gevegt
Well-known member
Die wedstrijd zou wel eens niet door kunnen gaan.Met Utrecht tref je nog wel een lastige horde, doen het uit ook beter dan thuis, dus dat kan nog pittig worden.
Die wedstrijd zou wel eens niet door kunnen gaan.Met Utrecht tref je nog wel een lastige horde, doen het uit ook beter dan thuis, dus dat kan nog pittig worden.
Met Utrecht tref je nog wel een lastige horde, doen het uit ook beter dan thuis, dus dat kan nog pittig worden.
1-1 eerder dit seizoen, meen me te herinneren dat Utrecht toen een stuk of wat gigantische kansen miste, oa Ramselaar die zo'n beetje op de doellijn nog miste.Zeker, maar Utrecht ligt ons ook wel op de één of andere manier.
Ben je weer aan de zuip Leo?Ja bij AZ heeft die Berghuis wel leren voetballen.
Alleen jammer voor Feyenoord dat ze hem niet meer kunnen betalen.
Die gaat wel weg deze transferperiode denk ik.
Blijft alleen nog de vraag kopen ze een nieuwe speler of een nieuwe Kuip.
1-1 eerder dit seizoen, meen me te herinneren dat Utrecht toen een stuk of wat gigantische kansen miste, oa Ramselaar die zo'n beetje op de doellijn nog miste.
Ha, tegen zoveel optimisme kan niemand op. 👍Ja precies, dat bedoel ik. Zelfs in onze meest dramatische vorm wist Utrecht niet van ons te winnen.
Heeft ie weer zitten gokken op dit potje? Eigen doelpunt en geel levert toch aardig wat op bij d bookmakers.Hup Beugelsdijk!
Zal er wel op neer komen dat het op neutraal terrein gespeeld gaat worden zonder publiek. Groningen zou mogelijk moeten zijn, want dat stadion moest nog beschikbaar zijn mocht de finale Groningen-Sparta zijn geweest.Als de burgemeester van Rotterdam voet bij stuk houdt en Utrecht ook, wint Utrecht deze PO.
Helemaal met je eens daar gaan we zaterdag heerlijk van genieten.Utrecht - Feyenoord is dan toch ook wel de gewenste finale.
Als de burgemeester het fijn vindt om al die Hoedies in de stad en stadion te hebben, wel.Zal er wel op neer komen dat het op neutraal terrein gespeeld gaat worden zonder publiek. Groningen zou mogelijk moeten zijn, want dat stadion moest nog beschikbaar zijn mocht de finale Groningen-Sparta zijn geweest.
Ik denk dat het dan alleen zonder publiek gespeeld mag worden. Ik denk niet dat er een stad is die zit te wachten op een paar duizend Feyenoord-supporters in hun stadion op dit moment.Als de burgemeester het fijn vindt om al die Hoedies in de stad en stadion te hebben, wel.
En jij denkt dat als ze het stadion niet in mogen, ook niet komen?Ik denk dat het dan alleen zonder publiek gespeeld mag worden. Ik denk niet dat er een stad is die zit te wachten op een paar duizend Feyenoord-supporters in hun stadion op dit moment.
Niet een paar duizend nee, maar waarschijnlijk wel een groep idioten. Burgemeesters zullen niet staan te springen om de wedstrijd in hun stad te laten plaatsvinden.En jij denkt dat als ze het stadion niet in mogen, ook niet komen?
Dus zullen het niet toestaan.Niet een paar duizend nee, maar waarschijnlijk wel een groep idioten. Burgemeesters zullen niet staan te springen om de wedstrijd in hun stad te laten plaatsvinden.