Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
De topper tegen nummer twee Vitesse gewonnen en gedeeld koploper! Het is goed om na 3 jaar Cambuur weer terug te zijn bij Ajax. De organisatie achterin staat als een huis, met Ziyech er bij is het scorend vermogen ook weer toegenomen al was het ook wel te merken dat ik met Dolberg, Cassierra en Traor? al mijn spitsen op had gesteld. Je krijgt in deze aanvallende kamikaze stijl wat meer tegengoals, maar je scoort er zelf ook meer.
 

Abubakari

Well-known member
En de stand van de Hoofdklasse B met een nieuwe koploper na de Sittardse zege in de topper tegen Leonidas.

1. Sittardia (fortuna 1987) 5-13 39-27
2. VVA (Magikan) 5-12 42-29
3. Leonidas (Mario) 5-12 35-29
----------------------------------------
4. SVZ (Andre) 5-7 31-31
5. DCV Krimpen (Hankie) 5-4 32-38
6. MKV'29 (Bernardo) 5-4 31-37
7. Go Ahead Kampen 5-3 32-38
8. Eerbeekse Boys (TiMiKa) 5-3 30-46

Week #6
SVZ (Andre) - Sittardia (fortuna 1987)
Go Ahead Kampen at VVA (Magikan)
Eerbeekse Boys (TiMiKa) at DCV Krimpen (Hankie)
MKV'29 (Bernardo) at Leonidas (Mario)
 
Heb weer een drama wedstrijd gespeeld en dat nog wel tegen de nummer laatst.

Hopen dat het tegen VVA beter gaat.

Verliezen tegen de onderste en winnen tegen ??n van de bovenste, zou nu wel moeten.
Anders kan ik net zo goed in de kantine blijven met een broodje kroket.
 

Magikan

Well-known member
Weer een mooie overwinning voor VVA.
Ook tegen GAK worden de punten ge?ist.
De coach van VVA wil zo snel mogelijk naar de Eredivisie.
 

banshee

Member
Oh Ja Banhee nog gefeliciteerd...

Verloren van de koploper...

Danke...
Voor deze ronde was ik nog geen koploperT :)

Zijn er inmiddels ook sat?kroketten voor de Airfryer beschikbaar? Mevrouw Banshee wil namelijk dat ik op de gezonde toer ga :wtf:
 

Abubakari

Well-known member
Danke...
Voor deze ronde was ik nog geen koploperT :)

Zijn er inmiddels ook sat?kroketten voor de Airfryer beschikbaar? Mevrouw Banshee wil namelijk dat ik op de gezonde toer ga :wtf:

Sat?kroketten Lekker & GEZOND?

Ze zijn en blijven toch het lekkerst en gezondst als je ze bakt in donkerbruin vet waar sinds 1979 extreem veel in gebakken is. Zeg dat maar tegen je vrouw.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik moest hier thuis, na 1333x 'het kan nog wel een keer, schat' ook al het vet vernieuwen :hsv: Ik heb superreuzelfrituurvet van de Snackbarharses gehaald, dat gaat 10x langer mee dan gewone frituurvetten.

 

Jef400

Well-known member
AVV Swift verheugt zich op wedstrijd.

De Amsterdamse voetbalvereniging Swift verheugt enorm zich op de bekerwedstrijd van komende week. Maar liefst 100 kaarten gingen al over de toonbank. Aldus voorzitter S. At? die normaal rond de tweehonderd zielen telt rond het hoofdveld telt. "De beker leeft enorm hier, maar liefst 100 mensen hebben al aangegeven bij de wedstrijd te zijn. Maakt niet uit of het hier is, of ergens op een bijveld uit in Maastricht' aldus de voorzitter. Anderen twijfelen nog of zij een kaartje aan willen schaffen. "Mijn zoon zou graag gaan kijken. Maar het wordt erg duur om om de vijf minuten te stoppen om het meest luxe voedsel te kopen natuurlijk" aldus een bezorgde ouder. Ook de wijkwethouder is bezorgd. "Al die sat?kroketten. Kijk eens wat voor buiken dat kan veroorzaken, obesitas is een groot probleem in Amsterdam" Aldus de veel te zware PvdA wethouder. Komende zaterdagnacht op 0:00 uur is op Sat? eins de loting te volgen. Komende week is ook een liveconferentie op dezelfde zender.
 

Abubakari

Well-known member
Kortom, we hebben een nieuwe loot aan de Sat?boom. Komende week het debuut in de beker en vanaf ronde 13 in de Hoofdklasse B: AVV Swift.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De ruststanden :

Eredivisie
FC Utrecht- FC Groningen (Reinoud-Kielse Rat) 5-2
VVV Venlo - ADO Den Haag (Maasveld-banshee) 3-4
Vitesse - Go Ahead Eagles (Wezeper-SC Heerenveen) 5-5
Roda JC - SC Heerenveen (Satyr-PES5) 2-4
Willem II - Excelsior (Pascallovic-Kralinger) 5-4
Sparta Rotterdam - NEC (Simon-zwammy) 4-5
PSV - Feyenoord (JMD-Susa) 7-1
PEC Zwolle - AZ (FC Zwolle Ole-Marinos) 1-2
Heracles Almelo - Ajax (Groene Scout-Abubakari) 8-3
Hoofdklasse
SVZ (Andre) - Sittardia (fortuna 1987) 4-4
Go Ahead Kampen at VVA (Magikan) 2-3
Eerbeekse Boys (TiMiKa) at DCV Krimpen (Hankie) 3-5
MKV'29 (Bernardo) at Leonidas (Mario) 4-5
 

Susa

New member
Het dieptepunt is bereikt!!

7-1 achter tegen notabene JMD met zijn PSV.

#hoekomikuitditdal#wateenellende
 

SC Heerenveen

Well-known member
Spektakel voor het oog van allemaal veteranen, die tijdens de wedstrijd natuurlijk gratis sat? kroketten gereserveerd krijgen. Met verschillende voorspellingen morgen wordt dat nog een spannende tweede helft!
 

Abubakari

Well-known member
IK neem aan dat FC Zwolle Ol? de tussenstand bij Heracles-Ajax verkeerd om heeft geplaatst.

Al proefde ik wel wat onderschatting deze week. Elke keer als ik zei dat je als koploper ook tegen de allerbelabberdste gewoon scherp moet zijn lagen ze over de vloer te rollen van het lachen. En om eerlijk te zijn kon ik mijn lachen zelf ook niet inhouden. En om wat spelers rust te geven voor de bekerwedstrijd heb ik maar 3 spelers opgesteld. En spelen we zonder keeper. En dan toch nog 8-3 voor.

Toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan