Uit die analyse bleek dat dat niet het geval is.
 

Mario

Well-known member
Ook in Den Haag waarschijnlijk geen satekroketten :

ADO Den Haag-PSV afgelast bij staking kroketbakkers

De voetbalwedstrijd ADO Den Haag-PSV gaat zaterdagavond niet door als de aangekondigde kroketbakkersstaking rond de wedstrijden in de eredivisie doorgang vindt. Dat heeft de gemeente Den Haag bekendgemaakt. De gemeente Den Haag heeft de beslissing genomen samen met de FEBO en het Openbaar Ministerie. De werkonderbreking van de kroketbakkers maakt het onverantwoord om de eredivisiewedstrijd door te laten gaan.
Het duel in de hofstad staat vooralsnog gepland op zaterdag om 19.45 uur. De eredivisie gaat vrijdag weer van start met de wedstrijd sc Heerenveen-De Graafschap.
De mogelijke gevolgen voor de overige wedstrijden in de eredivisie zijn nog niet bekend. De gemeente Kerkrade heeft aangegeven dat ze dinsdag een besluit nemen over het doorgaan van Roda JC-Heracles.

Rotterdam wordt gespaard

Kroketbakkers die bij de wedstrijden worden ingezet, leggen hun werk een uur voor de wedstrijd tot een uur na de wedstrijd neer. Aankomend weekend staan er nog acht andere wedstrijden op het programma. Daarvan gaat Feyenoord-FC Utrecht zeker door, want in Rotterdam voert men geen actie.
De reden hiervoor is dat de kroketten in Rotterdam al nooit te eten zijn geweest, vooral tijdens de Tour de France. In de overige zeven gemeenten hebben de burgemeesters de komende week gesprekken met de krokettenmakers in hun gemeente. Op basis van dat gesprek wordt besloten door de burgemeester of de wedstrijd door kan gaan.

Overleg voetbalbond

De KNVB is aan het kijken naar alternatieve speeldata voor de wedstrijden die niet doorgaan. De voetbalbond wil de komende dagen overleggen met burgmeesters en clubs over een andere speeldatum. De KNVB wil dat de wedstrijden zo snel mogelijk ingehaald worden als er inderdaad wedstrijden worden afgelast door de kroket-acties. Eerder al liet de KNVB weten dat de bond van mening is dat voetbal elke keer kind van de rekening is. Het is de derde keer in drie maanden tijd dat het voetbal betrokken wordt bij het comflict tussen de krokettenbakkers en het Ministerie van Verantwoorde snacks.

Bron: Satelegraaf
 

Nik

Member
Komt de eerste speelronde nog in gevaar omdat de politie zo nodig een personeels-uitje naar de Satekroketten-fabriek heeft gepland?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan