Ronde 12

Abubakari

Well-known member
Daarom is het juist flauwekul wat de Ligt zegt. Als Ajax een Celtic word mag hij gaan klagen.

Nance verschil, de Ligt klaagde niet maar gaf antwoord op de vraag of het soms niet te makkelijk gaat voor Ajax.
Hij reageerde op de stelling van Kenneth Perez dat jonge spelers moeten zien dat ze zo snel mogelijk de eredivisie moeten verlaten.
 

Maasveld

Well-known member
3x gered door de gemeente. Een directeur die een basketbalclub begon, een directeur die een armerican voetbalclubje ervan maakte, een voorzitter die vond dat Amoah wel 5 ton kon verdienen.

Sinds Goetzee draaien we zwarte cijfers.
NAC zal toch wel een stuk meer aan spelers te besteden hebben dan de promovendi, VVV en Excelsior?
 

zwammy

Well-known member
NAC zal toch wel een stuk meer aan spelers te besteden hebben dan de promovendi, VVV en Excelsior?

Zal straks eens zoeken.

Nee hoor, het toont juist aan dat hij gelijk heeft gezien de verschillen in de begrotingen die steeds groter worden.

De clubs worden niet slechter en niet beter. 20 jaar geleden wonnen ze ook met 8-0 van de Den Boschen en Volendammen. Net als dat ze 20 jaar geleden tegen een zeperd opliepen in Groningen, Breda of Venlo.
 

Janssen

Well-known member
De selectie van NAC is toch niet minder dan Emmen/De Graafschap/Fortuna?

Jullie voetballen gewoon extreem slecht op momenten. Daar moet de trainer wat aan doen.
 

Batigoal

Well-known member
De clubs worden niet slechter en niet beter. 20 jaar geleden wonnen ze ook met 8-0 van de Den Boschen en Volendammen. Net als dat ze 20 jaar geleden tegen een zeperd opliepen in Groningen, Breda of Venlo.

Real Madrid en Bayern M?nchen verliezen ook nog wel eens een wedstrijd tegen de Levante's of Freiburg's van deze wereld, toch zal niemand ontkennen dat over het algemeen de verschillen binnen die competities groter zijn geworden.

In Nederland toch ook wel vind ik. Ajax zelf is qua niveau ook wel minder dan 10 jaar geleden denk ik, maar clubs als Heerenveen en Groningen vind ik voorbeelden van ploegen die er flink op achteruit zijn gegaan, terwijl ze nog wel in staat zijn ongeveer om op dezelfde plaats te eindigen als een tijd geleden.
 

zwammy

Well-known member
De selectie van NAC is toch niet minder dan Emmen/De Graafschap/Fortuna?

Jullie voetballen gewoon extreem slecht op momenten. Daar moet de trainer wat aan doen.

We hebben een redelijke keeper, een goede rechtsbuiten en voor ons een goede spits. De rest is gewoon middelmaat eerste divisie. Oh ja, en een trainer die niet durft te voetballen en bij een 1-0 achterstand een linksback wisselt voor een linksback.

Real Madrid en Bayern M?nchen verliezen ook nog wel eens een wedstrijd tegen de Levante's of Freiburg's van deze wereld, toch zal niemand ontkennen dat over het algemeen de verschillen binnen die competities groter zijn geworden.

In Nederland toch ook wel vind ik. Ajax zelf is qua niveau ook wel minder dan 10 jaar geleden denk ik, maar clubs als Heerenveen en Groningen vind ik voorbeelden van ploegen die er flink op achteruit zijn gegaan, terwijl ze nog wel in staat zijn ongeveer om op dezelfde plaats te eindigen als een tijd geleden.

Ligt het niet meer aan de grote clubs die gedegradeerd zijn en de smurfenclubs die er voor terug komen?
 
Bovenaan