Roda JC - Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Hij is transfervrij opgepikt. Dan is verlengen en proberen te verkopen geen gekke optie. Dat 't van Geel uiteindelijk niet is gelukt is een ander verhaal. Als ie 't al heeft geprobeerd.

Je zet iemand voor een fors bedrag op de loonlijst. Voor dat soort grappen heeft Feyenoord geen geld. Verder vraag ik mij af wie in godesnaam met Kazim in zee zou willen gaan. Die vent heeft een zeer twijfelachtige reputatie.
 

Miramar

Well-known member
Die Kazim gaat nog veel voor Gio verpesten. Helaas heeft de leidinggevende het zelf niet in de gaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Proest. Nog niet bij de wedstrijdselectie gezeten, maar na Toornstra en Immers hun optreden tegen Roda JC is Gustafson er twee voorbij. Maar goed, een hele zege vermoed ik.
 

Fabian

Active member
Ik was al bang dat hij door was verwezen naar een rol in de eeuwige luwte.

Laat die jongen het maar zien. Maar laat hem ook staan. Zelfs mocht hij tegenvallen de eerste paar wedstrijden. Nu moet je hem ook echt het vertrouwen geven.

Wat ik van hem heb gezien in het tweede is in ieder geval dat hij een aardige pass in zijn poten heeft, technisch vaardig en ook best een fel mannetje. Ben benieuwd.
 

Batigoal

Well-known member
Die Kazim gaat nog veel voor Gio verpesten. Helaas heeft de leidinggevende het zelf niet in de gaten.

Daar ben ik ook bang voor. Ik vind Van Bronckhorst een prima kerel, maar ik heb de indruk dat hij de Kazim-clan in de voorbereiding te veel vrijheid heeft gegeven. Dat is een inschattingsfout geweest. Dat sommige gasten hun trainer nog steeds aanspreken met 'Gio' lijkt me niet sterk voor je positie t.o.v. de groep.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Roda JC - Feyenoord

Sommige? Volgens mij heeft iedere speler het over Gio. Lijkt mij ook niet bevordelijk voor de positie van de trainer inderdaad. Al noem ik mijn leidinggevende ook bij de voornaam. Naar de buitenwereld zou het sterker zijn als ze het over de trainer hebben of Giovanni van Bronckhorst. Probleem is dat hij gewoon niets corrigeert. Het scheelt dat Manu inmiddels weg is, maar het lijkt momenteel op een speeltuin. Kazim en Kuyt lijken wel Van Bronckhorst aardig onder de duim te hebben.
 
Bovenaan