Ronde 12

Pascallovic

Well-known member
Ajax en Feyenoord gaan gewoon vandaag winnen.

Feyenoord heeft het traditioneel lastig in Almelo, dus zo zeker ben ik niet dat Feyenoord daar met 3 punten vertrekt. Excelsior uit is gewoon een zeer vervelende wedstrijd op dat veld daar, al verwacht ik wel dat Ajax wint. Echter moet Ajax dan niet gaan spelen zoals de eerste helft tegen Benfica en de 2e helft tegen Feyenoord en Willem II.
 

Atreides

Well-known member
Ajax en Feyenoord gaan gewoon vandaag winnen.

Ajax moet tegen Excelsior uit, wat al lastig genoeg is. Maar het krachtsverchil tussen Herecles (4e, thuis) en Feyenoord (3e, uit) lijkt me dermate klein dat je kunt spreken van een onzekerheidje.
 

Joost

Well-known member
Het zou best komisch zijn als Groningen en NAC degraderen, Den Bosch kampioen wordt en Oss via de nacompetitie promoveert.
 

JMD

Well-known member
Zo, dat was zege nummer 12. Nu de interlandbreak en daarna Heerenveen thuis (vorig seizoen de enige ploeg van wie we niet minstens 1x wonnen), Feyenoord uit (altijd lastig voor ons), Excelsior thuis (gewoon winnen), Heracles uit (laatste 2 jaar pas vlak voor tijd gewonnen, en dit seizoen is Heracles een betere ploeg dan de vorige jaren, dus lastig) en AZ thuis (moet normaal gesproken gewoon winst worden).
Gaan we 17 op 17 halen? Ik denk het niet, maar goed, had je me in augustus gezegd dat PSV 12 op 12 ging halen dan had ik je voor gek verklaard.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen met de volgende 11:
Hahn; Floranus, Kongolo, Bulthuis, Pierie; Thorsby, Rienstra, Vlap; Kobayashi, Lammers, Zeneli.

Bank: Bednarek, Doornbusch, Naess, Woudenberg, Bruijn, Rojas, Van Amersfoort, Van Bergen, Hornkamp, Mihajlovic.
 

Abubakari

Well-known member
Zo, dat was zege nummer 12. Nu de interlandbreak en daarna Heerenveen thuis (vorig seizoen de enige ploeg van wie we niet minstens 1x wonnen), Feyenoord uit (altijd lastig voor ons), Excelsior thuis (gewoon winnen), Heracles uit (laatste 2 jaar pas vlak voor tijd gewonnen, en dit seizoen is Heracles een betere ploeg dan de vorige jaren, dus lastig) en AZ thuis (moet normaal gesproken gewoon winst worden).
Gaan we 17 op 17 halen? Ik denk het niet, maar goed, had je me in augustus gezegd dat PSV 12 op 12 ging halen dan had ik je voor gek verklaard.
De uitwedstrijden van PSV tot nu toe:
Fortuna, PEC, ADO, NAC, Groningen en de Graafschap.
Kortom, er staan PSV nog een hoop zware uitwedstrijden te wachten want met alle respect, bovenstaande rijtje stelt natuurlijk niet heel veel voor qua uitwedstrijden.
 

JMD

Well-known member
De uitwedstrijden van PSV tot nu toe:
Fortuna, PEC, ADO, NAC, Groningen en de Graafschap.
Kortom, er staan PSV nog een hoop zware uitwedstrijden te wachten want met alle respect, bovenstaande rijtje stelt natuurlijk niet heel veel voor qua uitwedstrijden.
Ja, tot nu toe hebben we idd niet de meest lastige uitduels gehad, dat klopt. Ajax heeft veel lastigere gehad. Maar aan de andere kant heeft PSV het tegen de laagvliegers juist het lastigst gehad (Grunn, PEC, Fortuna)

Ik zeg in mijn post ook dat ik niet denk dat we 17 op 17 gaan halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja, tot nu toe hebben we idd niet de meest lastige uitduels gehad, dat klopt. Ajax heeft veel lastigere gehad. Maar aan de andere kant heeft PSV het tegen de laagvliegers juist het lastigst gehad (Grunn, PEC, Fortuna)

Ik zeg in mijn post ook dat ik niet denk dat we 17 op 17 gaan halen.
Ik sluit 17 uit 17 niet uit. Thuis is PSV gewoon ijzersterk en denk niet dat het huidige Heerenveen ondanks dat het een angstgagner is de aanvallers van PSV in bedwang kan houden. Dave Bulthuis loopt er namelijk rond. Dan blijven voor mij alleen Heracles en Feyenoord uit over als mogelijke uitglijders. AZ is in wedstrijden tegen de topclubs toch niet serieus te nemen.

Van Ajax weet je dat ze sowieso in Utrecht nog punten gaan morsen, dus zelfs als PSV een keer punten laat liggen, zal het gat bij de winterstop rond de 5 punten zijn.
 
Bovenaan