6 overwinningen in de laatste 13 Eredivisiewedstrijden noem jij dus bijna altijd?
Laatste 4 ontmoetingen 2x gewonnen. Vaker dan 2x op rij wordt er niet gewonnen door Feyenoord. Interessante definitie van bijna altijd.Laatste jaren winnen we er bijna altijd. Zeker in vergelijking met de andere uitwedstrijden. Alleen ik Alkmaar hebben we het voor mijn gevoel makkelijker dan in Almelo.
Van Ajax weet je dat ze sowieso in Utrecht nog punten gaan morsen, dus zelfs als PSV een keer punten laat liggen, zal het gat bij de winterstop rond de 5 punten zijn.
Ik ken Ajax een beetje. Voor de rest vind ik het niet negatief om uit te gaan van 43 of 44 punten voor Ajax bij de winterstop + overwintering in de CL. Sterker nog, daar had ik voorafgaand aan het seizoen blind voor getekend.Optimisme is niet echt jouw ding h??
De sfeer zit er hier in Groningen aardig in. In het begin zong het uitvak nog 'ze gaan naar Leeuwarden' maar inmiddels is het vrij stil aan de overkant. Grunn feller en meer gebrand op een resultaat, Heerenveen tot nu toe helemaal niks. Hoop wel op een vlotte 2-1, wat extra spanning kan geen kwaad, maar zie het eerder 3-0 worden.
Blijft bizar dat die gast gewoon echt Jizz heet.mg:
Zo vreemd is dat tegenwoordig toch niet?? Er komen steeds gekkere voornamen.
Je weet wat jizz betekent?Zo vreemd is dat tegenwoordig toch niet?? Er komen steeds gekkere voornamen.
Zal best. Maar je kind Sperma noemen gaat wel erg ver, toch?
Ik ga er vanuit dat mensen al dat soort dingen onderzoeken en meewegen bij het kiezen van een naam.Ja, dat wel. Maar vraag me af of die ouders dat wisten... Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op qua voornamen.
@Maasveld: jep.
Ik ga er vanuit dat mensen al dat soort dingen onderzoeken en meewegen bij het kiezen van een naam.