Play offs voor Conference League

Wie pakt het laatste ticket?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Zeker, maar Utrecht ligt ons ook wel op de één of andere manier.
1-1 eerder dit seizoen, meen me te herinneren dat Utrecht toen een stuk of wat gigantische kansen miste, oa Ramselaar die zo'n beetje op de doellijn nog miste.
 

Hankie

Well-known member
Ja bij AZ heeft die Berghuis wel leren voetballen.
Alleen jammer voor Feyenoord dat ze hem niet meer kunnen betalen.
Die gaat wel weg deze transferperiode denk ik.
Blijft alleen nog de vraag kopen ze een nieuwe speler of een nieuwe Kuip.
Ben je weer aan de zuip Leo?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
1-1 eerder dit seizoen, meen me te herinneren dat Utrecht toen een stuk of wat gigantische kansen miste, oa Ramselaar die zo'n beetje op de doellijn nog miste.

Ja precies, dat bedoel ik. Zelfs in onze meest dramatische vorm wist Utrecht niet van ons te winnen.
 

gevegt

Well-known member
Als de burgemeester van Rotterdam voet bij stuk houdt en Utrecht ook, wint Utrecht deze PO.
 

Forza AZ

Well-known member
Als de burgemeester van Rotterdam voet bij stuk houdt en Utrecht ook, wint Utrecht deze PO.
Zal er wel op neer komen dat het op neutraal terrein gespeeld gaat worden zonder publiek. Groningen zou mogelijk moeten zijn, want dat stadion moest nog beschikbaar zijn mocht de finale Groningen-Sparta zijn geweest.
 

gevegt

Well-known member
Zal er wel op neer komen dat het op neutraal terrein gespeeld gaat worden zonder publiek. Groningen zou mogelijk moeten zijn, want dat stadion moest nog beschikbaar zijn mocht de finale Groningen-Sparta zijn geweest.
Als de burgemeester het fijn vindt om al die Hoedies in de stad en stadion te hebben, wel.
 

Forza AZ

Well-known member
Als de burgemeester het fijn vindt om al die Hoedies in de stad en stadion te hebben, wel.
Ik denk dat het dan alleen zonder publiek gespeeld mag worden. Ik denk niet dat er een stad is die zit te wachten op een paar duizend Feyenoord-supporters in hun stadion op dit moment.
 

gevegt

Well-known member
Ik denk dat het dan alleen zonder publiek gespeeld mag worden. Ik denk niet dat er een stad is die zit te wachten op een paar duizend Feyenoord-supporters in hun stadion op dit moment.
En jij denkt dat als ze het stadion niet in mogen, ook niet komen?
 

gevegt

Well-known member
Niet een paar duizend nee, maar waarschijnlijk wel een groep idioten. Burgemeesters zullen niet staan te springen om de wedstrijd in hun stad te laten plaatsvinden.
Dus zullen het niet toestaan.
Utrecht wint derhalve de PO.
En Aboutaleb mag extra bewaking gaan regelen.
 
Bovenaan