Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
Morgen zal er sowieso nog niet veel vvd gestemd gaan worden…Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
Ik heb een prima leven, dus ik stem weer gewoon VVD!Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
Je moet eens aan het landsbelang denken , vieze vuile gore egoïst!Ik heb een prima leven, dus ik stem weer gewoon VVD!
Buma en Hoekstra is hetzelfde als Michels en Van Gaal.Mwah, valt me niet tegen maar goed, na het vertrek van Bruma is het natuurlijk lastig, grote schoenen om in te vullen.
Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
50 PlusEens kijken welke partij wat doet met de ouderenzorg. Dit bericht post je twee keer vlak achter elkaar. Gaat toch niet helemaal lekker.
Liever dat, dan de linkse wolk!!!Voor iedereen die morgen VVD gaat stemmen: je bent het dus eens met het beleid van de afgelopen 12 jaar met inbegrip van alle leugens en misstanden.
Zeker, de VVD! Althans, de jongerentak.Is er nog een partij die tegen het achterlijke systeem is dat de provincie de eerste kamer kiest wat tegenwoordig een verlengstuk is van de tweede kamer.
Zeker, de VVD! Althans, de jongerentak.