Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jef400

Well-known member
Laatje uit, hoekje om en zo de kist in. De wedstrijdambities van vandaag in een zin samengevat.
 

Wezeper88

Member
Dat krijg je als je meteen op een 3-1 voorsprong komt. Denken dat je het met rustig aan doen wel kunt winnen, maar ondertussen de tegenstander in de wedstrijd laten komen en dan met 7-8 de boot ingaan. Straftraining morgen!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Verliezen ben ik wel gewend, maar 4-14 slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Compleet machteloos. We gaan ons voorzichtig opmaken voor de hoofdklasse.
 

Reinoud

Well-known member
Gouden wissel van je. Troost je met de gedachte dat Dolberg nog een hattrick maakte bij WII-FEY en dat ik ook gewonnen had als vd Maarel niet had gescoord.
Daarnaast ben jij voor Ajax, dus waarschijnlijk ben je net zo blij als ik.

Als ik van iemand moet verliezen, dan maar van het Ajax van sat? goeroe Abu. Blij kan ik echter niet zijn met deze wanprestatie. Wordt een strikt sat? kroketten dieet deze week.
 

Abubakari

Well-known member
Twee toppers in ronde 8. Koploper ADO verloor van nummer 3 PEC Zwolle, nummer 2 Groningen won van nummer 4 Vitesse. Beide toppers eindigden in 8-7 en beide winnaars delen als beloning voor hun gewonnen topper nu de koppositie. Excelsior (won met 11-4 van Go Ahead) en Ajax (versloeg in wat je ook best een topper mag noemen in de slag om de gedeelde vierde plaats op 2 punten van de koplopers Utrecht met 9-5) gaan Vitesse voorbij. ADO zakt naar plek 3. Behalve Utrecht miste ook Willem II de aansluiting met de top, WII verloor dik van een ontketend Feyenoord waar het sinds de bekerzege op Ajax opeens weer helemaal crescendo gaat (geen dank). Heerenveen won in een heuse kraker van PSV en stijgt naar plek zes op vier punten van het leidende duo. VVV, Sparta en Feyenoord boekten zeer belangrijke zeges en schuiven op van de onderste regionen naar de middenmoot.

Onderin boekte Roda JC na 5 nederlagen op rij eindelijk weer eens een zege, in een degradatieduel werd die ene special one verslagen waardoor die andere special one (die ook verloor) onder de streep zakte. Die ene special one staat gezellig ??n plek boven zijn vriend en zo dus ook net boven de streep. Ongetwijfeld geen reden tot paniek voor de Special Two, kampioen worden ze toch wel.

De andere twee onder de streep maakten hun plek meer dan waar. Belabberde scores (GA Eagles maakte er 3, Heracles 4) en zware nederlagen zorgen er voor dat ze onder de streep blijven, daar waar Roda JC juist vandaan ontsnapte na ??n weekje.

Na de interlandbreak oa de topper ADO-Ajax en zwammy tegen Feyenoord en de regerend kampioen tegen de koploper.

Eredivisie :
PEC Zwolle - ADO Den Haag (FC Zwolle Ole-banshee) 8-7
Vitesse - FC Groningen (Wezeper-Kielse Rat) 7-8
Roda JC - NEC (Satyr-zwammy) 11-7
SC Heerenveen - PSV (PES5-JMD) 15-12
Go Ahead Eagles - Excelsior (SC Heerenveen-Kralinger) 3-11
Ajax - FC Utrecht (Abubakari-Reinoud) 9-5
Heracles Almelo - VVV-Venlo (Groene Scout-Maasveld) 4-14
Willem II - Feyenoord (Pascallovic-Susa) 6-11
Sparta Rotterdam - AZ (Simon-Marinos) 9-4



1. FC Groningen 8-17 60-50
2. PEC Zwolle 8-17 56-43
3. ADO 8-16 60-52
4. Excelsior 8-15 64-45
5. Ajax 8-15 45-49
6. Heerenveen 8-13 58-52
7. Vitesse 8-12 61-55
8. FC Utrecht 8-12 49-45
9. Willem II 8-12 44-56
10. VVV Venlo 8-11 62-51
11. Sparta 8-11 58-50
12. Feyenoord 8-10 55-56
13. PSV 8-9 58-60
14. Roda JC 8-9 53-57
15. NEC 8-8 52-64
------------------------------
16. AZ 8-7 50-59
17. Go Ahead Eagles 8-7 46-63
18. Heracles 8-6 48-67


In de Hoofdklasse pakte Mario de koppositie weer terug dankzij een zege op de debuterende Jef400, Fortuna1987 bleef op 9-9 steken en verliet de koppositie.
Andre raakte zijn derde plek kwijt door van Bernardo te verliezen, Magikan hakte Hankie in de pan (9-1!) en maakte een einde aan de opmars van Hankie die bij winst in de top 3 was gekomen. Magikan boekte dus een zeer cruciale zege want nu stijgt hij naar plek 3 en slaat een gat van 5 punten met Hankie. Andre is nu vierde op twee punten van Magikan.
Bernardo en GA Kampen staan op 8 punten van een promotie plek, er zijn nog 4 rondes en 12 punten te gaan, zij moeten dus hopen op een wonder.

Hoofdklasse :
MKV'29 (Bernardo) at SVZ (Andre) 11-7
Sittardia (fortuna 1987) at Go Ahead Kampen 9-9
VVA (Magikan) at DCV Krimpen (Hankie) 9-1
Leonidas (Mario) at Jef400 (AVV Swift) 10-6

1. Leonidas (Mario) 8-18 58-48
2. Sittardia (fortuna 1987) 8-17 64-55
3. VVA (Magikan) 8-15 65-46
----------------------------------------
4. SVZ (Andre) 8-13 55-53
5. DCV Krimpen (Hankie) 8-10 49-56
7. MKV'29 (Bernardo) 8-7 53-64
6. Go Ahead Kampen 8-7 52-59
8. AVV Swift (Jef400) 8-3 52-70

Week #9
MKV'29 (Bernardo) at Sittardia (fortuna 1987)
SVZ (Andre) at Go Ahead Kampen
AVV Swift (Jef400) at VVA (Magikan)
DCV Krimpen (Hankie) at Leonidas (Mario)
 

Hankie

Well-known member
Wat een kut week zeg, de selectie verzaakt op de belangrijke momenten. Dat wordt een flink strafkamp deze week.
 

Kielse Rat

Well-known member
Kunnen we de anders dit seizoen eens iets ander doen en de competitie na 8 speeldagen stoppen? Ik vind de stand wel mooi zo. ;)
 

banshee

Member
Mooi, weg van die nummer 1 positie. Is niks voor ADO om nu al alle druk op de schouders te hebben.

Nu reken ik op de counter :)
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij Heracles hebben we vrijkaartjes gekregen voor de interland van Oranje tegen Wit Rusland. Ik heb de spelers verboden er naartoe te gaan. Het moet natuurlijk niet nog slechter worden.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ruststanden :

Eredivisie :
FC Utrecht- Go Ahead Eagles (Reinoud-SC Heerenveen) 2-1
Sparta Rotterdam - Willem II (Simon-Pascallovic) 2-6
PSV - Heracles Almelo (JMD-De Groene Scout) 1-2
AZ - Vitesse (Marinos-Wezeper88) 2-1
FC Groningen -SC Heerenveen (Kielse Rat-PES5) 1-1
VVV Venlo - PEC Zwolle (Maasveld-FC Zwolle Ole) 2-1
Excelsior - Roda JC (Kralinger-Satyr) 1-2
NEC - Feyenoord (zwammy-Susa) 2-3
ADO Den Haag - Ajax (Banshee-Abubakari) 1-1
Hoofdklasse :
MKV'29 (Bernardo) at Sittardia (fortuna 1987) 1-1
SVZ (Andre) at Go Ahead Kampen 1-2
Jef400 (AVV Swift) at VVA (Magikan) 2-1
DCV Krimpen (Hankie) at Leonidas (Mario) 3-1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan