Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Jullie lachen nog maar even verder Abu, uiteindelijk is het Heracles dat als laatste lacht, want die hebben de hele week het trainingsveld niet gezien. Die hangen maar een beetje in het spelershome of zijn Pokemons aan het vangen in de Almelose binnenstad. Ontspanning is het devies bij de heertjes, blijkbaar werkt het.
 

Mario

Well-known member
Een dubbele ontmoeting met Bernardo dit weekend. In de VK League sta ik (op dit moment ) achter, hier sta ik met 1 punt voor. Vandaag zal duidelijkheid brengen in beide competities.
 

JMD

Well-known member
Hoppa, 7-1 voor...

De broodjes kaas beginnen te werken bij de spelers.
Alhoewel zo'n airfryer waar Banshee mee aankomt ook een idee is. Want sat?kroketten blijven wel lekker, maar in deze tijd moet je ook een minder vet alternatief aanbieden.
 

Abubakari

Well-known member
Jullie lachen nog maar even verder Abu, uiteindelijk is het Heracles dat als laatste lacht, want die hebben de hele week het trainingsveld niet gezien. Die hangen maar een beetje in het spelershome of zijn Pokemons aan het vangen in de Almelose binnenstad. Ontspanning is het devies bij de heertjes, blijkbaar werkt het.

Worden we met 3 punten minder kampioen, ons een zorg.

Al zie ik in mijn glazen bol SPA-NEC 1-0, PSV-FEY 1-1 en PEC-AZ gelijk, kortom ik ga nog gewoon met 9-10 winnen. Worden we met 3 punten meer kampioen, ons een zorg.
 

Abubakari

Well-known member
Het is weer een weekend voor idioten en vrouwen Kielse Rat. Zie ook de tussenstand bij Heracles-Ajax. De echte kenners scoren niet in zulke weekenden.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Worden we met 3 punten minder kampioen, ons een zorg.

Al zie ik in mijn glazen bol SPA-NEC 1-0, PSV-FEY 1-1 en PEC-AZ gelijk, kortom ik ga nog gewoon met 9-10 winnen. Worden we met 3 punten meer kampioen, ons een zorg.

Het wordt tijd voor een nieuwe glazenbol of insmeren met frituurvet
 

JMD

Well-known member
En bedankt Abu. Weinig spannende uitslagen gezien hoor. Maar wellicht heet dat inzicht ;)

Gewoon een weekend voor kenners dus... ;)

8-1 inmiddels bij PSV - Feyenoord, omdat we 1 duel hetzelfde voorspeld hebben is PSV dus zeker van winst.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
PEC Zwolle - AZ 5-5 tussenstand. nog volop spanning.

FC Zwolle Ole Heracles Almelo - Ajax 1-2
Marinos Heracles Almelo - Ajax 1-3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan