Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

Hebben de Eerste Kamerverkiezingen invloed op jouw keuze voor de Provinciale Statenverkiezingen?

  • Ja, daarom stem ik op een coalitiepartij (VVD, D66, CDA of CU)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
 

JMD

Well-known member
Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
Morgen zal er sowieso nog niet veel vvd gestemd gaan worden… ;)

Vwb woensdag, helemaal mee eens…
 

gevegt

Well-known member
Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
 

JFK

Well-known member
CDA mensen!
Vooral hun leider inspireert me nogal. Als hij aan het woord is, hang ik aan zijn lip.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mwah, valt me niet tegen maar goed, na het vertrek van Bruma is het natuurlijk lastig, grote schoenen om in te vullen.
 

De Wolf

Well-known member
Is er nog een partij die tegen het achterlijke systeem is dat de provincie de eerste kamer kiest wat tegenwoordig een verlengstuk is van de tweede kamer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.

Eens kijken welke partij wat doet met de ouderenzorg. Dit bericht post je twee keer vlak achter elkaar. Gaat toch niet helemaal lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan