Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Als Utrecht niet scoort in de laatste minuut pak ik 3 punten ... nu gaat het krap worden ben ik bang.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Als alles mee blijft zitten neemt PEC Zwolle de leiding in het sate walhalla.
Nu 8-7 voor en hebben allebei dezelfde uitslag bij de laatste wedstrijd.

Simon

Administrator
Forumleiding
Sparta speelde na de rust even 3 tempo'tjes hoger en we speelden AZ van de mat. Het is inmiddels 9-4 en de punten zijn binnen.

FC Zwolle Ole

Well-known member
De Eindstanden :

Eredivisie :
PEC Zwolle - ADO Den Haag (FC Zwolle Ole-banshee) 8-7
Vitesse - FC Groningen (Wezeper-Kielse Rat) 7-8
Roda JC - NEC (Satyr-zwammy) 11-7
SC Heerenveen - PSV (PES5-JMD) 15-12
Go Ahead Eagles - Excelsior (SC Heerenveen-Kralinger) 3-11
Ajax - FC Utrecht (Abubakari-Reinoud) 9-5
Heracles Almelo - VVV-Venlo (Groene Scout-Maasveld) 4-14
Willem II - Feyenoord (Pascallovic-Susa) 6-11
Sparta Rotterdam - AZ (Simon-Marinos) 9-4
Hoofdklasse :
MKV'29 (Bernardo) at SVZ (Andre) 11-7
Sittardia (fortuna 1987) at Go Ahead Kampen 9-9
VVA (Magikan) at DCV Krimpen (Hankie) 9-1
Leonidas (Mario) at Jef400 (AVV Swift) 10-6

Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Dit noemen we ook wel GENOT. Na de schandalige beslissing van de organisatie van vorige week, waren mijn mannen tot het bot gemotiveerd. Fantastische overwinning! We komen eraan!

SC Heerenveen

Well-known member
Man man man, wat een regelrecht drama. Op een degradatieplaats en te weinig goals voor. Een Houdini act is nodig voor lijfsbehoud. Komend weekend maar even aan de teamspirit werken en 5 dagen bier tanken bij het Knypster dorpsfeest, de Knypster Merke. Uiteraard ontbreken dan tussen alle goudgele rakkers de satekroketten niet.

Abubakari

Well-known member
Shit, een eigen doelpunt in blessure tijd zorgt er voor dat we in plaats van gelijk toch met twee treffers achterstand het laatste half uur in gaan.
Gouden wissel van je. Troost je met de gedachte dat Dolberg nog een hattrick maakte bij WII-FEY en dat ik ook gewonnen had als vd Maarel niet had gescoord.
Daarnaast ben jij voor Ajax, dus waarschijnlijk ben je net zo blij als ik.

Dit noemen we ook wel GENOT. Na de schandalige beslissing van de organisatie van vorige week, waren mijn mannen tot het bot gemotiveerd. Fantastische overwinning! We komen eraan!
Dus eigenlijk heb je het aan mij te danken dat je eindelijk eens wint, ik weet jou mannen dus w?l op scherp te krijgen, iets wat jou maar niet lukte.
Geen dank, het is je van harte gegund.

Kielse Rat

Well-known member
Moeilijk weekend, maar na een remote houden we er toch drie punten aan over. Het is juist door dit soort te wedstrijden te winnen dat je kampioen wordt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan