Ronde 12

Abubakari

Well-known member
Ik ken Ajax een beetje. Voor de rest vind ik het niet negatief om uit te gaan van 43 of 44 punten voor Ajax bij de winterstop + overwintering in de CL. Sterker nog, daar had ik voorafgaand aan het seizoen blind voor getekend.
Maar over CL of 44 punten had je het niet. Je ging alvast van puntverlies tegen Utrecht uit.

Van Ajax weet je dat ze sowieso in Utrecht nog punten gaan morsen, dus zelfs als PSV een keer punten laat liggen, zal het gat bij de winterstop rond de 5 punten zijn.
Noem ik niet heel optimistisch. Gewoon hopen op het vaste uitglijertje in de Kuip en/of misschien ergens anders nog en hopen dat Ajax zijn goeie en overtuigende serie voortzet, dan gaan we er na de winter overheen met het lastiger programma voor PSV en de wedstrijd tegen PSV in de Arena nog voor de boeg. D?t is optimisme. Niet dat geneuzel dat we toch weer verliezen in Utrecht.

PES5 zei:
2e helft net zo'n drama.
Was inderdaad niks meer aan na rust, daarom hoopte ik ook op een vlotte 2-1.
Voor rust was het nog wel amusant.
 

JMD

Well-known member
Het is maar goed dat zowel Ajax als PSV dit seizoen allebei zo sterk zijn. Als het slechts 1 van de 2 was geweest was de titel begin maart al te vieren op of het Stratumseind of op het Museumplein.
 

JMD

Well-known member
1-7 inmiddels. Vandaag werkt Ajax (in tegenstelling tot de vorige 2 duels) dus wel aan het doelsaldo.
 
Bovenaan