Roda JC - Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Elia uitfluiten en Feyenoord de maat nemen, maar wel als supporter argeren tegen een elleboog die wel onomstotelijk is uitgedeeld.
 

Joost

Well-known member
Helaas? Het is toch gewoon een terechte schorsing?

Het komt een beetje over als zoeken. Ik denk dat je iedere wedstrijd wel een veelvoud van dit soort momenten kan vinden. Dan heb ik het niet over bijvoorbeeld Kabasele die gewoon overduidelijk loopt te slaan maar over de wat kleinere, geniepige actietjes zoals deze. Had de commentator van Fox niets over dit moment gezegd dan was er geen schorsing geweest. Neem bijvoorbeeld dat moment met Vejinovic, daar kun je ook makkelijk kunnen interpreteren dat het een elleboog was. Hij komt met zijn elleboog naar voren in en raakt daarbij de speler. Om Boakye hiervoor te schorsen is muggenziften.

Overigens, waarom Karsdorp uitgefloten werd snap ik ook niet.
 

Fabian

Active member
Het komt een beetje over als zoeken. Ik denk dat je iedere wedstrijd wel een veelvoud van dit soort momenten kan vinden. Dan heb ik het niet over bijvoorbeeld Kabasele die gewoon overduidelijk loopt te slaan maar over de wat kleinere, geniepige actietjes zoals deze. Had de commentator van Fox niets over dit moment gezegd dan was er geen schorsing geweest. Neem bijvoorbeeld dat moment met Vejinovic, daar kun je ook makkelijk kunnen interpreteren dat het een elleboog was. Hij komt met zijn elleboog naar voren in en raakt daarbij de speler. Om Boakye hiervoor te schorsen is muggenziften.

Overigens, waarom Karsdorp uitgefloten werd snap ik ook niet.

Het was duidelijk in beeld dit. Karsdorp maakte er alleen geen drama van, wat te prijzen valt van die jongen.

Logische schorsing.
 

Joost

Well-known member
Het was duidelijk in beeld dit. Karsdorp maakte er alleen geen drama van, wat te prijzen valt van die jongen.

Logische schorsing.

Boakye maakt ook geen drama van de duw in de rug die Karsdorp hem vlak ervoor geeft. Valt ook te prijzen, waar is de schorsing van Karsdorp?

Als je dit soort dingen gaat bestraffen dan verleg je de grens van het toelaatbare in het veld een stuk naar beneden. Er gebeurt echt vrijwel niets, het zijn twee spelers die gedurende de hele wedstrijd duels uitvechten zoals je iedere wedstrijd ziet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Boakye maakt ook geen drama van de duw in de rug die Karsdorp hem vlak ervoor geeft. Valt ook te prijzen, waar is de schorsing van Karsdorp?

Ok?, het ligt dus aan Rodafans. Of ik heb gisteren met 5 accounts van jou op Facebook een 'discussie' gehad, dat kan ook.

Een duw in de rug vergelijken met een elleboog/slaande beweging, je moet het maar verzinnen. En nog een schorsing eisen ook. Ehm... zullen we dan de corners maar afschaffen?
 

Joost

Well-known member
Ok?, het ligt dus aan Rodafans. Of ik heb gisteren met 5 accounts van jou op Facebook een 'discussie' gehad, dat kan ook.

Een duw in de rug vergelijken met een elleboog/slaande beweging, je moet het maar verzinnen. En nog een schorsing eisen ook. Ehm... zullen we dan de corners maar afschaffen?

Ik eis helemaal geen schorsing. Maar met je laatste zin geef je me toch gelijk? Dit soort dingen gebeuren in iedere wedstrijd en vooral bij hoekschoppen en vrije trappen, zolang het binnen de perken blijft moet je dat gewoon door laten gaan. Wat Boakye deed was mijns inziens nog net binnen de grens van het toelaatbare.

Waarom is er bijvoorbeeld geen onderzoek naar Kazim gedaan. Hij roept toch overduidelijk richting een supporter, op camera, F*ck you pussy. Is dat wel toelaatbaar?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom is er bijvoorbeeld geen onderzoek naar Kazim gedaan. Hij roept toch overduidelijk richting een supporter, op camera, F*ck you pussy. Is dat wel toelaatbaar?

Graag het hele seizoen schorsen.

Verder heel dom en zinloos om je ellebogen in je zij te zetten en welbewust een tik met je elleboog uit te delen. Niemand riep hier geloof ik om een schorsing of rode kaart, maar volgens de regels is het er gewoon eentje. Verder kun je als Roda JC supporter de hoon over je heen verwachten als je een speler van de tegenstander gaat uitfluiten om iets vermoedelijk vergelijkbaars en nu jammert over dat je eigen speler wordt geschorst. Kennelijk is jullie moraal kompas dat een dergelijke speler een schorsing verdient, behalve als het een Roda JC speler betreft. In de Feyenoord sectie was men vooral pissig op Elia die vermeend iets vergelijkbaars heeft gedaan. Het is echter nog steeds onduidelijk of er iets is gebeurd en zo ja wat.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat Boakye deed was mijns inziens nog net binnen de grens van het toelaatbare

Wat is er toelaatbaar aan een elleboogstoot? Als hij nou een tik in de zij of buik gaf, vooruit, dan heb je een punt. Maar hij tilt zijn arm op en plant zijn elleboog in het gezicht. Bewust.
 

Fabian

Active member
Boakye maakt ook geen drama van de duw in de rug die Karsdorp hem vlak ervoor geeft. Valt ook te prijzen, waar is de schorsing van Karsdorp?

Als je dit soort dingen gaat bestraffen dan verleg je de grens van het toelaatbare in het veld een stuk naar beneden. Er gebeurt echt vrijwel niets, het zijn twee spelers die gedurende de hele wedstrijd duels uitvechten zoals je iedere wedstrijd ziet.

Je maakt jezelf volstrekt belachelijk.

Een duidelijke elleboog. Noem dat maar vrijwel niets. En dan nog een vergelijking durven maken met een duw...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het moet niet veel gekker worden. Kazim krijgt zowat een kip weer in zijn reet geduwd voor het 'bespelen' van Sankoh. Wat een teringzooi daar bij Feyenoord. Het voetbal lijkt nergens op en men schreeuwt halleluja en de reserve spits die geen spits is heeft als ik goed tel alweer drie incidenten op zijn naam staan en hij wordt ervoor geprezen. Wanneer gaat de KNVB nou eens over tot schorsen van deze totaal idioot?
 

Jozsef

New member
Ik ben er ook wel klaar mee ja. Verpatsen in de winterstop, maar daar had ik deze zomer eerlijk gezegd al op gerekend. Wat een prutser.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben er ook wel klaar mee ja. Verpatsen in de winterstop, maar daar had ik deze zomer eerlijk gezegd al op gerekend. Wat een prutser.....

Was jij van de 'contracteer hem en we verkopen hem kerk'? Belachelijk dat we die optie hebben gelicht. Zijn gehele carri?re zegt genoeg.
 

Maasveld

Well-known member
Verder kun je als Roda JC supporter de hoon over je heen verwachten als je een speler van de tegenstander gaat uitfluiten om iets vermoedelijk vergelijkbaars en nu jammert over dat je eigen speler wordt geschorst. Kennelijk is jullie moraal kompas dat een dergelijke speler een schorsing verdient, behalve als het een Roda JC speler betreft.

Iets met een pot en een ketel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iets met een pot en een ketel.

Volgens mij zat men in de Feyenoord sectie juist Elia te verwijten dat hij een enorme domkop is. Het lastige met Elia is, is dat niemand enig idee heeft wat er precies is gebeurd.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens mij zat men in de Feyenoord sectie juist Elia te verwijten dat hij een enorme domkop is. Het lastige met Elia is, is dat niemand enig idee heeft wat er precies is gebeurd.
Ik doelde erop dat jij de Roda-supporters, inclusief Joost, over 1 kam scheert terwijl je zelf, terecht, verbolgen bent als alle Feyenoord-supporters worden aangekeken wanneer de 2% zich weer eens als losgeslagen bavianen gedraagt.
 

Jozsef

New member
Was jij van de 'contracteer hem en we verkopen hem kerk'? Belachelijk dat we die optie hebben gelicht. Zijn gehele carri?re zegt genoeg.

Hij is transfervrij opgepikt. Dan is verlengen en proberen te verkopen geen gekke optie. Dat 't van Geel uiteindelijk niet is gelukt is een ander verhaal. Als ie 't al heeft geprobeerd.
 
Bovenaan