Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Wederom 2 topwedstrijden in de hoofdklasse. Leonidas tegen SVZ, altijd een geduchte tegenstander ... de verschillen zijn klein in de top4.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik ben nieuwe spelers aan het scouten in Kosovo, ik heb de opstelling doorgebeld naar mijn assistent, ik heb het kort gehouden, want bellen vanaf hier is erg duur, dus ik hoop dat het goed komt.

Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
PEC gaat voor een verrassing tegen het Ajax van Abubakari de grote leider van de sate competitie.
Mentaal al een voordeel dat hij uitslagen heeft gewijzigd meestal niet goed voor hem.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben nieuwe spelers aan het scouten in Kosovo, ik heb de opstelling doorgebeld naar mijn assistent, ik heb het kort gehouden, want bellen vanaf hier is erg duur, dus ik hoop dat het goed komt.

Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk
Met een andere telefoon dan de HTC Desire 510 is het wellicht goedkoper.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Er is nog weinig gescoord en de bus van Eerbeekse Boys (TiMiKa) zit denk ik in een file die zijn nog niet op het veld verschenen.
 

Abubakari

Well-known member
PEC gaat voor een verrassing tegen het Ajax van Abubakari de grote leider van de sate competitie.
Mentaal al een voordeel dat hij uitslagen heeft gewijzigd meestal niet goed voor hem.
Klopt, ik had 1-3 bij EXC-PSV...:eek:mg:

Ik kijk dus ook nooit meer naar wat de tegenstander heeft, dan maar 6x hetzelfde.
 

fortuna1987

Well-known member
Sittardia achter tegen het team van de tovenaar, 3-5. We gooien er in de rust een hele doos satekroketten tegenaan, alles om niet weer een nederlaag te lijden.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De enige die echt goed scoort is Jef400 in zijn oefenwedstrijd :

Tussenstanden :

Eredivisie :
ADO Den Haag - SC Heerenveen (Banshee-PES5) 2-2
FC Groningen - Heracles Almelo (Kielse Rat-De Groene Scout) 4-4
Ajax - PEC Zwolle (Abubakari-FC Zwolle Ole) 2-4
AZ - Go Ahead Eagles (Marinos-SC Heerenveen) 3-2
Excelsior - PSV (Kralinger-JMD) 2-2
NEC - Willem II (zwammy-Pascallovic) 2-4
VVV Venlo - Vitesse (Maasveld-Wezeper88) 4-2
FC Utrecht- Sparta Rotterdam (Reinoud-Simon) 3-2
Feyenoord - Roda JC (Susa-Satyr) 2-2
Hoofdklasse :
Eerbeekse Boys (TiMiKa) at MKV'29 (Bernardo) 0-2 TiMiKa nog steeds niet komen opdagen.
DCV Krimpen (Hankie) at Go Ahead Kampen 2-3
Sittardia (fortuna 1987) at VVA (Magikan) 3-5
SVZ (Andre) at Leonidas (Mario) 4-2
Oefenwedstrijd :
AVV Swift (Jef400) - Red Power 7-4
 

Bernardo

Well-known member
Wat is dat voor dictator gedrag? Word ik gestraft omdat mijn tegenstander niet op komt dagen. Tsjonge jonge. Bij deze dien ik alvast protest in. In het echt pakken ze toch ook niet het gemiddelde als tegenstander niet komt opdagen bij de amateurs! :devil:
 

Jef400

Well-known member
Al dient gezegd dat ik twee keer mazzel had. Ajax-Zwolle wat op 5-1 bleef hangen, en Excelsior-PSV wat precies op 1-3 eindigde. Zonder die twee wedstrijden had ik nu op 3-2 gestaan. Maar goed, als je kansen krijgt, dan moet je ze benutten.
 

zwammy

Well-known member
Wat is dat voor dictator gedrag? Word ik gestraft omdat mijn tegenstander niet op komt dagen. Tsjonge jonge. Bij deze dien ik alvast protest in. In het echt pakken ze toch ook niet het gemiddelde als tegenstander niet komt opdagen bij de amateurs! :devil:

Ge mag nog wel blij zijn dat je voor Cambuur bent. Bij de Special Two pakt hij altijd de hoogste weekscore tegen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ge mag nog wel blij zijn dat je voor Cambuur bent. Bij de Special Two pakt hij altijd de hoogste weekscore tegen.
Er zijn 8 coaches die eenzelfde score of hoger halen als jouw tegenstander, wellicht heb je dan zelf niet zo geweldig gepresteerd voor rust nu je achter staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan