Met een andere telefoon dan de HTC Desire 510 is het wellicht goedkoper.Ik ben nieuwe spelers aan het scouten in Kosovo, ik heb de opstelling doorgebeld naar mijn assistent, ik heb het kort gehouden, want bellen vanaf hier is erg duur, dus ik hoop dat het goed komt.
Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk
Klopt, ik had 1-3 bij EXC-PSV...mg:PEC gaat voor een verrassing tegen het Ajax van Abubakari de grote leider van de sate competitie.
Mentaal al een voordeel dat hij uitslagen heeft gewijzigd meestal niet goed voor hem.
0-2 voorsprong. Erg mager.
Wat is dat voor dictator gedrag? Word ik gestraft omdat mijn tegenstander niet op komt dagen. Tsjonge jonge. Bij deze dien ik alvast protest in. In het echt pakken ze toch ook niet het gemiddelde als tegenstander niet komt opdagen bij de amateurs! :devil:
Er zijn 8 coaches die eenzelfde score of hoger halen als jouw tegenstander, wellicht heb je dan zelf niet zo geweldig gepresteerd voor rust nu je achter staat.Ge mag nog wel blij zijn dat je voor Cambuur bent. Bij de Special Two pakt hij altijd de hoogste weekscore tegen.