Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

SC Heerenveen

Well-known member
Verliezen van Gerke uut de Knippe. We hebben aan de rotte satekroketten gezeten.
De Knipe. Maar ok?, het is je vergeven. Hier begint de voorpret al, en dan moet het dorpsfeest nog beginnen. Nog ??n overwinning voor de Knypster Merke, en dan kan - i.c.m. het verlaten van de degradatieplaatsen - het feest los barsten!
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Bij terugkomst van het scouten blijkt mijn assistent er geen hout van te hebben gebakken afgelopen weekend, dus die heb ik gelijk maar zijn biezen laten pakken.
 

Jef400

Well-known member
De Sat?telegraaf


Veel mis met sat?krokettenwereld aldus Maasveld

Maasveld ziet veel misstanden in de sat?kroketten. Assistenten die als scout worden ingezet, te dure telefoons waar mee gebeld wordt. Volgens de trainer van AVV Swift, Jef400, is dat wel begrijpelijk. "Als je Maasveld hoort over de dure telefoon waar een medetrainer mee belt, en ook scoutende assistenten die door de onkunde van het bevoegd gezag op de verkeerde plaats worden ingezet. Dan kun je die Maasveld daar alleen maar gelijk in geven." aldus Jef400. Of de sat?god Abubakari er wat mee gaat doen is nog maar de vraag. Volgens Bernardo is het net een scheidsrechter die altijd tegenzit...

word vervolgd....
 

Pascallovic

Well-known member
Scouten moet je ook overlaten aan je scouts, vooral tijdens het seizoen.
De assistent is ook altijd een vriendje die door de hoofdtrainer zelf is meegebracht. Als die assistent er dus geen klote van kan, moet de hoofdtrainer vooral naar zichzelf kijken dat hij zo'n prutser heeft meegenomen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb net als Bosz mijn ideale samenstelling ook nog niet gevonden. Tegen Vitesse pakte het prima uit, alleen maar aanvallers en geen keeper opstellen, maar die suprise act werkte maar ??n keer. Daarna volgden twee competitienederlagen en een bekernederlaag. Dus nu maar weer gewoon 4-2-4, hopelijk doet Reinoud als Ajacied wat ik bij Cambuur ook altijd deed en Pascallovic laatst met Willem II ook deed, de 3 punten aan Ajax laten. Maar goed, het is wel een Rotterdammer in Utrecht dienst, dus ik ga er toch maar vanuit dat we de 3 punten niet cadeau krijgen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Pfff, komen net een paar app-jes binnen van spelers met de vraag of deze speelronde ook al weer op vrijdag begon.
Hoezo achter de feiten aan lopen.
 

Reinoud

Well-known member
Shit, durfde het niet aan. Had 2-1 maar toch naar 1-1 veranderd. Bedoel PEC was ook verre van in vorm.

(Graag gedaan Abu)
 

Abubakari

Well-known member
ADO is ook verre van in vorm, dus ik durfde het wel aan.
Drie hoekschoppen van Ziyech, drie rake kopballen van Sanchez, Ajax-Utrecht 3-0.
(Bedankt Reinoud, mooi zo door gaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan