JMD
Well-known member
Naam?Er is ook een Teletekst App met allerlei teleteksten van Europa.
Interessant
Naam?Er is ook een Teletekst App met allerlei teleteksten van Europa.
Sporting nog steeds zonder puntenverlies.
Goed werk U.G.!
Benfica zonder Roger Schmidt:
4-1 3-0 5-1
Even zo vrolijk: Sporting rules.
Gaat lekker inderdaad met Sporting.
Die Samu Omorodion bij Porto vind ik wel een leuke spits. Zou bijna naar Chelsea gaan, maar hij speelt nu tenminste bij een club waar hij het volle vertrouwen krijgt. Zal wel een volgende transferklapper worden voor Porto.
Niks meer aan, tot het moment dat Edwards, Diomandé en onvermijdelijk ook Gyokeres een keertje verkocht worden.Sporting gaat door waar het gebleven was, en dat is winnen. Alles gewonnen in de competitie tot nu toe. Iedereen ( Porto inclusief ) speelt met een dichte blok tegen ons, en we breken daar vroeg of laat toch wel door heen. Het is eigenlijk niks meer aan. PSV heeft aangetoond dat wanneer de rollen gekeerd zijn wij qua intensiteit nog heel veel kunnen verbeteren. Maar goed, ik ben blij dat Pote en Diomande terug zijn, en nog even is Edwards ook terug van een blessure.
Volgende week gaan we waarschijnlijk wel op de bek thuis tegen City. Ik zou eens opteren voor een good old 4-4-2, met Harder erbij. Als we dan niet met knikkende knieën beginnen is een puntje misschien een haalbaar doel.
Dan nemen jullie Ten Hag toch?Besluit ik eens keer wat te posten hier over m’n geliefde Sporting…ennuh…volgens de Engelse media is onze coach al bijna z’n koffers aan het inpakken, richting trainerbegraafplaats Man United.
Die zal wel naar Bochum gaan.Dan nemen jullie Ten Hag toch?
Dan nemen jullie Ten Hag toch?