Ronde 12

Simon

Administrator
Forumleiding
Excelsior doet er wel heel erg weinig aan om er een wedstrijd van te maken.
Ik kan er nog steeds niet over uit. Ajax speelde op maximaal 60% en het wordt n?g 1-7. Excelsior spelde richtingloos en futloos en daardoor waren ze bij voorbaat kansloos.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik kan er nog steeds niet over uit. Ajax speelde op maximaal 60% en het wordt n?g 1-7. Excelsior spelde richtingloos en futloos en daardoor waren ze bij voorbaat kansloos.
Als ze op de juiste momenten hun kansen hadden gemaakt, hadden ze er een andere wedstrijd van kunnen maken. Vlak voor de 0-3 hoort Koolwijk de 1-2 te maken. Voor de 1-4 waren er ook een paar momenten dat het 2-3 had kunnen worden. Na de 1-4 lieten ze Ajax te makkelijk weglopen inderdaad.
 

De Wolf

Well-known member
Niveauverschil is gewoon te groot in de competitie waardoor een club als PSV na een derde van de competitie gewoon al 42 doelpunten heeft gescoord. Voor het voetbal zou iets van 24 treffers en 27 punten voor de nummer 1 beter zijn geweest.
 

Atreides

Well-known member
Ik kan er eigenlijk altijd wel van genieten. Zijn Ajax, PSV en Feyenoord nauwelijks beter dan de rest wordt er gesproken van de teloorgang van ons voetbal, zijn Ajax en PSV veel beter dan de rest wordt er ook gesproken van een teloorgang.
 

JMD

Well-known member
Ik kan er eigenlijk altijd wel van genieten. Zijn Ajax, PSV en Feyenoord nauwelijks beter dan de rest wordt er gesproken van de teloorgang van ons voetbal, zijn Ajax en PSV veel beter dan de rest wordt er ook gesproken van een teloorgang.

Dit dus.
 

Abubakari

Well-known member
Eind jaren 80 wonnen Ajax en PSV ook regelmatig met dit soort cijfers, toen werd waarschijnlijk ook gemopperd over de teloorgang van de eredivisie.
 

gevegt

Well-known member
Locadia kon zich moeilijk opladen voor bepaalde wedstrijden en kreeg voor zijn eerlijkheid alle hoon over zich heen. De Ligt zegt exact hetzelfde na de wedstrijd tegen Excelsior en niemand die er op ageert.
 

SanMark.

Well-known member
Locadia kon zich moeilijk opladen voor bepaalde wedstrijden en kreeg voor zijn eerlijkheid alle hoon over zich heen. De Ligt zegt exact hetzelfde na de wedstrijd tegen Excelsior en niemand die er op ageert.

Derksen zegt er toch wat van.
 

Pascallovic

Well-known member
Locadia kon zich moeilijk opladen voor bepaalde wedstrijden en kreeg voor zijn eerlijkheid alle hoon over zich heen. De Ligt zegt exact hetzelfde na de wedstrijd tegen Excelsior en niemand die er op ageert.
Totaal niet te vergelijken zaken. De Ligt riep het na een 7-1 overwinning tegen Excelsior en goede resultaten in de Eredivisie en Europa. Dit terwijl Locadia het riep na 2 nederlagen en de daardoor Europese uitschakeling tegen Osijek.
 

Janssen

Well-known member
Voor de verdediger die zich kinderlijk eenvoudig liet piepelen door de spits van dat kleine clubje zou wat meer bescheidenheid niet misstaan.
 

Atreides

Well-known member
Voor de verdediger die zich kinderlijk eenvoudig liet piepelen door de spits van dat kleine clubje zou wat meer bescheidenheid niet misstaan.

Inderdaad.

Geluk dat als de Ligt wat extra moeite moet doen om zich op te ladenk, ze uit met 7-1 winnen terwijl met types als Locadia je dan meteen uit Europa ligt. Verschil tussen t? ligt en de Ligt zal ik maar zeggen.
 
Bovenaan