Ronde 12

Jamel

Administrator
Forumleiding
6 overwinningen in de laatste 13 Eredivisiewedstrijden noem jij dus bijna altijd?

Laatste jaren winnen we er bijna altijd. Zeker in vergelijking met de andere uitwedstrijden. Alleen ik Alkmaar hebben we het voor mijn gevoel makkelijker dan in Almelo.
 

Pascallovic

Well-known member
Laatste jaren winnen we er bijna altijd. Zeker in vergelijking met de andere uitwedstrijden. Alleen ik Alkmaar hebben we het voor mijn gevoel makkelijker dan in Almelo.
Laatste 4 ontmoetingen 2x gewonnen. Vaker dan 2x op rij wordt er niet gewonnen door Feyenoord. Interessante definitie van bijna altijd.
 

Abubakari

Well-known member
Van Ajax weet je dat ze sowieso in Utrecht nog punten gaan morsen, dus zelfs als PSV een keer punten laat liggen, zal het gat bij de winterstop rond de 5 punten zijn.

Optimisme is niet echt jouw ding h??

De sfeer zit er hier in Groningen aardig in. In het begin zong het uitvak nog 'ze gaan naar Leeuwarden' maar inmiddels is het vrij stil aan de overkant. Grunn feller en meer gebrand op een resultaat, Heerenveen tot nu toe helemaal niks. Hoop wel op een vlotte 2-1, wat extra spanning kan geen kwaad, maar zie het eerder 3-0 worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Onvoorstelbaar dit.

Chef afweer staat weer te zwaaien. En zo gelaten. Alsof het een verrassing is dat Doan naar zijn linker gaat.

Hoe wil Heerenveen nu eigenlijk spelen? We staan voorin op een kluitje en spelen in het tempo van de tachtigjarige oorlog.

Bij elke keer balverlies ligt het compleet open. Geen rugdekking, slap verdedigen. Wanneer wordt men wakker in Heerenveen?

Overigens is het natuurlijk niet zo dat Groningen ineens zo goed is. Het is een half uur lang een kutpot met laag tempo en twee kansen aan beide kanten, waarvoor de grootste voor Heerenveen is.

Dan valt de 1-0 en daarna kan Groningen er nog drie bij schieten.
 

Pascallovic

Well-known member
Optimisme is niet echt jouw ding h??

De sfeer zit er hier in Groningen aardig in. In het begin zong het uitvak nog 'ze gaan naar Leeuwarden' maar inmiddels is het vrij stil aan de overkant. Grunn feller en meer gebrand op een resultaat, Heerenveen tot nu toe helemaal niks. Hoop wel op een vlotte 2-1, wat extra spanning kan geen kwaad, maar zie het eerder 3-0 worden.
Ik ken Ajax een beetje. Voor de rest vind ik het niet negatief om uit te gaan van 43 of 44 punten voor Ajax bij de winterstop + overwintering in de CL. Sterker nog, daar had ik voorafgaand aan het seizoen blind voor getekend.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, maar Groningen zat wel de hele tijd al beter in de wedstrijd, die stralen ondanks dat ze niet goed zijn wel iets meer verbetenheid uit. Dat het 1-0 werd ipv 0-1 was geen verrassing vond ik.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat Heerenveen is echt dramatisch in balbezit. Een beetje druk van FC Groningen en ze hebben geen idee wat ze er mee moeten. FC Groningen hoeft niet meer, dus dat die niks met de bal doen is geen ramp wat dat betreft.
 
Bovenaan