Ronde 12

Abubakari

Well-known member
En dan toch al 5 punten achterstaan.
Het gaat over de wedstrijden waarin Ajax ?n PSV te weinig tegenstand krijgen. Dat Ajax een keer gelijk speelt tegen Heracles en PSV wel eens met de hakken over de sloot bij PEC of Groningen wint doet daar toch verder weinig aan af?
 

zwammy

Well-known member
Moeten ze de begroting gelijk trekken met de rest. In elk land hebben de topclubs weinig tegenstand.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja joh, in Duitsland, Engeland, Itali? en Spanje is alles buiten de top 2 van hetzelfde kaliber als hier.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat bedoel ik. Dus die vraag stellen heeft ook geen nut meer aangezien hij de enige was die dit serieus omarmde.
 

gevegt

Well-known member
Dat bedoel ik. Dus die vraag stellen heeft ook geen nut meer aangezien hij de enige was die dit serieus omarmde.
Geen idee waar je het over hebt. Ik stel de vraag omdat ik denk dat Ajax zich wereldwijd als merk wil exposeren en dan ligt de BL voor de hand.
 

zwammy

Well-known member
Ja joh, in Duitsland, Engeland, Itali? en Spanje is alles buiten de top 2 van hetzelfde kaliber als hier.

Ik wil de begrotingen van de nummer 18 van Nederland wel even langs de begrotingen leggen van de nummer 18 in Spanje, Itali? en Engeland.
 

Atreides

Well-known member
Ik wil de begrotingen van de nummer 18 van Nederland wel even langs de begrotingen leggen van de nummer 18 in Spanje, Itali? en Engeland.

Zolang NAC daar staat valt het eigenlijk nog wel mee. Die hebben al rap het dubbele aan budget van de Graafschap, Fc Emmen en het formele budget van Fortuna.
 

zwammy

Well-known member
Die zullen een stuk hoger zijn dan die bij ons, dat is nou net mijn punt.

Daarom is het juist flauwekul wat de Ligt zegt. Als Ajax een Celtic word mag hij gaan klagen.

Zolang NAC daar staat valt het eigenlijk nog wel mee. Die hebben al rap het dubbele aan budget van de Graafschap, Fc Emmen en het formele budget van Fortuna.

Qua begroting misschien wel, spelersbudget zal niet veel schelen.
 

zwammy

Well-known member
Snap ik. Maar puur cijfermatig kan ik me het nauwelijks voorstellen.

Kun je dat cijfermatig onderbouwen?

3x gered door de gemeente. Een directeur die een basketbalclub begon, een directeur die een armerican voetbalclubje ervan maakte, een voorzitter die vond dat Amoah wel 5 ton kon verdienen.

Sinds Goetzee draaien we zwarte cijfers.
 
Bovenaan