Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Ik ben vandaag min of meer bedreigd op het trainingsveld...

De harde kern wil nu eindelijk resultaten zien. Ging over het niet waard zijn om deze club te managen en meer van dat soort dingen zeg maar..


#bestklotenallemaal#hoekomikhierweerbovenop.
 

JMD

Well-known member
Dat heb ik ook moeten Googlen. :oops: In die tijd keek ik nog maar enkel naar Kabouter Plop, Samson & Gert en dat soort toestanden. :eek:mg:

Studio Spaan blijft briljant, sinds Van Muiswinkel Van Raaij ge?miteerd heeft moet ik elke keer als ik 'de echte' zie of hoor goed kijken of het 'de echte' is of Muiswinkel...
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben vandaag min of meer bedreigd op het trainingsveld...

De harde kern wil nu eindelijk resultaten zien. Ging over het niet waard zijn om deze club te managen en meer van dat soort dingen zeg maar..


#bestklotenallemaal#hoekomikhierweerbovenop.

Bekerwedstrijd van Ajax winnen en je kunt weer maanden vooruit.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Programma komend weekend :

Eredivisie :
ADO Den Haag - SC Heerenveen (Banshee-PES5)
FC Groningen - Heracles Almelo (Kielse Rat-De Groene Scout)
Ajax - PEC Zwolle (Abubakari-FC Zwolle Ole)
AZ - Go Ahead Eagles (Marinos-SC Heerenveen)
Excelsior - PSV (Kralinger-JMD)
NEC - Willem II (zwammy-Pascallovic)
VVV Venlo - Vitesse (Maasveld-Wezeper88)
FC Utrecht- Sparta Rotterdam (Reinoud-Simon)
Feyenoord - Roda JC (Susa-Satyr)
Hoofdklasse :
Eerbeekse Boys (TiMiKa) at MKV'29 (Bernardo)
DCV Krimpen (Hankie) at Go Ahead Kampen
Sittardia (fortuna 1987) at VVA (Magikan)
SVZ (Andre) at Leonidas (Mario)
Oefenwedstrijd :
AVV Swift (Jef400) - Red Power

Ik heb AVV Swift aan Red Power gekoppeld voor een oefenwedstrijd kan hij vast wennen.
 

Jef400

Well-known member
Op krachte komen. Mijn voorbereiding is net begonnen. Al had ik pech dat Reinoud zijn voordeelverpakking sat?kroketten open gooide deze week.
 

Abubakari

Well-known member
Waarschijnlijk kom je in plaats van Go Ahead Kampen. Met zijn 3 posts sinds het seizoen begonnen is.
ACTIVITEIT! Dat is wat ik wil zien.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zag net dat ik zes keer hetzelfde heb als mijn tegenstander. Niks aan, maar als ik nu allerlei wedstrijden verander zul je zien dat veranderen me weer heel veel punten gaat kosten. Al is het nou ook weer niet zo dat ik veel scoor als ik op mijn eigen gevoel af ga. Dilemma dus.
 

Kielse Rat

Well-known member
Sinds mijn vakantie is het allemaal even dat tikkeltje minder, met twee nederlagen (al was die in de beker niet fataal). Logisch ook, want in Griekenland kennen ze enkel gyroskroketten en dan is het weer even aanpassen als je terug bent. Nu staan de spelers en ikzelf weer op een zuiver sat?kroketten regime, dus ik verwacht dat de goede vorm van de eerste wedstrijden weer terugkeert dit weekend.
 

De Groene Scout

Well-known member
Sinds mijn vakantie is het allemaal even dat tikkeltje minder, met twee nederlagen (al was die in de beker niet fataal). Logisch ook, want in Griekenland kennen ze enkel gyroskroketten en dan is het weer even aanpassen als je terug bent. Nu staan de spelers en ikzelf weer op een zuiver sat?kroketten regime, dus ik verwacht dat de goede vorm van de eerste wedstrijden weer terugkeert dit weekend.

Je hebt in ieder geval geluk met de tegenstander. Die kan er geen reet van.
 

Abubakari

Well-known member
Sinds mijn vakantie is het allemaal even dat tikkeltje minder, met twee nederlagen (al was die in de beker niet fataal). Logisch ook, want in Griekenland kennen ze enkel gyroskroketten en dan is het weer even aanpassen als je terug bent. Nu staan de spelers en ikzelf weer op een zuiver sat?kroketten regime, dus ik verwacht dat de goede vorm van de eerste wedstrijden weer terugkeert dit weekend.

Je tegenstander heeft zijn kruit vorige week al verschoten, makje dus voor FC Groningen.

Ik heb net toch maar een veranderingen gedaan, 6 vd 9 hetzelfde is ook niks aan.
 

Kielse Rat

Well-known member
Gelukkig maar, ik zat me druk om niets te maken. Tenzij die DGS zich hier op handige wijze in de underdog rol probeert te duwen...
 

Jef400

Well-known member
Vandaag een nieuw oefenpotje. Swift is al kampioen in de eerste klasse en neemt vooralsnog de plaats in van het vanwege passiviteit gedegradeerde GA Kampen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan