Roda JC - Feyenoord

Pascallovic

Well-known member
Het zag er wat schlemielig uit hoe hij naar voren kwam, maar ik ben na een herhaling of 6 wel geneigd om de credits aan Faik te geven. Fantastische vrije trap.
Het is een hele goede vrije trap, maar naar mijn mening niet onhoudbaar nu die in de hoek van de keeper verdwijnt die te ver voor zijn doel staat. Hoek van de keeper moet ie altijd hebben.
 

inhethoekje

Active member
De fout van die goal zat hem in het neerzetten van de muur, niet in het voor de goal staan Vermeer want dat is logisch.

Die muur sloeg nergens op, als je de beelden bekijkt vanuit de rug van Faik zie je een gapend gat, er had op zijn minst 1 man extra in de muur gemoeten of op zijn minst meer naar links gemoeten vanuit hoe Vermeer kijkt.
Ik heb het idee dat er in de verdediging (of Vermeer) niemand het op zich neemt om een mannetje te pakken of zijn medespelers neer te zetten of een muur neer te zetten want er waren ook enkele corners die nergens op sloegen, vrijstaande RJC spelers die met een beetje geluk gewoon de bal binnen hadden kunnen koppen.

Kramer was bij een corner gewoon zijn man Sankoh kwijt, dat kan niet, lengte zoekt lengte bij corners, is een vaste afspraak, maar blijkbaar gaat het nivo zo naar beneden in Nederland dat dit soort afspraken nooit meer worden afgesproken want te moeilijk om te onthouden.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Het was gewoon een schitterende vrije trap. punt.

Veel belangrijker; wij gaan er gewoon in blijven als er niets geks gebeurt. Achterin staat het als een huis en met Boakye hebben we er een prima spits bij gekregen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was gewoon een schitterende vrije trap. punt.

Veel belangrijker; wij gaan er gewoon in blijven als er niets geks gebeurt. Achterin staat het als een huis en met Boakye hebben we er een prima spits bij gekregen.

Jullie zijn zeker niet de slechtste ploeg, nee. En misschien nog wel belangrijker: jullie hebben tenminste een coach die speelt naar de mogelijkheden van de selectie. Dus niet, zoals sommige anderen, maar vasthouden aan 4-3-3. Maar gewoon met een extra middenvelder en twee snelle, balvaste aanvallers. Daar gaan veel ploegen het lastig mee hebben.
 

Joost

Well-known member
Heb net maar eens de samenvatting gezien. Op basis van de kansen hadden we makkelijk kunnen winnen maar het spelbeeld was toch echt anders.
 

Susa

New member
Dat komt wel goed.

Het wordt wel tijd dat focking Kazim eens oprot. Het is van de zotte dat hij met zijn dikke vetklep op de bank zit en dat we Achahbar nooit meer zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Joh meer dan de helft vond het prima dat Kazim ging bijtekenen. Nu allemaal gaan jammeren. Of we niet van tevoren wisten dat het alleen maar erger ging worden. Verder wordt het gewoon een kut seizoen onder Van Bronckhorst. Het materiaal is nog niet heel beroerd, maar het zou mij verbazen als wij met Van Bronckhorst en dit materiaal derde gaan worden. Ik weet echt niet of ik het dit seizoen ga volhouden.

EDIT: Ik zie dat Everse het wel door heeft waar het finaal verkeerd gaat met Feyenoord.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Dat gaat wel lukken. En dat hij gecontracteerd werd kan ook maar ik stoor me meer aan dat idioot zogenaamde agressieve gedrag van hem.

Hij wordt met de week irritanter die Kazim Kazim.
 
Bovenaan