Ook van mijn kant een groot woord van dank voor de man die dit seizoen het scorebord hanteerde en voor de vele rondjes langs de velden met tussenstanden, FC Zwolle Ol?, dank voor de hulp en al het werk wat je verricht hebt. Een wildcard heb je niet nodig met je plek in het linkerrijtje, maar anders had je die uiteraard gekregen.
De stand volgt nog, misschien heeft Zwolle Ol? die al in zijn systeem staan, indien zo, gooi hem er wat mij betreft dan maar, zo niet dan doe ik dat vanavond of vannacht.
Kunnen we daarna op basis van de eindstand onze club kiezen.
Waarbij ik gok dat het contract van Kralinger bij Excelsior verlengd wordt, nummer twee SC Heerenveen het roer bij sc Heerenveen overneemt van PES5 en ik (beste Ajacied, hetgeen meer over de andere Ajacieden zegt dan over mijn karige prestatie) mijn contract voor het leven bij Ajax niet hoef te verlengen want ik ben Ajax Forever.
FC Zwolle Ol? zal wel PEC Zwolle Ol? blijven. Grote vraag is wie het verdoemde PSV krijgt nu heel PSV in de hoofdklasse zit. Oh nee, we hebben Banshee nog. Want Maasveld zal wel naar VVV gaan lijkt mij. Anyway, we zien het wel.