Ronde 12

JMD

Well-known member
Las net dat het de eerste keer is sinds april 2017 dat Groningen 2 eredivisieduels op rij wint. Dat zijn dramatische cijfers.
 

Janssen

Well-known member
Ronde 12

Waarom in godsnaam? Ajax is toch helemaal geen concurrent van Fortuna?

Rare post. Excelsior drukte heel aardig aan en had kans om te scoren. Niet meer en niet minder.

Prima dat je een vervelende dag heb maar richt je niet op mij ja, triest geval.
 

Eef de Kip

Well-known member
Rare post. Excelsior drukte heel aardig aan en had kans om te scoren. Niet meer en niet minder.

Prima dat je een vervelende dag heb maar richt je niet op mij ja, triest geval.
Ik heb een prima dag en dit soort posts maken het alleen maar mooier. Maar sorry, ik dacht dat het kwam doordat je zo'n hekel hebt aan Ajax maar dan heb ik dat mis, my bad.
Verder maak ik zelf wel uit op wie ik me richt en hoef je niet zo stumperig te reageren.
 

Pascallovic

Well-known member
Belachelijk dat Eef een vervelende dag heeft en zicht dan zo laat kennen tegen de immer vrolijke Janssen. Gelukkig is Janssen geen triest geval en zegt ie er niks over.
 

Janssen

Well-known member
Belachelijk dat Eef een vervelende dag heeft en zicht dan zo laat kennen tegen de immer vrolijke Janssen. Gelukkig is Janssen geen triest geval en zegt ie er niks over.

Ah de stem uit de kinderkamer is er ook. Is het je nog gelukt om die posts van LU correct te interpreteren? Misschien kan JMD je helpen.
 
Bovenaan