Benieuwd of de heren van VI hier ook zo om gaan schaterlachen.Mooie beelden van de geëmotioneerde Advocaat.
Sumgayit FK, Paide Linnameeskond of Sfântul Gheorghe als die de eerste voorronde doorkomen. Raków Częstochowa een van de lastigste opponenten.Fijn resultaat en lekker pittig potje.
Bijlow beste man bij Feyenoord
Wat zijn de potentiële tegenstanders in de C.l. ?
Er wordt wat smalend gedaan over die voorrondes maar Feyenoord kan ook teams uit bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen loten. Dat is niet direct een makkie. In de 3e voorronde is Vitesse misschien niet eens geplaatst.Sumgayit FK, Paide Linnameeskond of Sfântul Gheorghe als die de eerste voorronde doorkomen. Raków Częstochowa een van de lastigste opponenten.
Ik quote de sportzeloot, ik had me er verder niet zo in verdiept. Maar Paide Linnakeeshond lijkt me nog steeds een mooie tegenstander.Er wordt wat smalend gedaan over die voorrondes maar Feyenoord kan ook teams uit bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen loten. Dat is niet direct een makkie. In de 3e voorronde is Vitesse misschien niet eens geplaatst.
Oh zeker. In de eerste voorronde is zelfs een ploeg uit San Marino geplaatst.Ik quote de sportzeloot, ik had me er verder niet zo in verdiept. Maar Paide Linnakeeshond lijkt me nog steeds een mooie tegenstander.
Higler zwakste man van het veld. Verder een rommelig duel, maar het was wel spannend. Dat kleine ventje viel sterk in.
Mooie beelden van Advocaat. Van harte Feyenoorders. Komend seizoen groepshoofd in de Conference League.👊
Kan Feyenoord mooi zeggen later, dat ze de eerste Nederlandse club zijn die een wedstrijd heeft gespeeld in de Conference League.Mooi hoor om in de allereerste Conference League mee te doen.
Het zijn dan ook grotendeels dezelfde clubs (qua niveau) die deelnemen aan de voorrondes van de Conference League, dan dat het geval was in de voorrondes van de Europa League de laatste jaren. Het aantal deelnemers aan de groepsfases (EL en CoL bij elkaar) is dan weliswaar 16 meer dan afgelopen jaren, maar van die 16 extra plekken gaan er 8 naar kampioenen. Uit de "reguliere" voorrondes komen dus slechts 8 clubs meer dan afgelopen seizoenen.Er wordt wat smalend gedaan over die voorrondes maar Feyenoord kan ook teams uit bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen loten. Dat is niet direct een makkie. In de 3e voorronde is Vitesse misschien niet eens geplaatst.