Hoewel een beetje laat, heb je eindelijk het licht gezien!Gewoon Gevegt vragen, die weet voor alles wel een oplossing!
Wat moet ik gaan stemmen?Hoewel een beetje laat, heb je eindelijk het licht gezien!
Wat moet ik gaan stemmen?
Alles wat linkser is dan de PvdA is slecht voor jullie maar beter voor de toekomst van ons land.Ja, en ik?
Hup CPN!Alles wat linkser is dan de PvdA is slecht voor jullie maar beter voor de toekomst van ons land.
Kijk, jij begrijpt het!Hup CPN!
Dan kies ik voor mijzelf. Het land kiest ook niet voor mij.🖕Alles wat linkser is dan de PvdA is slecht voor jullie maar beter voor de toekomst van ons land.
Kijk, jij begrijpt het!
Vriend!
Die krijgen nog steun van je portiekvriendjes.Die worden als het goed is compleet weggevaagd.
Partij voor de dieren lijkt mij.Maar onderhand weet ik dus nog steeds niet wat ik moet stemmen.
Dat laatste is niet heel vreemd natuurlijk.Dan kies ik voor mijzelf. Het land kiest ook niet voor mij.🖕
Daar heb ik dus geen kut aanAlles wat linkser is dan de PvdA is slecht voor jullie maar beter voor de toekomst van ons land.
En? wat is het geworden?Nou, ook weer gedaan.
Voor het landsbelang wilde ik graag Jezus Leeft stemmen, maar net zoals de rest hier kies ik voor mijzelf.En? wat is het geworden?
Echte PSV'er.Voor het landsbelang wilde ik graag Jezus Leeft stemmen, maar net zoals de rest hier kies ik voor mijzelf.
Ik volg de eerdere tip van gevegt om op de VVD te stemmen ... Voetbalkantine Voor Dumfries.