Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Wat is dat voor dictator gedrag? Word ik gestraft omdat mijn tegenstander niet op komt dagen. Tsjonge jonge. Bij deze dien ik alvast protest in. In het echt pakken ze toch ook niet het gemiddelde als tegenstander niet komt opdagen bij de amateurs! :devil:

Protest afgewezen, niet su'n groate bek en mar 's beter dien best doen, Rob Maas fanne Sat? competitie.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, het zou een slap zootje en competitievervalsing zijn als je gratis punten krijgt omdat je mazzel hebt dat je tegenstander niet op komt dagen. Dus speel je tegen het gemiddelde van de rest, wel zo eerlijk. Maar ik snap dat Bernardo Maas wel toe is aan 3 gratis punten omdat het hem zelf niet of nauwelijks lukt een potje te winnen. En dan maar weer zeuren op de leider. Ik kan er ook niks aan doen dat je van vrijwel iedereen verliest.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En 't het nooit wat weest en het sil nooit wat wurde.;)

Gelijkspelletje in Den Haag momenteel. Tam begin met nog wat lauwe kroketjes.
Hup Heerenveen!
 

Bernardo

Well-known member
En MKV weet nog steeds niet waar het aan toe is, door het warrige beleid van de organisator! We moeten wachten tot de laatste minuut, zelfs een tussenstand is er niet! ABU MAFFIA!:duim:
 

Jef400

Well-known member
11-6 overwinning. Volgens mij best netjes als je meer punten scoort dan dat er wedstrijden zijn.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
de Eindstanden :

Eredivisie :
ADO Den Haag - SC Heerenveen (Banshee-PES5) 4-4
FC Groningen - Heracles Almelo (Kielse Rat-De Groene Scout) 9-6
Ajax - PEC Zwolle (Abubakari-FC Zwolle Ole) 4-8
AZ - Go Ahead Eagles (Marinos-SC Heerenveen) 7-8
Excelsior - PSV (Kralinger-JMD) 7-5
NEC - Willem II (zwammy-Pascallovic) 5-7
VVV Venlo - Vitesse (Maasveld-Wezeper88) 6-4
FC Utrecht- Sparta Rotterdam (Reinoud-Simon) 6-4
Feyenoord - Roda JC (Susa-Satyr) 6-4
Hoofdklasse :
Eerbeekse Boys (TiMiKa) at MKV'29 (Bernardo) (6)-4
DCV Krimpen (Hankie) at Go Ahead Kampen 6-4
Sittardia (fortuna 1987) at VVA (Magikan) 9-8
SVZ (Andre) at Leonidas (Mario) 6-4
Oefenwedstrijd :
AVV Swift (Jef400) - Red Power 11-6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat was nog een heftige eindfase in Den Haag. Eerst kwam ik op voorsprong, daarna nog even achter en uiteindelijk toch gelijk.
 

Reinoud

Well-known member
Utrecht kan weer voorzichtig naar boven kijken. Dergelijke wedstrijd, met drie zeges een uitstekende week :duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan