JMD
Well-known member
Studio Spaan zal wel van voor jouw tijd zijn dan?
Denk dat je 'de Regenjas' bedoelt??? Waar Vermeegen elke keer bij Stam langsging?? Dat is althans mijn eerste associatie met Kampen.
'Toen Nederland nog meedeed,' 1998
Dat heb ik ook moeten Googlen. In die tijd keek ik nog maar enkel naar Kabouter Plop, Samson & Gert en dat soort toestanden. mg:
Ik ben vandaag min of meer bedreigd op het trainingsveld...
De harde kern wil nu eindelijk resultaten zien. Ging over het niet waard zijn om deze club te managen en meer van dat soort dingen zeg maar..
#bestklotenallemaal#hoekomikhierweerbovenop.
Bekerwedstrijd van Ajax winnen en je kunt weer maanden vooruit.
Sinds mijn vakantie is het allemaal even dat tikkeltje minder, met twee nederlagen (al was die in de beker niet fataal). Logisch ook, want in Griekenland kennen ze enkel gyroskroketten en dan is het weer even aanpassen als je terug bent. Nu staan de spelers en ikzelf weer op een zuiver sat?kroketten regime, dus ik verwacht dat de goede vorm van de eerste wedstrijden weer terugkeert dit weekend.
Die kan niet eens lezen.Je hebt in ieder geval geluk met de tegenstander. Die kan er geen reet van.
Sinds mijn vakantie is het allemaal even dat tikkeltje minder, met twee nederlagen (al was die in de beker niet fataal). Logisch ook, want in Griekenland kennen ze enkel gyroskroketten en dan is het weer even aanpassen als je terug bent. Nu staan de spelers en ikzelf weer op een zuiver sat?kroketten regime, dus ik verwacht dat de goede vorm van de eerste wedstrijden weer terugkeert dit weekend.
De eerste klasse, wat is dat?Vandaag een nieuw oefenpotje. Swift is al kampioen in de eerste klasse en neemt vooralsnog de plaats in van het vanwege passiviteit gedegradeerde GA Kampen