Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Het hele seizoen doorgebracht in de Hoofdklasse. In het begin van het seizoen promotie op een haar na misgelopen, om aan het eind van de rit gewoon weer als laatste te eindigen.Volgend seizoen maar weer nieuwe hoop op beter.

Bedankt voor de organisatie Abu en FC Zwolle Ole.Tot volgend seizoen.
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Nou, zaten we er dus even helemaal naast. Zwaar gewond afgevoerd vorige week nadat we een dagje Rotterdam gepland hadden. Uiteraard duizendmaal excuus en een doos satekroketten voor Abu. Natuurlijk niet als steekpenning maar als gift voor wederom een prachtig seizoen. Abu, bedankt voor de organisatie :duim:

34hhqx1.png

You are kidding right?
 

Kielse Rat

Well-known member
Heren, het was me weer een fijn seizoen. Binnenkort even rond de tafel zitten met het bestuur en dan weten we weer waar mijn toekomst ligt, in Groningen of ergens anders. Ik bedank bij de feilloze organisatie en de sportieve deelnemers!
 

zwammy

Well-known member
Nou, zaten we er dus even helemaal naast. Zwaar gewond afgevoerd vorige week nadat we een dagje Rotterdam gepland hadden. Uiteraard duizendmaal excuus en een doos satekroketten voor Abu. Natuurlijk niet als steekpenning maar als gift voor wederom een prachtig seizoen. Abu, bedankt voor de organisatie :duim:

34hhqx1.png


Vriend :duim:

Jij hebt altijd goede excuses, sowieso de schuld van de Rotterdammers.

Ik ga me even schamen en de beker oppoetsen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het seizoen afgesloten met een aantrekkelijk 5-5 gelijkspel in Den Haag. Wat een mooi seizoen was dit, heerlijk gewoon. Kampioen, puntenrecord EN de Gouden Schoen.

Abu, en natuurlijk ook FC Zwolle ole, bedankt voor de organisatie!
 

Abubakari

Well-known member
Ook van mijn kant een groot woord van dank voor de man die dit seizoen het scorebord hanteerde en voor de vele rondjes langs de velden met tussenstanden, FC Zwolle Ol?, dank voor de hulp en al het werk wat je verricht hebt. Een wildcard heb je niet nodig met je plek in het linkerrijtje, maar anders had je die uiteraard gekregen.

De stand volgt nog, misschien heeft Zwolle Ol? die al in zijn systeem staan, indien zo, gooi hem er wat mij betreft dan maar, zo niet dan doe ik dat vanavond of vannacht.
Kunnen we daarna op basis van de eindstand onze club kiezen.

Waarbij ik gok dat het contract van Kralinger bij Excelsior verlengd wordt, nummer twee SC Heerenveen het roer bij sc Heerenveen overneemt van PES5 en ik (beste Ajacied, hetgeen meer over de andere Ajacieden zegt dan over mijn karige prestatie) mijn contract voor het leven bij Ajax niet hoef te verlengen want ik ben Ajax Forever.
FC Zwolle Ol? zal wel PEC Zwolle Ol? blijven. Grote vraag is wie het verdoemde PSV krijgt nu heel PSV in de hoofdklasse zit. Oh nee, we hebben Banshee nog. Want Maasveld zal wel naar VVV gaan lijkt mij. Anyway, we zien het wel.
 

Abubakari

Well-known member
Het seizoen afgesloten met een aantrekkelijk 5-5 gelijkspel in Den Haag. Wat een mooi seizoen was dit, heerlijk gewoon. Kampioen, puntenrecord EN de Gouden Schoen.

Bernardo even naar de hoofdklasse gebonjourd bedoel je. :duim:

Ik heb nog wat voor je...
5919a82a0b2c1-schoen_goud.png

(Alweer) Gefeliciteerd.
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon als Ajacied je werk doen door Ajax 6 punten te geven en vervolgens worden aangesproken dat je door die resultaten niet de beste Ajacied bent geworden dit seizoen:cab:
 

banshee

Member
FC Zwolle Ol? zal wel PEC Zwolle Ol? blijven. Grote vraag is wie het verdoemde PSV krijgt nu heel PSV in de hoofdklasse zit. Oh nee, we hebben Banshee nog. Want Maasveld zal wel naar VVV gaan lijkt mij. Anyway, we zien het wel.

Yep, ik ben altijd in voor een uitdaging. En ja, als er een club is uit de eredivisie waar ik het meeste sympathie voor heb, dan is het PSV. Blijft mijn cluppie, ook al hebben ze dit jaar waar-de-loos gespeeld bij tijd en wijle. Als niemand anders (die eerder mag kiezen) ze wil coachen, dan doe ik het heel graag...

Overigens, veel respect voor Feyenoord, ik gunde ze het kampioenschap het meeste... en even zoveel respect voor Ajax in Europa (ik verwacht niet dat PSV ooit nog een Europese finale gaat bereiken).

Abu, bedankt voor je voor- en nabeschouwingen en je tomeloze inzet.
Hetzelfde geldt voor FC Zwolle Ol? ! Klasse man !
 

banshee

Member
Het seizoen afgesloten met een aantrekkelijk 5-5 gelijkspel in Den Haag. Wat een mooi seizoen was dit, heerlijk gewoon. Kampioen, puntenrecord EN de Gouden Schoen.

Abu, en natuurlijk ook FC Zwolle ole, bedankt voor de organisatie!

En toch die dekselse VVV-er banshee die je van een overwinning af houdt in de laatste wedstrijd ;)
Ik weet hoe zeer je dat cluppie uit Venlo een hele snelle degradatie toe wenst :)

Kralinger, van harte met je kampioenschap; je hebt het verdiend !!
 

banshee

Member
Wanneer volgt de definitieve eindstand? ADO is volgens mij 14e geworden. Eerbetoon aan de beste Nederlandse speler ever...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan