Zo, dus Bernardo is er op de slotdag achter gekomen wat er gebeurt als je de Opperkroket regelmatig schoffeert. ADO pakt het benodigde puntje tegen de kampioen en AZ verliest van FC Utrecht. Bernardo zakt op dag 34 onder de streep en is gedegradeerd. Sneu voor hem, promoveert Cambuur, mag iemand anders Cambuur coachen.
En Marinos... Als we de regel in acht nemen dat niet op komen dagen -3 oplevert dan verspeelt ie promotie want dan komt ie op 14 punten, net als Jef400, maar Jef heeft meer gescoord.
En die andere special one laat het ook afweten. Al had ook een zege zwammy niet naar de eredivisie geholpen. Sneu voor hem, promoveert NAC, mag iemand anders NAC coachen.
Zelf op de valreep nog een plekje gestegen door van nummer 8 Willem II te winnen en daarmee de beste Ajacied. Al had ik mijn contract toch al verlengd, dus whatever. Achtste of negende, echt veel soeps was het niet dit jaar wat mijn prestaties betreft. Maarrrr... Er is altijd een volgend jaar.
Alhoewel, de comateuze toestand is wel erg comateus geworden na ronde 33. Iets meer leven in de brouwerij kan geen kwaad.