Roda JC - Feyenoord

SanMark.

Well-known member
Ik vraag me echt af wat er gebeurd is sinds dat min of meer dezelfde selectie Sevilla thuis en Standard Luik uit van de mat speelde. Het is als een kaartenhuis in elkaar gedonderd en er is geen progressie waarneembaar sinds maart ofzo.
Je zou het Rutten nog de schuld kunnen geven .
 

Max

Administrator
Forumleiding
Om het over de wedstrijd en alles rondom de wedstrijd te hebben met betrekking tot Roda JC:

- Vanwaar werd Elia de hele wedstrijd uitgefloten?
- Waarom heeft Sankoh onze totaal idioot Kazim uitgenodigd om mee te gaan naar de catacombe?
 

Joost

Well-known member
Het heeft met de wedstrijd van doen, dus waarom? Omdat Roda er niet bij betrokken is?

Niet zo zeuren.

Het gaat al drie bladzijdes niet meer over de wedstrijd maar over een tactische analyse van jullie elftal.

Of Roda er bij betrokken is maakt mij weinig uit maar als jullie ontevreden zijn over de tactiek van van Bronckhorst, doe dat dan lekker in een Feyenoord topic.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tactische analyses in wedstrijdtopics zijn niet meer toegestaan? Ik wens je succes als jullie weer tegen Ajax spelen. De Ajax supporters willen ook nog wel eens mopperen over de gekozen tactiek van hun trainer wat iets verder gaat dan alleen de wedstrijd tegen Roda JC.

Om echter terug te komen op Roda JC - Feyenoord: Waarom werd Elia uitgefloten en waarom wilde Sankoh op date met Kazim in de catacombe?
 

Joost

Well-known member
Om het over de wedstrijd en alles rondom de wedstrijd te hebben met betrekking tot Roda JC:

- Vanwaar werd Elia de hele wedstrijd uitgefloten?
- Waarom heeft Sankoh onze totaal idioot Kazim uitgenodigd om mee te gaan naar de catacombe?

Omdat het in de ogen van een neutrale toeschouwer niet helemaal lekker is dat Elia wegkomt met geweldadige handelingen zonder daarvoor ook maar een moment zijn excuses te maken. Hij heeft ontzettend veel mazzel gehad dat hij door een vormfout vrijgesproken is maar had op zich best wel het boetekleed aan kunnen trekken.
Ik vind dat uitfluiten ook onzinnig maar het is wel redelijk begrijpelijk.

Misschien wilde Sankoh gezellig samen douchen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Omdat het in de ogen van een neutrale toeschouwer niet helemaal lekker is dat Elia wegkomt met geweldadige handelingen zonder daarvoor ook maar een moment zijn excuses te maken. Hij heeft ontzettend veel mazzel gehad dat hij door een vormfout vrijgesproken is maar had op zich best wel het boetekleed aan kunnen trekken.
Ik vind dat uitfluiten ook onzinnig maar het is wel redelijk begrijpelijk.

Jullie Limburgers zijn slecht ge?nformeerd. Volgens de KNVB is Elia niet vrijgesproken vanwege een vormfout, maar de tegenstrijdige verklaringen van onder meer arbitrage versus spelers Cambuur Leeuwarden. Verder waren er geen beelden van het incident ondanks de aanwezigheid van camera's van onder meer Rijnmond, Feyenoord TV en Varkenoord. De laatste twee zouden als de beelden er al waren vermoedelijk deze ook niet vrijgeven. Ik zie verder niet in waarom Elia een voor hem belastende verklaring moet afleggen. Volgens hem is er niets gebeurd. Ik neem verder aan dat jullie die nieuwe spits van jullie oog gaan uitfluiten als hij geen excuses maakt voor die zeer bewuste elleboogstoot tegen Karsdorp.

Misschien wilde Sankoh gezellig samen douchen.

Gek gedrag van die Sankoh. Eerder al die Gyasi met gek gedrag rondom Roda JC - Heracles.
 

Joost

Well-known member
Jullie Limburgers zijn slecht ge?nformeerd. Volgens de KNVB is Elia niet vrijgesproken vanwege een vormfout, maar de tegenstrijdige verklaringen van onder meer arbitrage versus spelers Cambuur Leeuwarden. Verder waren er geen beelden van het incident ondanks de aanwezigheid van camera's van onder meer Rijnmond, Feyenoord TV en Varkenoord. De laatste twee zouden als de beelden er al waren vermoedelijk deze ook niet vrijgeven. Ik zie verder niet in waarom Elia een voor hem belastende verklaring moet afleggen. Volgens hem is er niets gebeurd. Ik neem verder aan dat jullie die nieuwe spits van jullie oog gaan uitfluiten als hij geen excuses maakt voor die zeer bewuste elleboogstoot tegen Karsdorp.

Gek gedrag van die Sankoh. Eerder al die Gyasi met gek gedrag rondom Roda JC - Heracles.

Wij lopen enkele dagen achter dus dat nieuws was hier nog niet langsgekomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jullie Limburgers zijn slecht ge?nformeerd. Volgens de KNVB is Elia niet vrijgesproken vanwege een vormfout, maar de tegenstrijdige verklaringen van onder meer arbitrage versus spelers Cambuur Leeuwarden. Verder waren er geen beelden van het incident ondanks de aanwezigheid van camera's van onder meer Rijnmond, Feyenoord TV en Varkenoord. De laatste twee zouden als de beelden er al waren vermoedelijk deze ook niet vrijgeven. Ik zie verder niet in waarom Elia een voor hem belastende verklaring moet afleggen. Volgens hem is er niets gebeurd. Ik neem verder aan dat jullie die nieuwe spits van jullie oog gaan uitfluiten als hij geen excuses maakt voor die zeer bewuste elleboogstoot tegen Karsdorp.

Welkom in de hypocriete wereld van voetbalsupporters.
 

SanMark.

Well-known member
Omdat het in de ogen van een neutrale toeschouwer niet helemaal lekker is dat Elia wegkomt met geweldadige handelingen zonder daarvoor ook maar een moment zijn excuses te maken. Hij heeft ontzettend veel mazzel gehad dat hij door een vormfout vrijgesproken is maar had op zich best wel het boetekleed aan kunnen trekken.
Ik vind dat uitfluiten ook onzinnig maar het is wel redelijk begrijpelijk.

Misschien wilde Sankoh gezellig samen douchen.


Gebeurde het tijdens jong Feyenoord jong Roda ?
 

Fabian

Active member
Het gaat al drie bladzijdes niet meer over de wedstrijd maar over een tactische analyse van jullie elftal.

Of Roda er bij betrokken is maakt mij weinig uit maar als jullie ontevreden zijn over de tactiek van van Bronckhorst, doe dat dan lekker in een Feyenoord topic.

De discussie is naar aanleiding van deze wedstrijd. Dan heb je het maar te accepteren. En dan lees je er maar overheen.

Wordt er inhoudelijk gediscussieerd, wordt er weer gezeverd. Vervolgens kom jezelf niet verder dan een huilverhaal over Elia. Met je 'neutrale toeschouwer'.
 

Shayman

New member
Dat is er wel onderdeel van. In een ander systeem kun je wellicht een betere invulling geven aan de kwaliteiten van de spelers die Van Bronckhorst nu tot zijn beschikking heeft.

Je moet er ook niet teveel aan veranderen denk ik maar wel een paar goede instructies meegeven.

De verdediging staat aardig ook al zal Botteghin wel wat extra power kunnen brengen. Op het middenveld mag Vilhena niet spelen omdat hij volgend seizoen waarschijnlijk weg is? Wat een bullshit want dat geldt waarschijnlijk nog voor 4-5 jongens alleen weten ze dat nog niet, is een nette jongen geweest altijd en ook nog een Feyenoorder dus gewoon opstellen i.p.v. die slappe El Ahmadi.

Dan de lood, oud ijzer en overige metalen discussie op 10. Kuijt moet toch spelen dus zet hem op 10, verkoop Immers of Toornstra (beste is die 1e optie om weg te doen) en waarschuw Kuijt dat wanneer hij dichter terugzakt dan 15-20 meter bij Vejinovic komt bij balbezit dat hij dan een schot door z'n knie krijgt.

Dezelfde wijze van coachen toepassen bij Bilal en Elia die je op de vleugels neerzet: Sta je aan de rechterkant dan ga je slechts bij uitzondering naar binnen en op de linkerkant probeer je wat eerder naar binnen te kappen zodat je ook eens een bal richting Kramer en Kuijt kan geven die diep en daar in de buurt moeten zijn.

Volgens mij oogt het dan al een stuk beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het lijkt allemaal niet zo ingewikkeld te zijn, maar Van Bronckhorst komt er dus niet op.

Overigens beweren ze dat Vilhena gewoon mag spelen ondanks zijn aflopende contract. Met dat aflopende contract heeft hij net zoveel restwaarde als Immers, El Ahmadi en Toornstra bij elkaar, dus dat lijkt ook nauwelijks een argument te zijn. Toch moet er iets zijn waarom hij desondanks alleen nog voor het warmlopen van de bank af mag komen. De slechte prestaties van Vilhena binnen de lijnen zijn het niet. Uitstekende voorbereiding gedraaid, prima invalbeurt tegen FC Utrecht, prima wedstrijden gespeeld bij Jong Oranje en Jong Feyenoord. De goede prestaties van zijn concurrenten zijn het ook niet. Immers, El Ahmadi en Toornstra spelen eigenlijk al sinds de voorbereiding waardeloos. Al gaat El Ahmadi zijn spel de laatste twee wedstrijden iets beter. Het blijft echter een postbode zonder rendement.
 

inhethoekje

Active member
Het gaat al drie bladzijdes niet meer over de wedstrijd maar over een tactische analyse van jullie elftal.

Of Roda er bij betrokken is maakt mij weinig uit maar als jullie ontevreden zijn over de tactiek van van Bronckhorst, doe dat dan lekker in een Feyenoord topic.

Niet zeuren Joost, je slaat zelf de discussie dood , ik geef aan waarom de vrije trap door Feyenoord ogen slecht was uitgevoerd en jij geeft alleen maar aan ''Mooi doelpunt. punt''.
Dan heb jij zelf ook weinig zin om mee te doen in de discussie.

Het ging me niet eens om de goal (inderdaad een mooie goal, wordt ook nergens gezegd dat dat niet zo was) maar om wat er voorafging, als je dat dan zelf niet snapt moet je niet piepen als er niet over de wedstrijd wordt gepraat, wat overigens wel gebeurt.
 
Bovenaan