Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
de Eindstanden :

Eredivisie
FC Utrecht- FC Groningen (Reinoud-Kielse Rat) 8-5
VVV Venlo - ADO Den Haag (Maasveld-banshee) 5-6
Vitesse - Go Ahead Eagles (Wezeper-SC Heerenveen) 8-6
Roda JC - SC Heerenveen (Satyr-PES5) 4-9
Willem II - Excelsior (Pascallovic-Kralinger) 6-11
Sparta Rotterdam - NEC (Simon-zwammy) 10-6
PSV - Feyenoord (JMD-Susa) 10-7
PEC Zwolle - AZ (FC Zwolle Ole-Marinos) 6-6
Heracles Almelo - Ajax (Groene Scout-Abubakari) 12-5
Hoofdklasse
SVZ (Andre) - Sittardia (fortuna 1987) 11-7
Go Ahead Kampen at VVA (Magikan) 7-6
Eerbeekse Boys (TiMiKa) at DCV Krimpen (Hankie) 5-10
MKV'29 (Bernardo) at Leonidas (Mario) 7-9
 

Kielse Rat

Well-known member
Laten we dit weekend maar snel vergeten. Nog maar net terug uit vakantie, dan is het logisch dat de scherpte en de grote vorm ontbreekt. Volgende week komt dat wel weer terug.
 

banshee

Member
Enige lichtpuntje van dit weekend is de overwinning in de sat?krokettencompetitie.

Maar, dat is wel de mooiste competitie van allemaal !!!
 

Mario

Well-known member
Ook hier gewonnen, net als in de VK League. De concurrentie verloren, al met al toch nog een goed weekend ... Jammer van vanmiddag, toch een smetje op deze speelronde.
 

Abubakari

Well-known member
Goed weekend voor ADO/Banshee en ook voor Vitesse/Wezeper88. De enige clubs in de top 7 die wisten te winnen.
Runner up Ajax dacht de defensie op orde te hebben en krijgt er prompt in 2 wedstrijden 21 om de oren. Vorige week schoot Ajax zelf nog met scherp, deze week stond alleen traor? in de spits omdat Dolberg en Cassierra gespaar werden voor de bekerwedstrijd. Nu eens niet (traditioneel) vroeg uit de beker geknikkerd worden is mijn doel.

Als er bovenin weinig punten gepakt worden heeft men daaronder dus punten gepakt, zo nu en dan heb je van die weekenden waarin alles weer wat dichter in elkaar schuift zodat we straks weer 16 kampioenskandidaten en 16 degradatiekandidaten hebben. De onderste vier deden het trouwens niet zo best. Heracles uitgezonderd, die verschoten al hun kruit tegen de koploper, maar wonnen wel als enige onderin. VVV, Heracles en Feyenoord verloren namelijk. Omdat de nummer 10 t/m 14 ook allen wonnen is het voor de onderste 3 een dramatisch weekend gebleken.

In de hoofdklasse pakte Andre de laatste strohalm door koploper Sittardia te verslaan. Mario heroverde de koppositie omdat ook nummer 2 Magikan verloor. Hankie en Go Ahead Kampen zagen ook nog een laatste strohalm, voor TiMiKa en Bernardo is promotie nu wel heel ver weg.

Eredivisie
FC Utrecht- FC Groningen (Reinoud-Kielse Rat) 8-5
VVV Venlo - ADO Den Haag (Maasveld-banshee) 5-6
Vitesse - Go Ahead Eagles (Wezeper-SC Heerenveen) 8-6
Roda JC - SC Heerenveen (Satyr-PES5) 4-9
Willem II - Excelsior (Pascallovic-Kralinger) 6-11
Sparta Rotterdam - NEC (Simon-zwammy) 10-6
PSV - Feyenoord (JMD-Susa) 10-7
PEC Zwolle - AZ (FC Zwolle Ole-Marinos) 6-6
Heracles Almelo - Ajax (Groene Scout-Abubakari) 12-5

1. ADO 6-15 49-40
2. Vitesse 6-12 50-41
3. Ajax 6-12 32-36
4. FC Groningen 6-11 43-37
5. PEC Zwolle 6-11 40-32
6 Excelsior 6-9 46-37
7. PSV 6-9 41-38
8. FC Utrecht 6-9 38-32
9. Heerenveen 6-9 39-36
10. Willem II 6-9 31-40
11. Sparta 6-8 45-40
12. NEC 6-8 40-46
13. AZ 6-7 39-42
14. Roda JC 6-6 38-44
15. Heracles 6-6 38-44
------------------------------
16. VVV Venlo 6-5 42-43
17. Feyenoord 6-4 38-46
18. Go Ahead Eagles 6-4 35-45


Hoofdklasse
SVZ (Andre) - Sittardia (fortuna 1987) 11-7
Go Ahead Kampen at VVA (Magikan) 7-6
Eerbeekse Boys (TiMiKa) at DCV Krimpen (Hankie) 5-10
MKV'29 (Bernardo) at Leonidas (Mario) 7-9

1. Leonidas (Mario) 6-15 44-36
2. Sittardia (fortuna 1987) 6-13 46-38
3. VVA (Magikan) 6-12 48-36
----------------------------------------
4. SVZ (Andre) 6-10 42-38
5. DCV Krimpen (Hankie) 6-7 42-43
6. Go Ahead Kampen 6-6 39-44
7. MKV'29 (Bernardo) 6-4 38-46
8. Eerbeekse Boys (TiMiKa) 6-3 35-56
 

Wezeper88

Member
Mooie overwinning in de traditonele Airborne-duel tegen Go Ahead Eagles. Het publiek werd in de rust verrast met een vliegtuig die over het veld kwam vliegen, waaruit allemaal schalen met echte sat?kroketten werden gedropt met kleine parachutes eraan vast zodat iedereen in het stadion lekker kon genieten van een warme hap. Ook het uitvak werd niet vergeten en dat werd ook erg op prijs gesteld!!
 

Hankie

Well-known member
Goede overwinning van de Krimpense Boys die de Eerbeekse terug in hun hok schopte. De vele trainingsarbeid begint eindelijk vruchten af te werpen.
 

Jef400

Well-known member
De beker leeft duidelijk bij Swift. Ik heb net van de voorzitter vernomen dat er maar liefst 1000 supporters meereizen. Inclusief sat?kroketten natuurlijk.
 

Reinoud

Well-known member
De beker leeft duidelijk bij Swift. Ik heb net van de voorzitter vernomen dat er maar liefst 1000 supporters meereizen. Inclusief sat?kroketten natuurlijk.

Sympathiek als ik ben wijs ik je er even op dat je thuis speelt. Toch lullig als wij langskomen en er is geen hond.
 

Jef400

Well-known member
Sympathiek als ik ben wijs ik je er even op dat je thuis speelt. Toch lullig als wij langskomen en er is geen hond.

AVV Swift/Jef400 at FC Utrecht/Reinoud lees ik in het bekertopic. Moet ik dat zien als AVV Swift - FC Utrecht of AVV Swift at Utrecht wat in het Engels op is. I'm confused
 

Mario

Well-known member
AVV Swift/Jef400 at FC Utrecht/Reinoud lees ik in het bekertopic. Moet ik dat zien als AVV Swift - FC Utrecht of AVV Swift at Utrecht wat in het Engels op is. I'm confused

Alle wedstrijden worden toch op neutraal terrein in Friesland gespeeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan